Білімділер поралы
загрузка...

Ы. Алтынсарин. Салақтық

Сабақтың атауы: Ы. Алтынсарин. Салақтық.
Әдебиеттік оқу
Мақсаты. Күтілетін нәтиже
Мәтін мазмұнын түсіну.
Мәтіндегі негізгі ойды анықтау. Сыни тұрғыдан ойлау арқылы өз пікірлерін айту, дәлелдеуге дағдылану.
Сабақтың әдісі: эссе, «Миға шабуыл», Ассоциация, инцидент стратегиясы, «Шаңырақ» стратегиясы, «Синквейн», «Пирамида», «Табыс баспалдағы», «Свод кестесі» стратегиясы.
Сабақтың көрнекілігі: слайд, Ы. Алтынсариннің портреті, суреттер.

Психологиялық ахуал
Сергіту сәтін өткізу.
«Шаңырақ» стратегиясы арқылы топқа бөлу. Топ басшыларын сайлау.
Қызығушылықты ояту
Үй тапсырмасы: шағын эссе « Ата - ананы құрметтеу»
Үй тапсырмаларын тексереді. 3 - 4 балаға өздері жазған эсселерін оқытады.
Үй тапсырмасын бекіту:
Міне балалар, сендер «Қадірлі әкелер, мейірімді аналар» бөлімін аяқтадыңдар. Осы бөлімдегі шығармалар қандай нақыл сөзге негізделген деп ойлайсыңдар?
«Атаңа не қылсаң, алдыңа сол келер».
Олай болса, үлкенді сыйлап, айтқанын тыңдап, құрмет көрсетуіміз керек.
Формативті бағалау. «Бағдаршам»

Мағынаны тану
Интерактивті тақтадан «Миға шабуыл» стратегиясы арқылы халық ауыз әдебиетіне не жататынын еске түсіреді.
Халық ауыз әдебиеті

ертегілер
аңыздар
жұмбақтар
шешендік сөздер
жаңылтпаштар
төрт түлік туралы
жырлар
мақал - мәтелдер
өтірік өлеңдер

- Енді мақал - мәтелден құрастырылған сөзжұмбақты шешейік. Оқулықтың 145 бетіндегі сөзжұмбақты шешкізеді.
- Осы мақал - мәтелдерге ортақ қандай тақырып беруге болады?
А) Туған жер, Отан туралы
Ә) Еңбек туралы
Б) Жақсы, жаман істер туралы
В) Ерлік, батырлық туралы
Өткен тараудан адамдық қасиеттің ең үлкені ата - ананы құрметтеу, айтқан тілін алу екенін білдік. Адам бойында түрлі қасиеттер болады. Ендеше бүгін біз «Адам болам десеңіз» деген бөлімді бастаймыз.
«Инцидент» стратегиясы бойынша «Салақ бала» туралы шағын көрініс көрсетіледі.
- Балалар Ернұр туралы не айтуға болады? Ол қандай бала?
- Осындай бала болуға бола ма?
Олай болса, бүгінгі өтетін тақырыбымыз Ы. Алтынсариннің «Салақтық» деген мәтіні.
- Салақтықты қалай түсінеміз? (ассоциация құру)
Салақтық

еріншек
кір
жалқау
лас
жуынбайды
таза жүрмейді

Топтық жұмыс: мәтінді бөлікке бөліп оқу. Әр бөліктің шегін ажыратып оқу.
1 - топ Керімнің салақтығы туралы.
2 - топ Керімнің қотыр болуы
3 - топ Керімнің таныстарының сөзі
4 - топ Керімнің ауруға шалдығуы.
Сөздік жұмысты дәптерге жазғызу.
Тәуір, сазайы, бәлеге душар болу

1 - топ Тазалық туралы мақал айт. Мағынасын аш.
2 - топ «Пирамида» әдісі арқылы мәтін мазмұнын баянда
3 - топ Мәтіннің авторы кім? Ол туралы не білесіңдер?
4 - топ «Синквейн» әдісі арқылы Керімді сипатта
Формативті бағалау «Бағдаршам»

Ой толғаныс
Топтық жұмыс
1 - топ Авторға хат жазады
2 - топ Мәтін кейіпкеріне хат
3 - топ Кейіпкерге мінездеме
4 - топ Свод кестесін толтыру

Формативті бағалау «Бағдаршам».
- Мәтіннің негізгі ойы не?
- Автордың негізгі ойын пайдаланып, тазалық, салақтық туралы мақал - мәтел айтайықшы.
Міне, балалар өздерің айтқандай тазалық - денсаулық кепілі екен. Ал денсаулық - зор байлық деп бекер айтылмаған. Олай болса, осы тазалықтың достарын біліп, олармен әрқашан дос болайық. Таза жүрсек деніміз де сау болады. Ешқандай ауру да бізге жоламайды екен.
Тазалық достары не деп білеміз? Аттарын атап, суреттерін жапсырып, жұмбақты шешейік Постер жасатады. ( су, су сабын, тарақ, сүлгі, айна, сабын, таза ауа, спорт)

Үйге тапсырма
Оспанхан Әубәкіров туралы деректеме жазу, Сүт қалай ұйықтады? ертегісін оқу. Сүттен жасалатын тағамдар туралы біліп келу.
«Тазалық - денсаулық кепілі» деген тақырыпқа эссе жазу.
Бағалау
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
«Табыс баспалдағы» арқылы

Қорытындылау
Кері байланыс
- Сабақ сендерге ұнады ма?
- Сабақтың ұтымды жерлері қандай болды?
Бүгінгі үйренгендерің сендер үшін болашақта қажет болады деп ойлайсыңдар ма?
Осы тақырыпта тағы да не білгілерің келеді?

Мұғалім: Ш. Ж. Оразаева

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 39
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 39
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика