Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қазақ тілі және әдебиеті
Ауызекі сөйлеу стилі
Қазақ тіліндегі ауызекі сөйлеу стилі туралы түсінік бере отырып, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру...
Туған жерімнің табиғаты
Тақырыпқа қатысты тапсырмалар, жаттығулар орындау. Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың сөйлеу қабілеттерін арттыру, қазақша түсіну, сөйлесу деңгейлерін жоғарылату...
Сөздердің байланысу тәсілдері
Оқушыларды іздендіре отырып, жаңа ақпаратты өз күшімен игеруге баулу....
Ыбырай Алтынсарин өмірі мен шығармашылығы
Қазақ даласының дара ұстазы Ыбырай Алтынсариннің ұстаздық жолы мен қазақ даласының, келешек ұрпақтың қамы үшін жүргізілген еңбектері туралы оқушыларға түсіндіре отырып, сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру және тіл шеберліктерін байқау....
Қазақ халқының зергерлік өнері
Қазақ халқының атадан балаға тарап келе жатқан өнерінің бірі - зергерлік. ХІХ ғасырдың екінші жартысынан бастап зергерлік өнер қолөнердің негізгі бір саласына айналды. Қазақ халқының кейбір зергерлік бұйымдарына тоқталып өтейік....
Семей қаласы
септік жалғаулары бойынша алған білімдерін пысықтап, қайталау. Семей қаласы жайлы білімдерін толықтыру, тереңдету. Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, сөздік қорын молайту....
Қазақ тілі сабағында қолданылатын диктант түрлері
Диктант өткізудің де әдістемесі бар. Ең алдымен талапқа сай мәтін іріктелініп алынады. Мәтін іріктеуде төмендегідей шарттар ескерілуі тиіс: Диктант мәтіні мазмұнды, түсінікті, әдеби тіл нормаларына сай болуы; 2. Диктанттағы сөз мөлшерінің сыныптар...
Батыр Баян поэмасы
«Батыр Баян» поэмасын деңгейлік тапсырмалар арқылы мазмұны мен идеясын меңгерту; Оқушылардың ой - қиялына ерік бере отырып, ой - өрісін дамыту, шығармашылыққа баулу, өзге шығармалармен салыстыру...
Шешенге қойылатын талаптар
шешенге қойылатын талаптарды білу, шешен сөйлеудің әдістерін меңгерту; шешендердің сөйлеу өнерінен үлгі ала отырып, бос сөзден аулақтатып, тауып сөйлеуге төселдіре отырып, тіл тазалығын сақтауға дағдыландыру; тіл тазалығын сақтай отырып, әдеби тілде...
×