Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Дала

16 мам 2015, Сенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Ақмола облысы,
Целиноград ауданы, №10 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі Нурахметова Қарлығаш Кадырхановна
Сабақтың тақырыбы: Дала
Жалпы мақсаты: Оқушылар «Дала» өлеңін оқи отырып, өлеңнің мағынасын түсініп және мәнерлеп оқуға үйренеді.
Оқу нәтижесі: Қазақ даласының кең байтақ екенін біледі, туған даласына деген сүйіспеншілігі артады.
Түйінді идеялар: Мақал – мәтелдер, Даналар сөзі

Мұғалім немен айналысады.
Ұйымдастыру кезеңі: психологиялық сәт.
«Атом молекулалары» ойынын ойнату арқылы топқа бөлу (2 мин)
1. Оқыту мен окудағы жаңа тәсілдер (Үй жұмысын тексеру. (5 мин)
2. 3 - 4 оқушыдан үй жұмысының мазмұнын сұрау. Сұрақ қою арқылы қорытындылау.
1. Неліктен әрбір адам үшін өз туған жері ыстық?
2. Туған жердеп қандай жерді айта аламыз?
3. Жазда басқа елге қыдыруға шығасың, ауылыңа қайтып оралғанда сенің сезімің қандай болады?
4. Туған жер сөзіне тағы да қандай мәндес сөзді білесің?
Жаңа сабақ:
2. АҚТ - ны қолдану әдісімен (5мин)
(интерактивті тақтадан суреттер көреді). Сұрақ қою арқылы дала түрлерін анықтайды.
- Бұл қандай жер, бұны жалпы алғанда не деп айтамыз?
- Біз есіктің алдына шықсақ та қайда шығамыз?

3. Талантты және дарынды балаларды оқыту( 5 минут)
Олай болса, балалар, мен қазір «Дала» тақырыбына жазған өлең жолдарын тыңдаңыздар.
Өлеңді мәнерлеп оқимын.
1. Өлеңді кім жазған?
2. Өлеңде ақын не жайлы жырлаған?
Олай болса, балалар, біз Осы жазушы, ақын атамыз жайлы мына бейне роликке көңіл аударайық.
Бұл бейне роликте кім жайлы айтылды?
4. Сыни тұрғыдан ойлау (интерпретация) (8 минут)
Бейне роликтан біз ақын атамыз жайлы біраз мағлұмат алдық, Олай болса, Өлеңді көзбен бір жүгіртіп оқып шығыңдар.
Топпен бірігіп мына сұраққа жауап іздейміз
1- топ Өлеңде адам мен дала бейнесі қалай салыстырыла суреттелген?
2- топ Қазақ даласының ақынды тамсандыратын, таңдандыратын басты қасиеті не?
3-топ Ақын даланы неге теңеді?
4. Дерек сөздермен жұмыс

5. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу(сыныпта тиімді оқыту және оқу әдісі бойынша) (7 минут)
Топтар
Бақылаудағы оқушыларыма тапсырма:

Қорытынды:
6. Оқытуды басқару және көшбасшылық. (7 минут)
Топтағы басқа оқушылар. «Дала» тақырыбына

Толық нұсқасын жүктеу
2 470
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Дала өсімдіктері мен жануарлары (слайд)
Дала өсімдіктері мен жануарлары (слайд)
Оқушылардың дала өсімдіктері және жануарлар әлемі туралы таныстыру, табиғатты қорғауға, аялауға, білімдерін дәлелдеуге үйрету. Оқушылар дала өсімдіктері және жануарларын танып біледі, табиғатты қорғауға бағытталады, білімдерін дәлелдеуге үйренеді.
"Туған өлкем" Өтебай Тұрманжанов
"Туған өлкем" Өтебай Тұрманжанов
Отан, туған жер, туған тіл жайлы түсініктерін, оның табиғатының әсемдігі, байлығы жайлы түсініктерін тереңдету. Ө. Тұрманжановтың «Туған өлкем» өлеңін оқу, мағынасын түсіндіру.
Қасым Аманжоловтың «Туған жер» өлеңі
Қасым Аманжоловтың «Туған жер» өлеңі
Қасым Аманжоловтың «Туған жер» өлеңі. Ақын өмірі мен туып өскен жері туралы мәлімет алады, «Туған жер» өлеңінің тақырыбын, идеясын ашады.
Көкшенің кедусінде
Көкшенің кедусінде
Ақмола облысы, Целиноград ауданы, №10 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Нурахметова Қарлығаш Кадырхановна
Алтай. Иса Байзақов
Алтай. Иса Байзақов
Ақмола облысы, Целиноград ауданы, №10 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Нурахметова Қарлығаш Кадырхановна
Сәкен Жүнісов. Кімнің мекені жақсы?
Сәкен Жүнісов. Кімнің мекені жақсы?
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, №132 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Баймурзина Гульдана Молдазаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×