Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Жемістер мен көкөністер

31 мам 2016, Сейсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Риддер қаласы,
"№ 17 орта мектебі"КММ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Ерғасымова А. Т.

Қысқа мерзімді жоспар
Тақырып: Жемістер мен көкөністер (1 - сынып)
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Т3. Хабарламаны тыңдау жəне мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру, сəйкес иллюстрация/заттық сурет/сызба таңдау;
Ж4. Берілген суретке (зат) қатысты сипаттау сөздерін жазу;

Дискрипторлар 1. Бейне жазбадағы хабарлама мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді.
2. Берілген тапсырма бойынша сәйкес суретті таңдайды.
3. Жемістер мен көкөністерге сипаттама береді, салыстырады.
4. Жемістер мен көкөністерді ажыратады.
5. Дауысты дыбыстарды ажыратады.
6. Сөз тіркесін, сөйлем құрастырады.

Талқылауға арналған сұрақтар:
Жемістерге не жатады?
Көкөністерге не жатады?
Алма қандай?
Алмұрт қандай?
Жүзім қандай?
Сәбіз қандай?
Жемістер мен көкөністердің қандай пайдасы бар?

Алдыңғы оқу
Қызығушылықты ояту 3 минут
Таныстырылым
Суретте не көрсетілген?
Бүгінгі сабақ не туралы деп ойлайсыңдар?
Сабақтың тақырыбы анықталады.
Мақсаты хабарланады.

Сабақтың басы 10 минут
Мағынаны тану. Бейне жазба.
1 - тапсырма С
Бейне жазба бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. (барлық оқушылар)
Жемістерге не жатады?
Көкөністерге не жатады?
Алма қандай?
Алмұрт қандай?
Жүзім қандай?
Сәбіз қандай?
Жемістер мен көкөністердің қандай пайдасы бар?
Жемістер мен көкөністерге сипаттама беріп жаз. (барлық оқушылар)
Алма - қызыл, дәмді.
Алмұрт - жасыл, жұмсақ.
Картоп - қоңыр, дәмді
Сәбіз - сарғыш, қатты

Сабақтың ортасы 5 минут
2 - тапсырма Ж
«Сәйкесін тап» (барлық оқушылар)
Жасыл
Дәмді
Пайдалы
Ащы
Үш
Қызыл

3 - тапсырма ЖЖ
Сурет бойынша сөз тіркесін немесе сөйлем құрастырып, дауысты дыбыстарды ажырат. (көпшілігі, кейбірі)
Сергіту сәті 2 минут
Оқушылар видео роликтегі қимылдарды қайталайды

4 - тапсырма
«Кім жылдам» (көпшілігі)
Әр топ өз жемісін себетіне жинайды.
Жемістер ------ Көкөністер
Алма ----------- Картоп
Алмұрт -------- Орамжапырақ
Анар ----------- Сәбіз

5 - тапсырма. Т (кейбір оқушылар)
Жемістер мен көкөністердің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын жаз.
Жеміс
Көкөніс

Сабақтың соңы 4 минут
Рефлексия «Алма ағашы» әдісі
Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын, менің көңіл – күйім көтеріңкі.
Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ.

Рефлексия
Қорытынды бағалау

Толық нұсқасын жүктеу
10 863
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Жемістер мен көкөністер
Жемістер мен көкөністер
Мақсаты: 1. Білімділік: Балаларға жемістер мен көкөністер жайында білімдерін кеңейту. Қимылды ойындар арқылы сезім мүшесі мен ойлау қабілетін ұштастыра отырып, жемістер мен көкөністерді бір - бірінен ажырата білуге үйрету.
Жемістер
Жемістер
Жемістердің дәмін, түсін ажырата алады, қандай екенін айта алады. Жемістердің атауын үш тілде біледі және жаза алады.
Жемістер мен көкөністер
Жемістер мен көкөністер
Жемістер мен көкөністерді ажыратады. Дауысты дыбыстарды ажыратып жазады
Бізге күз не алып келді
Бізге күз не алып келді
Көкөніс және жеміс-жидек туралы балалардың ой - өрісін дамыту және жемістерді топтай білуге үйрету. Табиғаттағы қарапайым маусымдық өзгерістерді байқауға жаттықтыру.
Fruits and vegetables, Жемістер мен көкөністер
Fruits and vegetables, Жемістер мен көкөністер
Балалар бүгінгі біздің оқу іс – әрекетіміз жемістер мен көкөністер туралы болады. Сонымен қатар «What is this? Мынау не?», «What colour is it? Түсі қандай?» сұрақтарына жауап бере білуді үйренеміз.
Жемістер мен көкөністер
Жемістер мен көкөністер
Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы №42 бастауыш мектебінің шағын орталық тәрбиешісі Ержанова Лайла Иманбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×