Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Сұлтанмахмұт Торайғыров «Шәкірт ойы»

04 мам 2015, Дүйсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Павлодар қаласы,
№19 жалпы орта білім беру мектебінің
қазақ тілі пәні мұғалімі Ж.Ж. Каденова

Сабақтың тақырыбы: Сұлтанмахмұт Торайғыров. «Шәкірт ойы»
Сабақтың мақсаты: 1. «Шәкірт ойы» өлеңін мәнерлеп түсініп оқу, мағынасын ашу, талдау;
2. Щқушылардың тілдерін, ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамыту;
3. Өлең арқылы оқу - білімге шақыру, отансүйгіштікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Әдіс тәсіл: мәнерлеп оқу, «Балық сүйегі», «миға шабуыл», топтастыру, Венн диаграмасы, өлең құрылысына талдау, шығармашылық жұмыс, ой түйіндеу.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар көркем шығарманың тілімен, кейіпкерлер әлемімен танысады, талдайды.

Мұғалімнің іс - әрекеті
Психологиялық ахуал 2 мин
Оқушыларды түгендеу, топқа бөліну, сәттілік тілеу
(түрлі түсті шарлар арқылы бөліну)
Білу 5 мин
Бейнесөз арқылы жаңа тақырыпқа шығу
- Балалар тақырыбымыз қандай? Мақсатымыз не болмақ?
Мақсатқа жету алгоритмін құру.
Түсіну 4 мин
«Топтастыру» стратегиясы

Қолдану 10 мин
Оқулықпен жұмыс жасау

Сергіту сәті 2 мин
Айна

Талдау 10 мин
І топ тапсырмалары:
1. Өлеңді мәнерлеп оқу.
2.«Миға шабуыл» әдісі арқылы талдау.
Шәкірт нені армандайды?
Елдің жүрегі неге мұздаған?
Ол неге жұлдыз емес Күн болғысы келеді?
ІІ топ тапсырмалары:

1. Ғаламтор желісі арқылы астрономиялық тұрғыдан жұлдыз бен Күн туралы ғылыми түрде түсінік береді.
ІІІ топ тапсырмалары:
1. Топтастыру.
Ш ә к і р т

Ілім білімге құштар
Қараңғылықты құтқаратын Күн болуды армандайды
Еліне адал қызмет еткісі келеді
Надандықпен күреседі

IV топ тапсырмалары:
1. Өлең құрылысын талдау
Қараңғы қазақ// көгіне// а
Өрмелеп шығып// күн болам!// б
Қараңғылықтың// кегіне// а
Күн болмағанда,// кім болам?// б
Мұздаған// елдің жүрегін// в
Жылытуға// мен кірермін!// в
3 шумақ, 6 тармақ, 2 бунақ, 8 буынды кезектес, шалыс ұйқас.

Жинақтау5мин
Үйге тапсырма 2 мин
«Біздің арманымыз», пікірлесу.
1. Сұлтанмахмұттың «Шәкірт ойы» өлеңін жаттау

Бағалау 3 мин
Топ басшысы бағалайды. Формативті бағалау.
Рефлексия 2 мин
«Қарлы кесек» стратегиясы арқылы алған білімдерін жинақтайды.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
11 660
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Сұлтанмахмұт Торайғыров «Шығамын тірі болсам, адам болып», «Мен – қазақ»
Сұлтанмахмұт Торайғыров «Шығамын тірі болсам, адам болып», «Мен – қазақ»
Өлеңді көркемдік ерекшеліктеріне қарай талдау дағдыларын дамыту, тақырып бойынша өз ойын ашық айтуға дағдыларын жетілдіру; Оқушыларды оқу - білімге деген құштарлыққа, ұлтжандылыққа тәрбиелеу.
С. Торайғыров Шәкірт ойы (күнделікті сабақ жоспары)
С. Торайғыров Шәкірт ойы (күнделікті сабақ жоспары)
Шәкірт ойы өлеңін оқытып, мағынасын ашу, талдату; өзіндік ой, пікір айта білуге жетелеу, шығармашылық қабілеттерін дамыту
С. Торайғыров «Шәкірт ойы» (күнделікті сабақ жоспары 7 сынып)
С. Торайғыров «Шәкірт ойы» (күнделікті сабақ жоспары 7 сынып)
Қазақ әдебиетінен 7 сыныпқа күнделікті сабақтар топтамасы
С. Мұратбеков «Қылау»
С. Мұратбеков «Қылау»
Павлодар қаласы, №19 жалпы орта білім беру мектебінің қазақ тілі пәні мұғалімі Каденова Ж.Ж.
Сұлтанмахмұт Торайғыров, "Бір адамға"
Сұлтанмахмұт Торайғыров, "Бір адамға"
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Қуанова Ләззат
Сұлтанмахмұт Торайғыров (1893 - 1920)
Сұлтанмахмұт Торайғыров (1893 - 1920)
Сұлтанмахмұт Торайғыров 1893 жылы 23 октябрь күні қазіргі Павлодар облысының Баянауыл ауданында туған.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×