Білімділер поралы

Нар идірген осылай туған

Сабақ тақырыбы: «Нар идірген осылай туған» (презентациясымен)
Сабақ мақсаты: а) білімділік оқушыларға шығарманың композициясына, мәтініне, кейіпкерлеріне талдау жасата отырып, автор идеясын ұғындыру, жазушы шеберлігін аңғарту;
ә) Дамытушылық: оқушылардың өзіндік таным - түсінігін кеңейте отырып, ғылыми тілде ұтымды сөйлей алатын, мәнді сұрақ қойып, мағыналы жауап алуға бейімдеу үшін ой - өрісін шыңдау.
Б) Тәрбиелік: Оқушыларды өнердің, күйдің құдіреттілігін түйсіне отырып, бағалай білуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі. Баспасөз - конференция
Оқыту формасы: топтық.
Типі: іскерлік пен біліктілік дағдысын қалыптастыру.
Пәнаралық байланыс: Ән - музыка, психология
Техникалық құралдар: компьютер, үнтаспа.

Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Т: Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасының мазмұны композициясының талдауы арқылы сұралады.
І. Оқиға басталуы. Қос салт атты
ІІ. Байланысуы. Жырада кездескен жалғыз нар.
ІІІ. Дамуы. Өрге шыға алмай тайғанақтаған күй.
ІV. Шиеленісуі. Әлденеге талпынған көңілі құрғыр...
Шырақтау шегі. «Екі күйші өнерлеріңді бірге салыңдар...»
Шешімі. «Заманым өткен екен ғой..»

«Т. Ахтанов – қазақ прозасының алыстан көрінер айтулы биік асуларының бірі екеніне дау жоқ»
(Қ. Мұханбетқалиұлы)

Мұғалім сөзі.
Баспасөз - конференцияның басталуы
І. топ «Әдебиетші - ғалымдар» тобы
ІІ. топ - «Өнертанушы - ғалымдар» тобы
ІІІ. топ -«Психолог - ғалымдар» тобы
IV. топ - «Тілшілер» тобы

Сұрақ - жауап кезеңі
1 - тілші сұрағы: Әдебиетшілерге – Жазушы Т. Ахтанов қаламынан туған шығармалар туралы ой айта кетсеңіздер. Шығарма тақырыбы не? Идеясы туралы.
2 - тілші сұрағы: Өнертанушыларға – Аңызға айналған қандай күйлерді білесіңдер? Күйлердің шығу тарихына тоқтаңыздар.
3 - тілші сұрағы: Психологтарға – Ботасы өлген аруана Естемес күйшіге қалай әсер етті? Әсер етсе, жолда күй неліктен толық шықпады.
4 - тілші сұрағы: Өнертанушыларға – Естемес күйшінің күй өнері туралы пікірі қандай?
5 - тілші сұрағы: Психологтарға - Оразымбетке қандай мінездеме берген болар едіңіздер?
6 - тілші сұрағы: Әдебиетшілерге - Шығармада қандай мақал - мәтелдер, әдеби – көркемдегіш сөздерге мысал айта аласыздар?
7 - тілші сұрағы: Осы шығармасы арқылы жазушыға қандай баға беруге болады?
8 - тілші сұрағы: Психологтарға – Қарт күйшінің жүрегін бүлк еткізер, көңілі құрғыр әлденеге талпынтқан не? Бұл туралы күйшінің көңіл - күй, толғанысын айтып бере аласыңдар ма?
Көрермен сұрағы:-«Екі күйші, өнерлеріңді бірге салыңдар» деген қыз сөзінің астарында не бар еді? Немесе қарт күйші Естеместің «Заманым өткен екен ғой» деп аһ ұруы нені білдіреді?

Мұғалім сөзі.
Сармалайдың күйі «Нар идірген».(тыңдау) Нардың суреттелуін кітаптан тауып оқыңдар. Бұл күй қалай әсер етті?
Мұғалім сөзі.
Ойын «Портрет»

Шығармашылық жұмыс:
Күй тілі - көп заманның алуан ісі.
Күйлердің әлемге аян бар мәнісі
Өмірді күймен бірге қоса алмайтын
Нар құлақ, көрсоқырлар алданысы (Жансүгіров).
Үйге тапсырма «Күй - қазақтың төл өнері» (суреттер көрсету)
Бағалау: Тілшілер қонақтар әділ бағасын берсе...

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 165
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 165
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика