Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Weather

01 қазан 2015, Бейсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Ағылшын тілі мұғалімі Даниярова Б.Қ.

Сабақтың тақырыбы: Step 4. Weather.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушыларға мәтінмен жұмыс жасау арқылы AҚШ және Британия елдерінің ауа райы жайында мәлімет беріп, жаңа сөздерді меңгерту.
2. Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық ойлау дағдыларын, топтық жұмыстар кезінде ағылшын тілінде ой - пікірін еркін жеткізіп, сыни тұрғыдан ойлау, жүйелі сөйлеу, талдау, дәлелдеу, ұсыныс жасау дағдыларын дамыту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды тілді сүюге, ұйымшылдыққа, мәдениеттілікке баулу.
Оқыту нәтижесі: Оқушылар АҚШ және Британия елдерінің ауа райы жайлы мағлұмат алып, Қазақстанның ауа райымен салыстырады, ерекшеліктерін түсінеді.
Мазмұнға байланысты міндет: оқушылар мәтінді оқып, жаңа сөздермен жұмыс жасап, мәтіннен төл сөздерді тауып, төлеу сөзге айналдырады. Әр түрлі ауа райын суреттейді. Сұрақ - жауап алады. Әңгіменің логикалық жүйесін сақтай отырып айтып бере алады.
Топтық міндет: Оқушылар өз ойларын қорғай білуге үйренеді, бір - бірін тыңдап, ортақ шешімге келеді, достық сезімдері, бір - біріне сыйластық сезімдері артады. Оқытудың ұжымдық, топтық түріне дағдыланады.
Сабақта туындаған негізгі идеялар: Визуалды және ауызша түрдегі негізгі ақпарат балалардың ойлауына және олардың ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді.
Балалардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді.
• Сөз саптауы, топ алдында шығып шебер сөйлеуі қалыптасады.
• Өз ойын еркін жеткізе білуге, белсенділікке және ұйымшылдыққа
• дағдыланады.
• Өз пікірін топта талқылауға әдеттенеді.
Көрнекілігі: Суреттер, АКТ, флипчарттар, видео, интербелсенді тақта.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Ұжымдық, топтық, жұптық, жеке жұмыс, пікір алмасу, ізденіс
(сын тұрғысынан ойлау, оқыту үшін және оқуды бағалау, жаңа тәсілдер, дарынды, талантты балаларды оқыту модулдері ықпалдастырылды).
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.

Сабақтың барысы
Мұғалімнің әрекеті
І.Ұйымдастыру
кезеңі.
Organization moment.

Greeting.
Checking up the attendance.
- Good morning, pupils. I’m glad to see you!
- Who is on duty today?
- Who is absent?

2.Психологиялық ахуал қалыптастыру және топқа бөлу.
Dividing into four groups.
3.Үй тапсырмасын сұрау.Asking the hometask.

Dividing the class into four groups according to the colors.
- Now, I’m going to give you these yellow, rose, green, orange flowers.
Who has got yellow will be in group “snow”.
Rose will be in group “sunshine”.
Green will be in group “wind”.
Orange will be in a group “rain”.
And tell your wishes to other groups… I wish you to be confident and active. Good luck!
Writing. Ex. 15. P29.

4. Миға шабуыл.
Brainstorming.
Working with pictures.
Working with pictures. What countries do you think these pictures are taken from? What makes you think so?

5. Мағынаны тану. Жаңа сөздермен жұмыс. Working with new words.
Presentation of the new words:
- pouring/шелектеп құю,
- partly/жартылай,
- prospects of weather/ауа - райын болжау
- no traces of civilization/өркениет ізі жоқ
- huts/лашық
- quite well/жақсы

6. Мәтінмен жұмыс.
Working with the text.
A) Reading the text. Ex. 2. p. 30
B) Find the sentences with verbs in the Past Simple, Present Perfect, Future Simple and Present Simple tenses.

7.Бейне жазба көру. Watching a video “Reported speech”.
You Tube video “Reported speech”

8.Грамматикалық жұмыс. Grammar work.
Ex. 3B p. 31. Find the direct speech and change them into reported speech.
9. Алған білімін тексеру.
A. Checking the understanding of the theme.
Retelling of the text in the reported speech.
10. Сергіту сәті.
Relaxing time

Let’s relax.
Sing and do gymnastics.

11. Тыңдалым.
Listening
1. 1. Ex. 10. p. 33. Read the first sentence of the text about the climate in the United States of America.
2. Ex. 11 p. 33. Write five words you think you will hear in the text then compare with other groups.
3. Listening.
4. True/False.
5. Question /answer task.
Ex. 19 p. 35. Read these tasks and choose the one you like. Speak about the pictures.
Ex. 16. p. 34. Are you under the weather or walking on air?
Hometask: Writing an essay “ Weather in my city”
Marking.
Feedback. GOLD, SILVER, BRONZE medals.
Write your feelings about the lesson.

Толық нұсқасын жүктеу
6 208
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қазақстанның болашағы – жастардың қолында «Болашақ» бағдарламасының степендиялары
Қазақстанның болашағы – жастардың қолында «Болашақ» бағдарламасының степендиялары
Қазақстан мемлекеті туралы алған білімін тиянақтау, мәтінмен таныстыру, жаңа сөздермен жұмыс жүргізу. Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Ағылшын тілі пәні бойынша 10 сыныбында жүргізілетін «Елтану» тақырыбындағы қолданбалы курсқа арналған бағдарлама
Ағылшын тілі пәні бойынша 10 сыныбында жүргізілетін «Елтану» тақырыбындағы қолданбалы курсқа арналған бағдарлама
Ағылшын тілі пәні бойынша 10 сыныбында жүргізілетін «Елтану» тақырыбындағы қолданбалы курсқа арналған бағдарлама
Ағылшын тілі пәні бойынша 10 «a»сыныбында жүргізілетін «Елтану» тақырыбындағы қолданбалы курсқа арналған бағдарлама
Ағылшын тілі пәні бойынша 10 «a»сыныбында жүргізілетін «Елтану» тақырыбындағы қолданбалы курсқа арналған бағдарлама
«Елтану» қолданбалы курсы Ұлы Британия мен АҚШ - тың саяси құрылымы, мәдениеті, білім және экономика негіздері бойынша оқушылардың білімдерін толықтыруға, жоғары сынып оқушыларына мамандық таңдауларына бағыт беруге негізделген.
Music keeps me happy
Music keeps me happy
Жалпы мақсаты 1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып "MUSIC KEEPS ME HAPPY" тақырыбы бойынша білімді меңгерту.
The environment. Looking for the sun
The environment. Looking for the sun
Басқа елдерде ауа - райында болатын құбылыстар жайлы түсінеді Ауа - райына қатысты сөздерді қолдануды үйренеді
Тұрақты сөз тіркесі
Тұрақты сөз тіркесі
Жамбыл обылысы, Жуалы ауданы, Б.Момышұлы ауылы, Г. Орджоникидзе атындағы мектеп- гимназияның қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Кемпрекова Жанар Жансериковна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×