Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Диалогтік оқыту. Әңгімелесудің түрлері

10 мам 2015, Жексенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Қарағанды облысы, Нұра ауданы,
Киевка №2қазақ орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Бейсембекова Анар Сериковна

Коучинг тақырыбы: Диалогтық оқыту. Әңгімелесудің түрлері.
Коучинг мақсаты: Сабақ үрдісіндегі диалогтық оқытудың маңызын ажырату. Оқушыны дамытатын дағды мен қабілеттерді анықтау. Әңгімелесу факторы бойынша мағлұмат беру БЖӘ. Оқытудағы жаңа әдіс - тәсілдер туралы қысқаша жадынама тарату.
Коучингтен күтілетін нәтижелері:
1. Оқу үрдісінде диалогтық оқытуды қолданудың маңызын түсінеді;
2. Сұрақты нақты қоюдың тиімділігін ұғынады, қолданады.
3. Жаңа әдіс - тәсілдерді сабақта қолдануды үйренеді.

Іс - шараның түрі:
Шаттық шеңбері 5 мин
Коучингке қатысатын адамдардың психологиялық ахуалын қалыптастыру.

Топтық жұмыс 4 мин
Топқа бөліну
(кәмпиттер арқылы)
Теориямен жұмыс 10 мин
ДО туралы таныстырылым көрсетіледі
Ұжымдық жұмыс. 10 мин
Диалогтық оқыту дегеніміз не?
Сергіту сәті 3 мин
Қатысушылардың шаршағанын болдырмау
Ертегілер әлемі 15 мин
Экранда көрсетілетін мультфильмдерді сөйлету, диалогқа түсу
ІІІ. Ой - толғау:
1 «Рюкзак» 5 мин
Қағазға рюкзак суретін салып, оған әр қатысушы бүгінгі сабақтан өзіне ұнаған қай білімді алып кететінін жазады

2. Кері байланыс
Кері байланыс парағы таратылады
1. Сіз үшін өткізген коучинг маңыздылығы қандай болды?
А) Өте маңызды
В) Орташа
2. Өткізілген коучинг сіздің кәсіби дамуыңыздың сұраныстарына сәйкес келеді ме?
А) Ия
2) Жоқ
3. Қатысушы ретінде коучинг сізге жаңа серпін бере алды ма?
А) Ия
2) Жоқ
4. Сіздің ойыңызша осы коучингтің сізге пайдасы болды ма?
А) Ия
2) Жоқ
5. Өз тәжірибеңізде осы модульді пайдаланасыз ба?
А) Ия
2) Жоқ

Толық нұсқасын жүктеу
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
6 066
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Диалог арқылы оқытудың маңызы, диалогтік оқытудың әдіс - тәсілдері
Диалог арқылы оқытудың маңызы, диалогтік оқытудың әдіс - тәсілдері
- диалогтік оқыту арқылы оқушылардың сауаттылығын арттыру, олардың білім деңгейін көтеру, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру; - диалогтік оқыту тәсілдерін тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт - бағдар беру.
Диалогтік оқыту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру
Диалогтік оқыту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру
Диалогтік оқыту және сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдістерінің байланысын меңгерту, әріптестердің коучинг барысында диалогтік оқытудың модулін терең зерттеп, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Оқытудағы жаңа тәсілдер. Тарих пәнін оқытудағы диалогтік оқытудың тиімділігі
Оқытудағы жаңа тәсілдер. Тарих пәнін оқытудағы диалогтік оқытудың тиімділігі
Диалогтің маңызын ашу, сабаққа оқыту нысаны ретінде әңгімелесуді енгізу. Барлық оқушылардың білім алу, мақсатқа жету мен сынып өміріне қатысу қабілеттерін арттыру үшін оны тұлға ретінде дамытуға ерекше назар аудару болып табылады.
Осы шақ, нақ осы шақ
Осы шақ, нақ осы шақ
Тақырыпты оқи отырып, идеясын тарау тақырыбымен байланыстыра ашуға мүмкіндік беру, батылдықтың негізгі маңызын түсіне отырып топпен жұмыс істеуге үйренеді
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Қарағанды облысы, Нұра ауданы, Киевка №2 қазақ орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Бейсембекова Анар Сериковна
Диалогтік оқыту (коучинг)
Диалогтік оқыту (коучинг)
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, "Шетпе гимназиясы" ММ - нің мұғалімі Елеуова Ақбала Алдоңғарқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×