Білімділер поралы

Қызыл кітапқа енген жануарлар

9 - бөлім. Биоалуантүрлілік. Жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер. М. Әуезов «Көксерек» әңгімесі
3 - бөлімше.«Қызыл кітапқа» енген жануарлар

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 8. 2. 4. 1 - идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бағалай отырып, мазмұнның дамуын салыстырып, талдау;
8. 2. 5. 1 - пікірталасқа қатысушылардың берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеуі, қойылған сұрақтарға еркін жауап беруі

Сабақтың басы 8 минут
Ұйымдастыру кезеңі. Топқа бөлу.
«Қызыл кітапқа» енген жануарлар бойынша «Құландар», «Барыстар», «Бұландар», «Еліктер» топтарына топтастыру.
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.
«Көңіл - күйді анықтау» тренингі. Білім алушылар қағазға өзінің көңіл - күйін білдіретін смайликтің суретін салып, бөліседі.
Білу.
Алдыңғы оқу тапсырмасы. ЖЖ.
Бағалау критерийі:
- Жануарлар мен өсімдіктердің азаю себебін айтады.
54 - бет. 6 - тапсырма. Жануарлар, өсімдіктердің азаюы туралы ойларыңды айтыңдар.
Дескрипторы:
- Сирек жануарлар мен өсімдіктерді атады.
- Себептерін айтты.
Қалыптастырушы бағалау. «Бұрыштар» тәсілі бойынша жауаптарын қорытындылайды.
Кері байланыс. «Табыс сатысы» әдісі.
I саты білемін, II саты түсінемін, III саты жасай аламын.

Диалог негізінде саралау жүргізіледі.
Ұ Сабақтың тақырыбына шығу үшін «Қызыл кітап» туралы бейнежазбаны көрсетіп, сұрақтарға жауап алу.
«Қызыл кітап» деп атауды кім ұсынды?
Жануарларды қорғау қашан қолға алынды?
«Қызыл кітаптың» парақтары неліктен қызыл және сары түспен берілген деп ойлайсыңдар?
Кітапқа енген қандай жануарлар бар екен?

Сабақтың тақырыбымен таныстыру.
Тақырыбы:«Қызыл кітапқа» енген жануарлар
Оқу мақсаты:
8. 2. 4. 1 - идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бағалай отырып, мазмұнның дамуын салыстырып, талдау;
8. 2. 5. 1 - пікірталасқа қатысушылардың берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеуі, қойылған сұрақтарға еркін жауап беруі.
Жалпы бағалау критерийі:
Идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бағалай отырып, мазмұнның дамуын салыстырып, талдайды.
Пікірталасқа қатысушылардың берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдейді, қойылған сұрақтарға еркін жауап береді.

Мектеп: «№5 мектеп - гимназия» КММ
Мұғалімнің аты-жөні: Халивалипова Эльмира Абденовна
Қызыл кітапқа енген жануарлар жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Жаңалықтар бөлімі
Соңғы пікірлер
  • nurislam0
    Жазған: nurislam0
    Мына жаңалықта: Ақша. Монета
  • raya94
    Жазған: raya94
    Мына жаңалықта: Ақша. Монета
  • jupar
    Жазған: jupar
  • Dulat90
    Жазған: Dulat90
    Мына жаңалықта: Биологиядан тест
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • Orken agay
    Жазған: Orken agay
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • Гүзал
    Жазған: Гүзал
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Ана әлемді тербейді
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Аяулы ана - асылым!
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 111
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 111
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика