Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қазақ тілі және әдебиеті
Шәкәрім Құдайбердіұлы
Шәкәрім Құдайбердіұлы (11 шілде (23 шілде) 1858 - 2 қазан 1931) – ақын, жазушы, философ, тарихшы, композитор. Абаймен замандас әрі інісі, әрі ол негізін салған реалистік әдебиет дәстүрлерін алға апарушы ізбасары....
Сын тұрғысынан дамыту әдістері арқылы Ыбырай Алтынсариннің әңгімелерін оқыту
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік - Оқушыларға қазақ халқының аса көрнекті ағартушы - педагогы, жазушы, этнограф, фольклоршы аудармашы, қазақтың жазба әдебиетінің негізін салушы Ыбырай Алтынсариннің шығармасынан мағлұмат беру. Әңгіменің негізгі...
С. Сарғасқаев «Тәмпіш қара»
Ой - өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту, шығармашылық ізденіске баулу, олардың ой - пікірін қалыптастыру....
Ғабит Мүсірепов «Ұлпан» романы, кейіпкерлер бейнесі
Ұлпан романындағы кейіпкерлер бейнесін ашу арқылы оқушыларға романның мазмұнын, идеясын, тақырыбын ұғындыру; «Ұлпан» романының қазақ прозасының ішіндегі ана бейнесін жасаудағы шоқтығы биік өнер туындысы екенін таныту....
Тұңғыш кемеңгер
Ыбырай қайтыс болғанда, «Оренбургский листок» газетінде берілген қазанамада оның орыс достары: «Ыбырай Алтынсарин қазақ арасынан шыққан тұңғыш кемеңгер адам еді, ол өзінің қараңғы, көшпелі халқының ішіне еуропалық мәдениеттің жарық сәулесін...
Мен ұнататын жан-жануарлар. Дәулет Қасенов. Өкініш
Оқу мақсаттары: 2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу 2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу,рөлге бөліп, мәнерлеп оқу. Сабақтың мақсаты: -Өкініш мәтінін күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты...
Егемен ел
ҚР Тәуелсіздік күніне байланысты еліміз туралы мәліметтерге шолу жасап, елеулі сұрақтарды есте сақтауына, тыңдаушылардың сөздік қорларын, ой толғау қабілеттерін дамыту үшін берілген тапсырмаларды орындай отырып, тақырып бойынша мәліметтер алуына...
Қазақ тілін жаңаша технологиямен оқыту
Қазіргі кезеңде білім берудің ұлттық моделіне өту оқыту мен тəрбиелеудің соңғы əдіс - тəсілдерін, инновациялық - педагогикалық технологияларды игерген, технологиялық - педагогикалық диагностиканы қабылдай алатын, педагогикалық жұмыста қалыптасқан,...
«Мақал – сөздің маржаны»
Мақсаты: Білімділік: Халық ауыз әдебиетін пайдаланып, оны орынды қолдана білуге шаршы топ алдында сөз жүйесін таба білуге үйрету. Дамытушылық: Оқушылардың халық ауыз әдебиетіне деген сүйіспеншілігін, қызығушылығын, шешендік өнерін дамыту, ойлау...
×