Білімділер поралы
загрузка...

Нәтиже сабақ. ІІ модуль (10-сынып)

Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ ІІ модуль.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Модуль бойынша алған білімдерін саралау, білім сапасын анықтау. Сауатты жазу, көркем жазу, сұрақтарға дұрыс жауап бере білуді үйрету
Дамытушылық: Алған білімдерін өмірде қолдана білуге баулу.
Тәрбиелік: Оқушыларды әсемдікке, тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: Өтілген материалдарды пысықтау, бекіту.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Тест сұрақтарына жауап беру
Пән аралық байланыс: Орыс тілі.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себептерін сұрау.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
4. Тіл дамыту сәтін өткізу.

ІІ. Өткен материалдарды еске түсіру, жалпылау:
1. Үй тапсырмасын сұрау, тексеру.
2. Оқушылардың өткен сабақты қаншалықты меңгергенін, түсінгенін байқау.
3. Оқушының сөйлеу қабілетін, сөйлеу тілін, сөздік қорын байқау.
4. Неге көңіл аудару қажеттігін анықтау, ескеру.

ІҮ. Жаңа сабақты қалыптастыру:

№2 нәтиже сабақ

1. Тақырып бойынша өз ойыңды жаз:
I нұсқа. Тіл туралы Заңның 4 - бабында не туралы жазылған?
II нұсқа. Сөздік түрлерін ата, орфографиялық сөздік туралы әңгімеле
III нұсқа. Қандай сөздік түсіндірмелі сөздік деп аталады?
IV нұсқа. Синонимдер, фразеологиялық сөздіктер туралы әңгімеле
2. Сөздердің мағынасын анықтаңдар:
I нұска. Бауыр, бас, жүз
II нұсқа. Қара, ат, ер
III нұска. Күй, жарық, би
IV нұсқа. Қыс, ара, аш
3. Буын үндестігіне бағынбайтын мына қосымшалармен сөз жазып, сөйлем құрастырыңдар:
I нұсқа. - қор -, - дікі, - нікі, кеш
II нұсқа. - қой, - паз, - хана -
III нұсқа. - кеш,- паз,- кер
IV нұсқа. - хана,- тікі,- гер
4. Берілген сөздерді септеңдер (жай септеу, тәуелді септеу):
I нұска. Мұғалім, бала
II нұска. Жүрек, кітапхана
Ш нұсқа. Оқулық, тәрбиеші
IV нұсқа. Кітап, Отан
5. Берілген зат есімді жекеше, көпше түрде жікте:
I нұсқа. Суретші, дәрігер
II нұсқа. Құрылысшы, сәулетші Ш нұсқа. Ұшқыш, ғалым
IV нұсқа. Жазушы, оқушы
6. Берілген сөздерді жекеше, көпше түрде тәуелде:
I нұсқа. Ақыл, дауыс
II нұсқа. Шаңырақ, ел
Ш нұсқа. Еңбек, көрме
IV нұсқа. Мектеп, орын
Үйге тапсырма: Өткенді қайталау.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 51
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 51
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика