Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Жай бөлшектерге амалдар қолдану тақырыбына қайталау, жинақтау сабағы

25 сәуір 2017, Сейсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Тақырыбы Жай бөлшектерге амалдар қолдану тақырыбына қайталау, жинақтау сабағы
Математика 5 - сынып
Мақсаты: Бөлігі бойынша санды таба білуге үйрету, ережені айта білуге дағдыландыру. Оқушылардың логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру. Белсенділіктерін арттыру, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын дамыту. Оқуға саналы сезімге, жауапкершілікке өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. Тез ойлап, тез қорытуға және сөйлеу мәнеріне тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар жай бөлшек түрлерін, амалдар қолдану туралы біледі, түсінеді және есеп шығаруда пайдаланады
7 модульдің қолданылуы: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және өшбасшылық”.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Сайыс түрлері, спорттық жаттығулар, СТО, АКТ.
Қолданылатын ресурстар: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук, слайд.
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг
Сәлемдесу
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
Түгелдеу
Дұрыс және бұрыс бөлшек боп жұпқа бөлемін.
Білім
Қызығушылықтарын ояту Композициялық талдау Тақтадағы өлең жолдарын оқу арқылы сабаққа кіріседі. Үй тапсырмасын тексеру.
«Математикалық жаттығу»
І жаттығу.
1. Алымы бірге тең бөлшектер аликвоттық бөлшек деп аталады.
2. Алымы бөліміне тең бөлшектер - дұрыс бөлшектер.
3. Бөлшекті қосу үшін алымын алымына, бөлімін бөліміне қосамыз.
4. Ең кіші ортақ бөлімге келтіру үшін, бөлімдерінің ЕКОЕ - ін аламыз.
ІІ жаттығу.
1. Аралас сан деп бүтін және бөлшек бөлігі бар санды айтамыз.
2. Жай бөлшектерді көбейту үшін алымын алымына көбейтіп алым етіп, бөлімін бөліміне көбейтіп бөлім етіп жазамыз.
3. Өзара кері сандардың көбейтіндісі нөлге тең.
4. Бөлшекті бөлшекке бөлу үшін бөлінгіш бөлшекті, бөлгіш бөлшектің кері санына көбейтеміз.
Жаттығу аяқталды жарысымызды бастаймыз.

Ақтөбе облысы, Әйтеке би ауданы
Милы орта мектебі
Математика – физика мұғалімі
Мамбетова Акзира

Толық нұсқасын жүктеу
2 022
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ғабиден Мұстафин. Дауылдан кейін романы
Ғабиден Мұстафин. Дауылдан кейін романы
Ғабиден Мұстафин. Дауылдан кейін романы Мақсаты: Тақырып жайлы оқушылар түсіне отырып топпен романның кейіпкерлерімен танысады, сипаттау арқылы білімдерін жетілдіреді.
Кенесары Қасымұлы бастаған көтерілістің жеңілу себебі, тарихи маңызы
Кенесары Қасымұлы бастаған көтерілістің жеңілу себебі, тарихи маңызы
Тақырыптардың мазмұнын аша отырып, Кенесары Қасымұлы бастаған көтерілістің жеңілу себебі мен тарихи маңызымен таныстыру Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру. Оқушылар Кенесары
Адам – мәдениетті жасаушы
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Елдің жаңа орталығы – Астана
Елдің жаңа орталығы – Астана
Қазіргі Елорда Астана қаласы жайында, оның тарихы, Алматыдан астананы Ақмолаға көшірудің алғышарты жайында оқушыларға жалпылама мағлұмат беру, Елорда жайында білімдерін кеңейтуге жағдай жасау.
Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы
Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы
Ом заңын тұжырымдау, электр кедергісіне анықтама беру, тақырыпты түсіндіру. Оқушыларды Ом заңының тұжырымдамасымен таныстырып, формуласын есептер шығаруда қолдануға, электр кедергісіне анықтама беріп, кедергіні өлшейтін құралға, тізбекте
Жай бөлшектерге амалдар қолдану
Жай бөлшектерге амалдар қолдану
Математика пәні мұғалімі Кусниязов Т
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×