Білімділер поралы
загрузка...

Мұхтар Әуезов «Жетім» әңгімесі

Сабақтың тақырыбы: Мұхтар Әуезов «Жетім» әңгімесі

Сілтеме: Жоспар - оқулық
Мақсаты: М. Әуезов туралы мағлұмат алу, әңгіменің тақырыбын ашу.
топтық жұмыстар арқылы оқушылардың белсенділігін арттыру.
сөздік қорын молайту, көз алдына елестету қабілетін дамыту, мейірімділікке, мейірбандыққа және адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ \ шеберлік сынып\
Сабақтың әдіс тәсілдері: Жигсо әдісі Топтастыру, Концептуалды кесте, Автор орындығы, Ізденіс бұрышы
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, суреттер, форматтар, кітап көрмесі, видео фильмдер, стикер, маркер, смайликтер, А3.
Күтілетін нәтиже: Автор туралы толық мағлұмат алады
Топта жұмыс істейді
Ізденіс жұмыстарымен айналысады.
Әңгіменің негізгі идеясын түсінеді
Бірінің пікірін бірі тыңдайды
Ойларын толық нақты жеткізе біледі.

Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
Үй тапсырмасы
І топ. Міржақып кім? Постер құру
Қызығушылықты ояту
Мұхтар Әуезов «Жетім» әңгімесі
«Ізденіс бұрышы» ұйымдастыру
І топ. М. Әуезов кім? Постер құру
ІІ топ. М. Әуезов туралы бейнефильм көру
ІІІ топ. М. Әуезов шығармалары кітап көрмесі
ІҮ топ. М. Әуезов туралы презентация

Мағынаны тану
Жигсо әдісі бойынша «Жетім» әңгімесінің мазмұнын түсіну
І топ. Қасымның әжесінен айырылуы
ІІ топ. Иса мен Қадишадан көрген қорлығы
ІІІ топ. Тау ішіндегі қорқыныш
ІҮ топ. Ағашқа сүйеніп қатып қалған бала

Ой толғаныс
І топ. Оқиға желісі - \ Қасымның өмірден көрген қиыншылығымен басталды.\
ІІ топ. Немен аяқталды? \ Қорқыныштан жүрегі жарылды. Қасымның өлімі.\
ІІІ топ. Шығарманың идеясы және құндылығы: \Жетім көрсең жебей жүр. Әр бала өзінің ата - анасымен бақытты. Ата - ананың қадірін бағалай білейік. Қоғамның айналасындағы адамдарға немқұрайлықпен қарауы\
ІҮ топ. Қарама қарсы элементтер: \Қасым ойын баласы. Өмірдегі қиыншылықтарды ерте бастан кешірді.
Иса Қасымның туысы, мейірімді, қамқор болу керек. баланың өмірі емес, дүние қымбат болды.

Сабақты бекіту
Кесте толтыру
Табиғаттағы өзгерістер ------------------ Баланың көңіл күйі
Қалың қара бұлт ------------------------- Жалғыз жаяу бала
Қоңыр салқын жел ----------------------- Жүрегінде қорқыныш
Күннің күркіреуі -------------------------- Ойында үлкен мұң
------------------------------------------------ Қабағында қалың қайғы

Бағалау
Нені білдік?
Нені білгіміз келеді?
Үй тапсырмасы: Әңгімені өз ойымен аяқтау. Ана мейірімін көрмеген бала осы өмірге риза бола ма? ой толғау жазу

Әңгіменің негізгі ойы неде?
Мұғалім.
Қай жерде жүрсеңдер де, қоғамнан өз өмірін таба алмай, өмірдің қиын тағдырына ұрынып, жағымсыз қылықтарға әуестеніп кеткен адамдарға жек көрінішті кейіппен қараудан аулақ болыңдар, өйткені ондай адамдардың арамызда көп болуына қоғамдағы Иса сияқты адамдар, біздер кінәліміз. Әке – шешенің қамқорына зәру болған, Қасым секілді Құрбы - құрдастарыңа оң көзбен қарап, жанашырлық танытсаңдар нұр үстіне нұр болатынын, өз мәртебелерің артатынын естеріңнен шығармаңдар.
Жерде жетім жыласа,
Көкте періште қайғырады - дейді.
Жетімін жылатпаған ел болайық

Жамбыл облысы Меркі ауданы
№ 4 Тілеміс батыр орта мектебі
бастауыш сынып мұғалімі
Уатаева Қарлығаш Сабырлиевна

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 22
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 22
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
  • Максатулы
    Жазған: Максатулы
  • Молдатай
    Жазған: Молдатай
  • Тайлак
    Жазған: Тайлак
  • Минаим
    Жазған: Минаим
  • zenagerakl
    Жазған: zenagerakl
  • давид
    Жазған: давид
  • акмаралдай
    Жазған: акмаралдай
  • Дильбари
    Жазған: Дильбари
  • mamty
    Жазған: mamty
  • Апат
    Жазған: Апат
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика