Білімділер поралы
загрузка...

Қазақтың салт-дәстүрлері

Ашық сабақ 9 класс
Сабақтың тақырыбы: Қазақ халқының салт - дәстүрлері
Мақсаты: Салт - дәстүрлер туралы білетін мағлұматтарын толықтыру.
Білімділік – салт дәстүрлер туралы бұрын алған білімдерін пысықтап, отбасы дәстүрлерін талдау арқылы коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мүлік, аластау, құндылық, мұра сөздерін меңгерту;
Дамытушылық – оқып түсіну, тыңдап түсіну арқылы мәтін мазмұны бойынша сұрақ қою, әр түрлі жағдаятта сұхбатқа түсу дағдыларын жетілдіру. Салалас құрмалас сөйлемге синтаксистік талдау жасау машықтарын дамыту.
Тәрбиелік – оқушылардың жалпы дүниетанымын кеңейту, қазақ халқының тарихын, мәдениетін, салт дәстүрлерін құрметтеуге тәрбиелеу, қазақи болмысқа баулу.
Құзыреттіліктер: сабақ мазмұны арқылы – пәндік; интерактивті тақта арқылы – ақпараттық; салт дәстүрлер туралы мәліметті талдау арқылы – коммуникативтік құзыреттілік қалыптастыру.
Типі: жаңа білімді меңгерту. Түрі: аралас, дамыта оқыту. Әдіс тәсілдері: интерактивті әдіс, проблемалық сұрақтар, жағдаят(ситуациялық диалог), сын тұрғысынан ойлау, лексикалық ойын, әңгімелеу.

Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу. Оқушыларды сабаққа ынталандыру, сәттілік тілеу.
Қызығушылығын ояту кезеңі: жаңа тақырыпқа шығу үшін ән тыңдалады. Балалар бұл әнде не туралы айтылатынына тоқталады.
- Дұрыс ендеше біздің тақырыбымыз –«Қазақ халқының салт - дәстүрлері». Сабағымыздың мақсаты қандай деп ойлайсыңдар?
Ой қозғау: Салт дәстүрлер туралы өздерің не білесіңдер?(оқушылар пікірін тыңдау).
шілдехана
тұсау кесер
сүндет той
беташар

Мұғалімнің кіріспе сөзі:– Иә, балалар, салт дәстүрлер өте көп. Олар: тәрбие дәстүрлері, отбасы дәстүрлері, діни дәстүрлер, наурыз дәстүрлері, еңбек дәстүрлері болып бөлінеді. Әрбір халықтың салт - дәстүрі ұлттық рухани құндылығы болып саналады. Біздің еліміздің барлық дәстүрлерін зерттеп, зерделеп, кітап етіп шығарған – ауыз әдебиетінің жинақтаушысы, белгілі шежіреші, этнограф Сейіт Кенжеахметов.
Слайд - шоу «Қазақтың салт – дәстүрлері»

Жаңа сөздер:
Шілдехана – вечеринка по поводу рождения ребенка
нәресте – новорожденный, младенец
Қырқынан шығару – отмечать 40 дней со дня рождения
Аластау – изгонять
Дәстүр – традиция
Кәде – подарок
Құндылық – ценность
Мұра – наследия
Енді осы жаңа сөздермен сөйлем құраңыз (ауызша)

Мәтін бойынша жұмыс.
1. Мәтінді түсініп оқып, мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріңдер (жеке жұмыс).
2 - тапсырма. 1. Әр қатар бір мәтіннен алады. Етістіктерді теріп жаз( жеке жұмыс)
1-қатар - Шілдехана.
2 қатар - Қырқынан шығару.
3 қатар - Бесікке салу.
Жауабы:
(1. Жасалатын, жайылып, тартып, салып, ойналады, болса, өмір сүреді, )
(2. Толған, құйып, шомылдырады, алады, шешіп алып, сақтап қояды, жайылады)
(3. Болып есептеледі, жүктеледі, жайылып, беріледі)

Тапсырмалар бойынша жұмыс.
А) Салт - дәстүрлер бойынша жағдаят (ситуация) құрастырып, екеуара сөйлес (жұптық жұмыс). (2 - 3 минут уақыт беріледі)

Ә) Берілген сөйлемнен құрмалас сөйлемді тауып, синтаксистік талдау жаса (жеке жұмыс) Сөйлемдер

Шілдехана думанды, қызықты өтеді және де ұлттық ойындар ойналады. Сәбидің қарын шашын, тырнағын алады. Мерекелік дастарқан жайылады және бесікке салған адамға кәде беріледі. Әрбір халықтың салт - дәстүрі ұлттық рухани құндылығы болып саналады.
Б). Мәтінді өз сөздеріңмен мазмұндау (жеке жұмыс)

Рефлексия. Проблемалық сұрақ:
1. Балалар, сендердің ойларыңша, салт – дәстүрлер бүгінгі қоғамға керек пе? Неге?
Оқушылардың пікірін тыңдау.

Бекіту. «Салт – дәстүр» сөзімен сэнквейн құру.
Бағалау.
Үйге тапсырма беру. «Маған ұнайтын қазақтың салт – дәстүрі» тақырыбына шығарма жазу.
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 55
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 55
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика