Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Сталинизм идеологиясы және қуғын - сүргін саясаты

07 сәуір 2017, Жұма
Категориясы: Кембридж тәсілі
Сабақтың тақырыбы: Сталинизм идеологиясы және қуғын - сүргін саясаты
Жалпы мақсаты: Соғыстан кейінгі жылдардағы тоталитарлық жүйе туралы білу;
Жеке басқа табынушылық мәнін ұғыну;
Жеке басқа табынушылық, 1940 - 1950 жылдардағы ғылым мен білім әдебиет саласындағы кеңестік қудалау саясатын сипаттау;
Соғыстан кейінгі жылдардағы тоталитарлық жүйе, жеке басқа табынушылық жайлы талдап, бағалау
Күтілетін нәтиже: Соғыстан кейінгі жылдардағы тоталитарлық жүйе туралы біледі;
Жеке басқа табынушылық мәнін түсінеді;
Жеке басқа табынушылық, 1940 - 1950 жылдардағы ғылым мен білім әдебиет саласындағы кеңестік қудалау саясатын сипаттайды;
Соғыстан кейінгі жылдардағы тоталитарлық жүйе, жеке басқа табынушылық жайлы талдап, бағалайды
Негізгі идеялар: Сталинизм идеологиясы, жеке басқа табынушылық, 1940 - 1950 жылдардағы ғылым мен білім, әдебиет саласындағы кеңестік қудалау саясатының маңызы
Тапсырмалар:
Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс, сұраққа жауап)
Жұптық жұмыс ()
Жеке жұмыс «Кеңейтілген тапсырма»

КІРІСПЕ 3 мин
І. Ұйымдастыру
1. Сыныптағы психологиялық ахуалды қалыптастыру: оқушылармен амандасу, түгендеу, топтастыру.
2. Оқушыларды «17, 5 мың», «22 мың», «350 мың»сөздері арқылы топтарға бөлу.

ТҰСАУКЕСЕР 3 мин
ІІ. Менен сұрақ, сенен жауап (сұрақ – жауап)- жеке жұмыс
1. Ұлы Отан соғысының салдарлары қандай болды?
2. «Халық жаулары» дегеніміз кімдер?
3. Лагерь деген не?

Бағалау – «Шапалақ»

НЕГІЗГІ БӨЛІМ 12 мин
ІІІ. Джигсо – (мәтінмен жұмыс) - топтық жұмыс
1. мәтінді 4 топқа теңдей бөлу;
2. мәтінмен танысу;
3. жұптық талқылау;
4. топтық талқылау;
5. «Тікелей эфир»

Бағалау – «Бағалау парағы»
ІV. «Кеңейтілген тапсырма» -
жеке жұмыс
Бағалау – «Өзара бағалау»
- жұптық жұмыс

Ү.«Бір минуттық эссе» - дәптермен жұмыс
«1940 - 1950 жылдардағы кеңестік қудалауға ұшыраған салалар»
Бағалау - «Бағалау парағы»

ҮІ.«Тұжырымдамалық карта»- топтық жұмыс(постер қорғау)
Соғыстан кейінгі жылдардағы тоталитарлық жүйе, жеке басқа табынушылық жайлы жіктеп, талдап, бағалау
Бағалау - «Екі жұлдыз, бір тілек»

Толық нұсқасын жүктеу
4 310
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
1930 ж қоғамдық – саяси өмір
1930 ж қоғамдық – саяси өмір
Сталиннің жеке басқа табынушылық саясатының күшеюі негізінде “халық жауларын” түгелдей тамырымен жою үшін партиядағы басқарушылар мен кеңес қызметкерлері арасында тазарту процессі жүргізілгендігі жайлы түсіндіру.
Дарынды оқушымен жұмыс жоспары Қазақстан тарихы 9 сынып
Дарынды оқушымен жұмыс жоспары Қазақстан тарихы 9 сынып
Қазақстан тарихы 9 сынып. Дарынды оқушымен жұмыс жоспары
Кеңес Одағы. Ресей Федерациясы
Кеңес Одағы. Ресей Федерациясы
Соғыстан кейінгі жылдардағы КСРО, даму бағыты, қайшылықтары, ыдырауы ТМД - ның құрылуы туралы оқушылардың білімдерін толықтыру Соғыстан кейінгі жылдардағы даму бағыты, қайшылықтары, ыдырауы, ТМД - ның құрылуы туралы білімдерін толықтырады.
1930 жылдардағы қоғамдық - саяси өмір
1930 жылдардағы қоғамдық - саяси өмір
Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласы Теңге ауылы №14 жалпы білім беретін орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Жанаева Ақкенже
1920-1930 жылдардағы мәдени құрылыс
1920-1930 жылдардағы мәдени құрылыс
Ақтөбе облысы, Қарғалы ауданы, Жосалы орта мектептің тарих пәні мұғалімі: Байболатов Ербол
Қазақстанның 1920-1940 жылдардағы  қоғамдық-саяси жағдайы
Қазақстанның 1920-1940 жылдардағы қоғамдық-саяси жағдайы
Қызылорда облысы, Шиелі ауданы №153 Ш. Есенов атындағы мектеп-лицейі тарих-құқық пәнінің мұғалімі: Битаева Салтанат Есенгелдіқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×