Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ақсақ құлан, Жошы хан

02 мам 2012, Сәрсенбі
Сыныбы: 5
Қазақ әдебиеті
Тақырыбы: “Ақсақ құлан, Жошы хан»
Мақсаты:
 А) Аңыз әңгімені оқыта отырып, сөйлеу тілін дамыту, сұрақ қойып жауап бере білуге үйрету;
 Ә) Ауызекі сөйлеуге, мәтінді дұрыс оқып түсінуге, сөздік қорын молайтуға, практикалық жұмысты бере отырып, тілдерін дамытуға пайдалану;
 Б) Әңгіме арқылы ұлы адамдар өмірін өнеге ете отырып, адам бойындағы жақсы қасиеттерді, ақылдылығы мен тапқырлықты дамыту.
Түрі: Аралас сабақ.
Типі: Жаңа сабақты меңгерту.
Әдісі: Ой қозғау, эссе, топтастыру.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, парақтар.
Пәнаралық байланыс: тарих, тіл, экология.

Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру.
А) амандасу;
Ә) тексеру;
Б) назарларын сабаққа аудару.

Сабақ бөлімдері:
 І Қызығушылықты ояту
 ІІ Мағынаны тану
 ІІІ Толғаныс
 IV Үй тапсырмасы
Қызығушылықты ояту:
1. Ой шақыру.
 Ауыз әдебиеті дегеніміз не?
 Қандай түрлері бар?
 Аңыз әңгімелер дегеніміз не?
 Қандай аңыздарды білесіз?
 Асан қайғы деген кім?
 “Жерұйық” дегеніміз не?
 Асан қайғы не себепті жерұйық іздеді?
 “Қой үстіне бозторғай жұмыртқалаған
 Мағынаны тану.
 Жаңа сабақ тақырыбы:
 “Ақсақ құлан, Жошы хан” аңыз әңгімесі.

"Аңыз әңгіме" дегеніміз не? (Топтастыру.)
Мағынаны тану.
Жаңа сабақ тақырыбы:
“Ақсақ құлан, Жошы хан” аңыз әңгімесі.

Топтық тапсырмалар:
І топқа: Әңгіменің жоспарын құру.
ІІ топқа: Әңгіме кейіпкерлерін тауып, сипаттау.
ІІІ топқа: Мәтіннен мағынасы түсініксіз сөздерді табу.
(Барлық тапсырмалар көпшілік алдында қорғалады.)

Ой қозғау
Баласының өлімін әкесіне қалай естіртер едіңдер? (Проблемалық сұрақ)
“Әңгімедегі бақытсыз жан”
тақырыбында 5 минуттық эссе жазу.
Толғаныс сәті:
-Балалар, біз:
-Нені үйрендік?
-Неге үйрендік?
-Қалай үйрендік?
Үй тапсырмасы:
 Оқып түсінгенін айту және әңгіме желісі бойынша сурет салып келу.
Бағалау.
15 842
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қырық өтірік ертегісі (күнделікті сабақ жоспары топтамасы)
Қырық өтірік ертегісі (күнделікті сабақ жоспары топтамасы)
Күнделікті сабақ жоспары, әдебиет 5 сынып. Тақырыптар: 11. «Қырық өтірік» ертегісі 12. Аңыз – әңгімелер, Асан Қайғы 13. Ақсақ құлан, Жошы хан 14. Жиренше шешен мен Қарашаш сұлу 15. Жиреншенің хан сынағына түскені
Ғабит Мүсіреповтың «Ананың анасы» әңгімесі
Ғабит Мүсіреповтың «Ананың анасы» әңгімесі
Талас ауданы, Қаратау қаласы. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Анарбаев Берікхан
Ақтамберді жырау
Ақтамберді жырау
Астана қаласы, №36 орта мектебінің қазақ тілі әдебиеті пәні мұғалімі Тұрсынхан Г. Т
"Ақсақ құлан, Жошы хан" аңызы
"Ақсақ құлан, Жошы хан" аңызы
Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Сыздықова Жанар Қиноятқызы
Аңыз әңгімелер
Аңыз әңгімелер
Сабақтың тақырыбы: Аңыз әңгімелер - даналық бастауы (Аңыз әңгімелерді қайталау) Сабақтың мақсаты: А) Аңыз-әңгімелер туралы алған білімдерін кенейте отырып, сөйлеу тілін дамыту, сұрақ қойып жауап бере білуге үйрету.
Сұратқан хан ақымақ па, сұраған сен ақымақ па?
Сұратқан хан ақымақ па, сұраған сен ақымақ па?
Өтегенова Набия Төлегенқызы Қазақ тілі мен әдебиеті және өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі БҚО Казталов ауданы, Казталов ауылы, Казталовка ОЖББМ
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×