Білімділер поралы

Қазақстандағы 1867 - 1868 жылдардағы реформалар

Сабақ тақырыбы: Қазақстандағы 1867 - 1868 жылдардағы реформалар
Қазақстан тарихы 8 сынып
Сілтеме: Оқулық, электронды оқулық және интернет материалдары
Мақсаты:
- Оқушылардың Қазақстанда жүргізілген бұл реформалардың себептері, сипаты мен маңызын білулеріне, оның мақсаты Қазақстанды басқарудың саяси жүйесін өзгерту екендігін түсінулеріне, оның отарлық сипатын ашуларына жағдай жасау;
- Оқушылармен бірлескен жұмыс түрлерін ұйымдастыра отырып оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, топтық жұмыс барысында диалогтік оқытуды пайдалана отыра, өз ойларын еркін айтуға, көшбасшылық қабілеттерін дамытуға, алған білімдерін кез - келген жағдайда пайдалануға ықпал жасау;
- Оқушылардың өзін - өзі бағалауын қолдану арқылы жауапкершілікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу, білімді және іскер азамат етіп қалыптастыру. Сонымен қатар алған білімдерін әр түрлі топтық тапсырмалар арқылы бекіту, пысықтау. Топпен жұмыс істеуге дағдылану, өзгені тыңдай білуді үйрену.
Міндеттері: 1. Ой - өрісін, шығармашылық қабілеттерін байқау, бағалау;
2. Ойын еркін білдіруге, ашық пікір алмасуға, терең ойлауға және сыни тұрғыдан ойлауға баулу;
3. Шапшаңдыққа, өзгені тыңдай білуге, ынтымақтаса жұмыс істеуге үйрету;
Күтілетін нәтиже: Топтық жұмыс арқылы тапсырмалар беріп, шығармашылық қабілеттерін таныту
Сабақтың түрі: Сындарлы оқыту
Көрнекіліктер мен құрал - жабдықтар Тақырыптық слайд, интерактивті тақта, сандық фотоаппарат, постер, оқулықтар, дидактикалық материалдар және түрлі - түсті қағаздар.
Әдіс - тәсілдер: Диалогтік оқыту, АКТ - ны пайдалану, оқыту және оқытудағы жаңа тәсілдер, түсіну дәрежесін бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, жекелей, топтық жұмыс, Оқыту үшін бағалау және
оқуды бағалау.

І. Ұйымдастырыу Сәлемдесу;
Түгендеу;
Тақырыптық карта арқылы 3 генерал - губернаторлыққа бөлу. Сыныпта сабақ бойы жағымды психологиялық ахуалдың болуын қамтамасыз ету. Оқушылармен бірге бағалау критерийлерін анықтап алу

Сабақтың эпиграфы: “Өзге емес, өзім айтам өз жайымды...” (Қасым Аманжолов)

«Қызығушылықты ояту»
Сатылап сұрақ қою әдісі. Тақырыптық сурет ұсынылады, ұсынылған суреттегі сұрақтарға жауап беру, диалог құру, қорғау
«Мағынаны ажырату»
Тақырыптық тірек сөздердің анықтамасымен жұмыс жасау

ІІ. Жаңа сабақ барысы
Қазақстандағы 1867 - 1868 жылдардағы реформалар. Сабақтың мақсатын оқушылардың өздеріне құрдыру. Тақырыптың 4 - 8 тақырыпшаларын талантты және дарынды балалардың бірі интерактивті тақтадан тақырыптық слайд арқылы түсіндіреді

Жалпы тақырыпты қаншалықты түсінгендерін анықтау үшін «Блум таксономиясы» бойынша сұрақтарға жауап беру

Білу. Қазақстанда реформа жүргізудің себептері мен басталуы.
Түсіну. Қазынагерлік жүйеде қандай өзгерістер болды?
Қолдану. Қазақстандағы 1867 - 1868 жылдардағы реформалар бойынша әкімшілік - аумақтық бөлініс.
Талдау. ХІХ ғасырдағы реформалардың ерекшеліктерін анықтаңыздар.
Жинақтау. Суреттерді байланыстыра отырып, тақырыпты жүйелеңіздер,
Бағалау. Қазақстандағы 1867 - 1868 жылдардағы реформалардың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтаңыздар.

Тарих пәні мұғалімі: О.Ж.Жұмағалиев

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 134
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 131
Роботтар: 4
Вера Bekzat Mamura
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика