Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Теңдеу, теңсіздік, өрнек

29 мам 2016, Жексенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Астана қаласы, № 8 орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі
Бектұрғанова Бақытгүл Қабделовна

Математика
Тақырыбы: Теңдеу, теңсіздік, өрнек.
Мақсаты:
Пәндік нәтиже: Амалдар қасиеттерін қолданып, өрнектерді қысқартуға үйренеді.
Оқушылар әріпті өрнектерді ықшамдауда амалдар қасиеттерін қолдануға үйренеді.

Кіріспе
Математика күрделі болғанымен, өмірде өте қажет. Осы оймен келісесіңдер ме? Дәлелдеп айтыңдар.
«Ақыл - ойды тәртіпке келтіретін математика. Сондықтан оны оқу керек» - деген екен орыс ғалымы М. Ломоносов. Олай болса біз де ақыл - ойымызды тәртіпке келтірейік.

Миға шабуыл
«Есік» ашайық. Тақтадағы фигураға мұқият қараңдар. Барлығы қанша шаршы бар?
Ауызша есептеу
«Үндемес» ойыны
1, 2, 3, қатарға жеке - жеке
«Теңдеу, теңсіздік, өрнек» - деген сөздер шығады.
Жаңа сабақ Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
Оқулықпен жұмыс № 1.
Бағалау (қолпаштау)
№ 2.
№3
Сабағымыздың тақырыбы: «Теңдеу, теңсіздік, өрнек». Бүгін сендер амалдар қасиеттерін қолданып, өрнектерді қысқартуға үйренесіңдер.
а) Х * 9 +10 =550,
ә) Х: 100 + 10 =7010,

Теңдеуді ықшамдау дегенді қалай түсінесіңдер?
Өрнекті ықшамдау дегенді қалай түсінесіңдер?
Қандай өрнектерді ықшамдауға болмайды?
Кесте бойынша теңдеулер құрастыр және оларды шығар
а) ауызша б) жазбаша
Сергіту сәті
Логикалық тапсырма
1. Үш түйеқұс ұшып келеді, аңшы олардың біреуін атып алды. Олардың қаншасы қалды? (түйеқұс ұшпайды)
2. Жыл он екі айдың ішінде 31, 30 сандары ауысып отырады. Ал 28 саны қай айда кездеседі? (барлық айда)
3. Биылғы жыл құрамындағы цифрлардың қосындысы нешеге тең? (9 - ға тең)
4. Екі әке мен екі бала - үш апельсин жеді. Әрқайсысы қанша ап. жеді? (1)
5. Ақ орамалды қызыл көлге малып алса, оған не болады? (су болып қалады)
Әр топқа жіп беру.
Оқулықта №9

Сөз есеп шығару №5
Тест жұмысы
Бағалау (формативті)
«Кеме» деген түсінікпен қандай математикалық терминдер байланысты? - деп сұраймын.
І – нұсқа
1. Өрнектің мәнін тап: 83*27+27*17
а) 270 б) 2700 в) 2070
2. Өрнекті ықшамда: 10а – а – 2 =
а) 9а – 2 б) 7а в) 8а
3. Теңдеуді шеш: 13 х – 6 х = 42
а) 2 б) 6 в) 7
ІІ – нұсқа
1. Өрнектің мәнін тап: 977*49+23*49
а) 40900 б) 49000 в) 4900
2. Өрнекті ықшамда: 9а + а + 4 =
а) 9а + 4 б) 10а + 4 в) 13а
3. Теңдеуді шеш: 17 х – 8 х = 27
а) 1 б) 3 в) 9

Үй тапсырмасы
Бағалау
Саған қай тапсырма қиын болды?

Кері байланыс
Бүгінгі сабақтан не үйрендің?

Толық нұсқасын жүктеу
5 003
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу
Теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу
Теңдеу, теңдік, теңсіздік, өрнек туралы білімдерін жетілдіру; алған білімдерін таныс және жаңа оқу жағдайларында пайдалана білу; математика бойынша білім - білік жүйелерін игеру деңгейлерін тексеру; логикалық ойлауларын дамыту.
Алгебра 8 сынып үйде оқыту
Алгебра 8 сынып үйде оқыту
5 - 6 сыныптардағы математика курсын және 7 - сынып алгебра курсын қайталау
Тура және тура емес теңдіктер
Тура және тура емес теңдіктер
Тура және тура емес теңдіктер туралы білімдерін қалыптастыру, логикалық ойлау және салыстыру қабілетін дамыту.
Теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу
Теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу
Теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу туралы білімдерін жетілдіру; алған білімдерін таныс және жаңа оқу жағдайларында пайдалана білуге үйрету; математика бойынша білім - білік жүйелерін игеру деңгейлерін тексеру; логикалық ойлауларын дамыту.
Математикадан 11 сыныпқа арналған тақырыптық тест тапсырмалары
Математикадан 11 сыныпқа арналған тақырыптық тест тапсырмалары
1. Алғашқы функция. Анықталмаған интеграл 2. Иррационал көрсеткішті дəреже. Иррационал өрнектерді түрлендіру. Иррационал теңдеу және теңсіздік. Иррационал теңдеулер мен теңсіздік жүйелері.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×