Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Лепті сөйлем

21 қаңтар 2020, Сейсенбі
САБАҚ: Қазақ тіліМектеп: «№6 орта мектебі» КММ
Күні: Мұғалімнің аты - жөні: Нугыманова М. С.
СЫНЫП: 2АҚатысқандар:
Қатыспағандар: 
Сабақтың тақырыбы: Оқу мақсаттары:Лепті сөйлем
2. 3. 7. 1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою
2. 4. 2. 6 - сөйлемдегі бір - бірімен байланысып тұрған сөздерді табу
Бағалау критерийлеріБарлығы орындай алады: Сөйлем турлерін ажырата алады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Сөйлем турлерін ажыра алады, мәтіннің ішінен таба алады. Сөйлем құра алады 

Кейбір оқушылар орындай алады:
Сөйлем түрлерің ажырата отырып, түрлендіре алады, ережелер арқылы дәлелдей алады. 
Тілдік мақсатОқушылар орындай алады: Сөйлем түрлерін ажыратады. Тыныс белгілерін ажыратады. Сөйлем түрлеріне қарай түрлендіре алады. Сөйлем түрлеріне қарай сөйлем құра алады.
Негізгі сөздер мен сөз тіркестері: әріп, буын, сөз, өлең
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: ауызекі
Құндылықтарды дарыту: Мәңгілік ел бағытындағы қоғамымыздағы ұлттық бірлік пен бейбітшілікке келісімге тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: математика, музыка
Алдынғы оқыту
АКТ қолдану дағдылары
Лепті сөйлем.
АКТ, аудиожазба
Жоспар
Жоспарланған
уақыт есебі 
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазаңыз)Ресурстар
Сабақтың басы1. Амандасу,
Оқушылардың көңілдерін сабаққа аудару.
Армысың алтын күн!
Бармысың достарым!
Қош келдіңіздер ұстаздар!
Қош көрдік ұстазым!
Топқа бөлу: Сиқырлы сөйлемдер Оқушылар берілген сөйлемдерді алып, түлеріне қарай топқа бөлінеді.
1 - топ: хабарлы сөйлемдер
2 - топ: сұраулы сөйлемдер
3 - топ: лепті сөйлемдер
№1 Өткен тақырыптар бойынша оқушыларға сұрақтар беріледі әр оқушы өз беттерінше жауап береді.
1. Сөз неден құралады?
2. Сөйлем неден құралады?
3. Сөйлем соңына қандай тыныс белгілерін қоямыз?
4. Мәтін неден құралады?
5. Мәтін түрлерін ата.
6. Сөйлем түрлерін атап бер.
7. Хабарлы сөйлем дегеніміз?
8. Сұраулы сөйлем дегеніміз?
9. Мәтін дегеніміз?
10. Сұраулы сөйлем жасайтын ма, ме, па, пе, ба, бе туралы өз ойың.
11. Сөйлем дегеніміз?
12. Мәтін түрлеріне жеке - жеке анықтама бер.
13. Адамның көңіл күйін білдіретін сөйлем қалай аталады?
(Сөйлем, лепті сөйлем туралы түсінік беру)
Шаттық шеңбері
Топқа бөлу
(Сұрақ - жауап әдісі)
Қалыптастырушы бағалау
Мадақтау, стикер
АКТ
Сабақтың ортасы№2 Оқулығымыздың 102 бетіндегі, 7 - жаттығудың шартын оқушыларға оқыту, сөйлемдерді талдау, түсіндіру.
(дәптерлеріне күннің атын жаздыру арқылы жаттығуды жаздыру. )
Сергіту сәті: «Көңілді күн» белсенді би жаттығуы
№3 Топпен жұмыс: Оқушылар өз беттерінше хабарлы сөйлем құрастырады және сол сөйлемдерін сұраулы сөйлемге одан кейін лепті сөйлемге айналдырып тақтаға жазу арқылы дәптерлеріне көшіреді.
№4 Топпен жұмыс Оқулықтағы сурет бойынша мәтін құрастыру беріледі, құраған мәтін ішінде лепті сөйлем болуы тиіс. (топ болып оқып, талдайды.)
№5 Жұппен жұмыс: Әр жұп оқушыларына сөйлемдер беру, сол сөйлемдердегі тыныс белгілеріндегі қателіктерін тауып дәлелдеп, дәптерлеріне көшіру ұсынылады.
Оқулық, дәптер
Қалыптастырушы бағалау
мадақтау
АКТ
(Ойлан, жұптас, талқыла)
әдісі
Әр топ бір - бірін бас бармақ арқылы бағалайды, шыққан сөйлемдеріне түсінік береді.
АКТ
Сабақтың соңы
Нені білуші едік?Нені білдік?Нені білгің келеді?



Кері байланыс: Смайлик арқылы.
Алдағы мерекеге орай оқушылар «Қазақстаным Отаным» атты өлеңін тарту етеді.
Үй тапсырмасы: 9 - жаттығу 103 бет.
  • Сабақ аяқталды. Рахмет!
АКТ
Смайликтер
Қосымша ақпарат
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Сергіту сәті
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? 

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуда да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектесетінін білдім?
1 770
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Бастауыш сыныпқа арналған ҚМЖ жинағы
Бастауыш сыныпқа арналған ҚМЖ жинағы
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап,
Сұраулы  сөйлем
Сұраулы сөйлем
2. 1. 3. 1 Күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасу 2. 3. 7. 1 Сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін қолдану (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) 2. 1. 2. 1 Мәтіннің тақырыбы мен
Үзіліс кезінде демалуға арналған ережелерді сақтаймын. Хабарлы сөйлем
Үзіліс кезінде демалуға арналған ережелерді сақтаймын. Хабарлы сөйлем
күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу
Табиғат және адам. Лепті сөйлем
Табиғат және адам. Лепті сөйлем
Сөйлем түрлерінің айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану.
Үй жануарлары
Үй жануарлары
үй жануарларын суреттен көрсете алады үй жануарлардың пайдасы туралы айта алады
Сөйлем
Сөйлем
Атырау қаласы Ы. Алтынсарин атындағы №11 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Құбиева Зауреш Паңгерейқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×