Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


С. Мұқанов «Сұлушаш» поэмасы (әдеби талдау)

05 желтоқсан 2018, Сәрсенбі
Сабақтың тақырыбы: С. Мұқанов «Сұлушаш» поэмасы (әдеби талдау)
Сабақтың мақсаты:
Білімділік – С. Мұқановтың өмірі туралы мағлұмат бере отырып, жазушының шығармашылық зертханасына үңілу, талдау, «Сұлушаш» поэмасының мазмұнымен танысу, кейіпкерлер жүйесіне талдау жасау, тақырыбы мен идеясын ашу;
Тәрбиелік – жазушының шығармашылығын игерте отырып оқушыларды адамгершілік қасиеттерге, тілін, тарихын, әдебиетін құрметтеуге баулу;
Дамытушылық – оқушылардың дүниетанымын кеңейту, әдеби сөйлеу тілін қалыптастыра отырып көркем сөйлеуге бейімдеу.
Күтілетін нәтиже:
- тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады;
- ертегі кейіпкеріне мінездеме беріп, бейнесін талдай алады;
- оқушылар өз беттерінше ізденуге үйренеді;
- мәселенің ең негізгі түйінін табуға дағдыланады;
- бір - біріне сұрақ қойып, жауабын табуға дағдыланады;
- оқушылардың шығармашылық қабілеттері байқалады
- сыни ойлауын қалыптасады
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың типі: жаңа тақырыпты меңгерту
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, тест тапсырмалары, топтық таныстырылым, ойын элементтері, мәтінмен жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, интернет материалдары, бағалау парақтары, интерактивті тақта
Пәнаралық байланыс: тарих

І. Ұйымдастыру.
а) психологиялық тренинг, топқа бөлу
ә) кезекшімен сұхбаттасу

ІІ. Үй тапсырмасына қосымша ақпарат (видеоролик)
Сұрақтар:
1. С. Мұқанов қай жерде дүниеге келген?
2. Сәбит қандай қызметтер атқарды?
3. «Дәуір жыршысы» атанған қаламгер туындыларында заманның қандай мәселелері көтерілді? Қаламгердің туындыларын атаңдар

ІІІ. Жаңа сабақ. С. Мұқановтың «Сұлушаш» поэмасына әдеби талдау
Композициялық талдау.
І топ – Оқиғаның басталуы.
Дамуы
Оқиғаның байланысы
Шиеленісуі
Шарықтау шегі
Шешімі
ІІ топ – «Сұлушаш» поэмасының тақырыбы мен идеясы
ІІІ топ – Поэма кейіпкерлеріне талдау жасау, мінездеме беру
Көркемдік ерекшеліктеріне талдау.
І топ – Теңеу
ІІ топ – Метафора
ІІІ топ – Риторикалық сұраулар, ассонанс
«Тапқыр топ». Әр топқа сұрақтар қойылады
І топқа
«Сұлушаш» поэмасы нешінші жылдар аралығында жазылды? (1926 - 1928)
2. Төртөбел деген не? (жылқы - лошадь - horse)
3. Поэманың үзіндісіндегі жасырған сөзді тап. Алтай қозы бақты, қой бақты, тағы не істеді? (отын жақты - дрова - wood)
4. Алтынайдың әкесі қызының жасауына қосып тағы кімді берді? (құл, күң - раб, рабыня - slave)
5. Сұлушаштың шашын бір өргенге әкесі қанша төлейтін?(бір жылқы - одна лошадь - one horse)
6. Ермек Алтайға кім болып келеді? (іні - младший брат - younger brother)
ІІ топқа
1. Тілеуберді Алтынайға қалың мал ретінде неше жылқы берді? (мың - тысяча - thousand)
2. Алтынайдың әкесі қызының жасауын неге артып береді және оның саны нешеу? (90 нар – девяносто нар – ninety camel)
3. Тілеуберді ұрын келе жатқан күйеу жігіт үшін неше үй тіктіреді? (он - десять - ten)
4. Сұлушашқа құда түскен күйеу жігіттің түр - келбеті қандай еді? (ұсқынсыз - некрасивый - ugly)
5. Мәтіндегі жасырын сөзді тап. Алтайдың айтуынша, «Не киіп аяққа, аң аулайтын қолымызда жоқ садақ, яки, мылтық»? (шаңғы - лыжи - skies)
6. Қалың малға қоса күйеу жігіт босаға айыбы деп не берді? (100 - жылқы - 100 лошадей - hundred horse
ІІІ топқа
1. Тілеуберді неше жыл отасқаннан кейін балалы болып Сұлушашты көреді? (екі - үш жыл - два - три года - one - two - year)
2. Сұлушаштың асқан сұлулығын сипаттағанда жазушы қыздың мойнын неге теңеп суреттейді? (аққу - лебедь - swan)
3. Ырысты деген кім? (күйеу жігіт - жених - boy friend)
4. Алтай жастайынан не бағып өсті? (қой, қозы – овец, ягненок – sheep, lamb)
5. Сұлушаш Алтай мен Қайсарды бүркітті аулаудан күтіп отырғанда қандай құстың қайтып бара жатқанын көріп оған тіл қатады? (қаз - гусь - goose)
6. Алтай мен Қайсар Сұлушашқа таудан бүркітті ұстап оралғанша тұзақпен нені ұстап, сонымен ас дайындап қой дейді? (қоян - заяц - hare)
«Сұлушаш» сөзіне ассосация. Топтық таныстырылым
«Сұлушаш» пэмасымен сарындас шығармаларды атаңдар
«Қыз Жібек», «Қозы Көрпеш – Баян сұлу», «Қалқаман - Мамыр», «Еңлік — Кебек», «Қамар сұлу»
І топ – Алтай образын эпостық, лиро - эпостық жырлардағы басты кейіпкерлер Қозы, Төлеген, Қобыланды, Тарғын бейнелеріне балау
ІІ топ – Егер сен автор болсаң….
ІІІ топ – Сұлушаш бейнесін Баян, Жібек, Құртқа, Ақжүніс бейнелеріне балау
Қазақ қыздары туралы бейне ролик көрсетіледі.
С. Мұқанов «Сұлушаш» поэмасы (әдеби талдау) жүктеу
6 599
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Сәбит Мұқанов «Сұлушаш»
Сәбит Мұқанов «Сұлушаш»
Сәбит Мұқановтың өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат беру. «Сұлушаш» поэмасын талдау жасау арқылы меңгерту. Жазушының биік тұлғасы, туған халқына, оның әдебиетіне сіңірген еңбегін танып білу.
Сәбит Мұқанов “Сұлушаша” поэмасы (Қорытынды сабақ)
Сәбит Мұқанов “Сұлушаша” поэмасы (Қорытынды сабақ)
Поэма мазмұнын меңгерте отырып адамгершілікке, адалдыққа, шынайылық, рухани тазалыққа тәрбиелеу.
Сәбит Мұқанов «Сұлушаш» поэмасы
Сәбит Мұқанов «Сұлушаш» поэмасы
С. Мұқанов лирикалық өлеңдермен қатар көптеген поэмалар жазды. Поэмада ақын сан алуан өмір құбылысын кең алып, белгілі кейіпкерлердің іс - әрекетін көрсету арқылы дәуірге сай негізгі айтпақ идеямен баяндайды.
Cәбит Мұқановтың "Сұлушаш" поэмасы
Cәбит Мұқановтың "Сұлушаш" поэмасы
Ақтөбе облысы, Шалқар ауданы, Ә. Жангелдин атындағы орта мектеп мұғалімі Насамбаева Жанар Темірханқызы
Сәбит Мұқанов өмірі, шығармашылығы «Сұлушаш» поэмасы»
Сәбит Мұқанов өмірі, шығармашылығы «Сұлушаш» поэмасы»
Оңтүстік Қазақстан облысы, Арыс ауданы, М. Шаханов атындағы жалпы орта мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Полатова Айнұр Мүслімбекқызы
Сатылай кешенді талдау. Сәбит Мұқанов "Сұлушаш поэмасы"
Сатылай кешенді талдау. Сәбит Мұқанов "Сұлушаш поэмасы"
Х.Досмұхамедұлы атындағы орта мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Анар Арыстанғалиева Баяндама: Әдебиет сабағында «Сатылай кешенді талдау” технологиясын пайдаланудың тиімділігі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×