Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Отбасы құндылықтары. 4- тоқсан. 4-сабақ

07 сәуір 2020, Сейсенбі
Бөлім Автор дүниетанымы.
Оқу мақсаты 5А\И2 Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.
Оқушы мақсаты Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтайды.
Ақпарат көзі Оқулық: Қазақ әдебиеті 5 - сынып, Алматы «Атамұра», 2017ж.
Авторлары: А. С. Ақтанова. А. Қ. Жүндібаева
Жұмыс реті Сабақ мазмұны
Болжа Оқулықтың 134 - бетіндегі 4 - тапсырма. Берілген үзінділерде кейіпкердің қандай көңіл күйі білінеді? (қобалжу мен қуану, баланың сағынышы, ішкі сырын ақтаруы, бар ықыласымен қызмет етуі және жақсы көруі). Кестені толтыр. Өз ойыңды нақты мысалмен келтір.
Әңгімеден үзінді. Кейіпкер көңіл күйі Менің ойымша
Баланың қуаныштан есі шығып, екі беті ерте піскен алмадай алабұртып тұрды.
Сержан туралған нандарды Есмағамбеттің алдына жақындатып қояды. Шай құйылған кесесін Есмағамбетке алып береді. Оның кесесі босаған сәтте қайтадан әжесіне қарай ұсынады.
- Ең жақсы көретінім Есмағамбет атам... Сосын Аязбай атам, ең соңында Балмағамбет атам,- деді саңқылдай сөйлеп.
Мамасы мен папасы жайлы баланың шабыттанып айтқаны сондай, осы қалпында пойызға қазір мініп кетердей алып - ұшқан екпін бар еді. Ол - ол ма, сәлден соң Сержанның көздерінде үлкендігі бұршақтай жас тамшыларының пайда болғанын қайтерсің.

Павлодар қаласы, №14 ЖББОМ ММ.
Қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
Қайырбекова Ақмарал Абылайхановна

Сабақтың толық нұсқасын жүктеп алу
3 379
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Отбасы құндылықтары. 4- тоқсан. 3-сабақ
Отбасы құндылықтары. 4- тоқсан. 3-сабақ
Бөлім Әңгімедегі образдар жүйесі. Оқу мақсаты 5. А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді табу. Оқушы мақсаты Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді
Отбасы құндылықтары. 4- тоқсан. 1-сабақ
Отбасы құндылықтары. 4- тоқсан. 1-сабақ
Болжа 1 - тапсырма Ширату тапсырмасы «Әуенді атаңыз» М. Беспаевтың «Жан ана» әнін тыңдаңыз. - Ән кім туралы? - Қандай сезімде болдыңдар? - Әуен тақырыппен қалай байланысқан?
Отбасы құндылықтары. 4- тоқсан. 2-сабақ
Отбасы құндылықтары. 4- тоқсан. 2-сабақ
Бөлім Әдеби шығарманың құндылығы Оқу мақсаты 5. Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс - әрекеті арқылы образын ашу. Оқушы мақсаты Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс - әрекеті арқылы образын ашады.
«Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Дала данышпаны. Қазақ әдебиеті.5 сынып
«Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Дала данышпаны. Қазақ әдебиеті.5 сынып
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: Шығармадағы автор бейнесін таниды, кейіпкердің ақпаратқа қатысты пікіріне болжам жасайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шығармадағы автор бейнесін ментальді картаға түсіреді, жасалған болжам
Қасым Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі
Қасым Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі
Қасым Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі
Қасым Қайсенов «Жау тылындағы бала» повесі
Қасым Қайсенов «Жау тылындағы бала» повесі
Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×