Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Көмекші есімдер. Астана

03 сәуір 2013, Сәрсенбі
Пәні: қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Көмекші есімдер
Астана қаласы
Сыныбы: 6( орыс бөлімі)
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларға елордамыз - Астана жайлы, оның тарихы мен тағдыры, жері мен суы, бүгіні мен ертеңі туралы мағлұмат беру. Көмекші есімдер туралы мәлімет бере отырып, практикалық жолмен меңгерту.
Дамытушылық: оқушылардың тіл мәдениетін дамыту; мәтінде кездесетін жаңа сөздерді меңгерте отырып, сөздік қорын байыту.
Тәрбиелік: оқушылардың патриоттық сезімін ояту, адамгершілікке, елді, жерді құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: баяндау, әңгімелеу, сұрақ - жауап
Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, сызба.
Техникалық құрал - жабдықтар: интерактивті тақта.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Жаңа сабақ
Ережені жаз
Көмекші есімдер. Заттың, нәрсенің атын білдіріп, толық мағыналы сөзбен тіркесе жұмсалатын сөздерді көмекші есімдер дейді.
Көмекші есім тіркескен сөз ілік септігі жалғауын ашық жалғауы да мүмкін, жасырын түрде де көрінуі мүмкін.
Мысалы: үйдің маңы - үй маңы, өзеннің жағасы - өзен жағасы. т. б.
Көмекші есімдерге мыналар жатады: үсті, алды, жаны, іші, асты, арты, қасы, сырты.
Мысалы: үстелдің үстінде, мектептің қасында, дүкеннің ішінде.

1 - тапсырма. Берілген көмекші есімдерге жатыс септігінің жалғауларының тиістісін жалғап жазыңдар.
Үлгі: Үсті - үстінде
Үсті, аты, алды, арты, жаны, қасы, іші, сырты, арасы.
3. «Ой шақыру» Сөзжұмбақ шешу. Әкеңнің әкесі. Үшінші септік. Астананың рәмізі. Ең жақын адам. «Ескі» сөзінің синонимі. Қазақстан Республикасының үшінші астанасы.
- Балалар қандай сөз шықты?(Астана)
4. Миға шабуыл. Астана туралы не білесіңдер?
5. Астана - слайд көру. Ал осы көргенімізді мәтінмен толықтырайық. Үлестірмелі карочкілер үлестіру. Мәтінді мәнерлеп оқу.
Мәтінмен жұмыс.

6. Мәтінмен жұмыс. Астана.
2 - тапсырма.
Мәтінді түсініп оқыңдар. Көмекші есімдерді өзі байланысып тұрған зат есімдермен бірге теріп жазыңдар.
Астана
Тәуелсіз Қазақстанның бас қаласы – Астана. Ол Есіл өзенінің бойында Сарыарқа жерінде орналасқан.
Аз уақыттың ішінде қала танымастай өзгерді. Есіл өзенінің бойында Елбасы Резиденциясы, Парламент үйі, «Интерконтиненталь» қонақ үйі, Жастар сарайы, көп қабатты тұрғын үйлер бой көтерді. Парламент үйінің алдында Төле би, Қазыбек би, Әйтеке бидің ескерткіштері қойылған. Қаланың ортасында 5 жұлдызды «Алатау» қонақ үйі салынды.
Астана қаласында 100 - ден астам ұлт өкілдері тұрады.
Қала тұрғындарының саны 518 мың адам.
Астана - болашағы үлкен қала.

7. Сөздік жұмысы:
Орналасқан - расположен
Ескерткіштер - памятники
Тұрғын - житель
Орталық – центр
Өзен - река
Бой көтерді - выстроились
Сөз тіркесі немесе сөйлем құрастыру.
7. Деңгейлік тапсырмалар
1 - деңгей
4 - тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті септік жалғауларын қойып жазыңдар.

Парламент үйі қаланың ортасында тұр. Көшенің бойы... ағаштар отырғызылған. Әуежай қаланың сырты... орналасқан. Мектептің қасы...
Үлкен саябақ бар. Саябақтың іші... қызыл, жасыл, көк гүлдер өсіп тұр. Саябақтың қасы... жаңа тұрғын үйлер салынған. Ескерткіштің арты... үлкен ғимарат тұр. Ғимараттың алды... әдемі гүлдер егілген.
2 - деңгей
6 - тапсырма. Берілген сөз тіркестерінен сөйлемдер құраңдар.
Қаланың ортасында, дәріхананың қасында, театрдың алдында, саябақтың ішінде, үйдің үстінде, көше бойымен, ауылдың маңында, қала сыртында, үстел басында, олардың арттарынан, теміржолдың үстімен.
3 - деңгей
Астана сөзін септеу, болашақ, мемлекет сөздеріне фонетикалық талдау.
Тестілеу (үлестірмелі қағаздар).
4. Жаңа сабақты меңергендерін тексеру.
Астана қандай қала?

Тапсырма:
Сөз тіркестерін пайдалана отырып, сөйлемдер құрастыру және қысқаша мәтін құрып айту.

5. Сабақты бекіту.
Ситуациялық диалог құрастыру.
- Балалар, Астана қаласында болғандарың бар ма?
- Астана қаласы несімен ұнады?
- Қандай жерлерінде болдыңдар?
6. Сабақты қорытындылау.
Үйге тапсырма:
1 - тапсырма. Мәтінді мазмұндау. 2) жаңа сөздерді жаттау. 3) Ережені жаттау.
4) «Астана» туралы шығарма жазу.
7. Бағалау.
30 965
0
  • 100
1 дауыс


Жаңалықтар
Сөздің түрлері. Атауыш, көмекші және одағай сөздер (қазақ тілінен күнделікті сабақ жоспары)
Сөздің түрлері. Атауыш, көмекші және одағай сөздер (қазақ тілінен күнделікті сабақ жоспары)
Сөйлемде қолданылған сөздердің мағыналары бірдей бола бермейді. Сөздердің көпшілігі белгілі бір ұғымның атауы болады да, жеке тұрғанда белгілі бір лексикалық мағынаны білдіреді.
Сан есім
Сан есім
Сан есім туралы мағлұмат беру, мәтін ішінен тауып, талдауға баулу; Жүйелі ойлау, ойын әсерлі жеткізуге, шығармашылық ізденістерін арттыруға ықпал жасау, грамматикалық тұлғада жүйелі сөйлеуге төсілдіру;
Топтау және бөлшектік сан есімдер
Топтау және бөлшектік сан есімдер
Топтау сан есімдер заттың санын жекелеп емес, топтап көрсетеді де, нешеден? Қаншадан? деген сұрақтарға жауап береді. Топтау сан есімдер дара сан есімдер мен қосарланған сан есімдерге шығыс есептік жалғауы жалғану арқылы жасалады.
Present Simple (осы шақ)
Present Simple (осы шақ)
Present Simple – аты айтып тұрғандай іс – әрекеттің дәл қазір болып жатқандығын білдіреді. Осы шақтың көмекші етістігі do/ does
Атауыш, көмекші және одағай сөздер
Атауыш, көмекші және одағай сөздер
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Күйкен орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Матниязова Айнур
Астана қаласының көрікті жерлері
Астана қаласының көрікті жерлері
Солтүстік Қазақстан облысы, Тайынша ауданы, Тайынша қаласы, №4 орта мектебі” КММ Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Сейітова Әлия Құматайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×