Білімділер поралы

Жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру

Сабақ тақырыптры:
1. Жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру (математика)
2. Сөйлеу барысында сипаттау сөздерін қолдану (Сауап ашу)


Жүзеге асыратын оқу мақсаттары: 1. 3. 2. 3. жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру.
Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады: Өздеріне таныс жазық және кеңістік фигураларды атайды, ажыратады. Жазық фигуралардан әртүрлі заттар мен композициялар құрайды.
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тік төртбұрыш, композиция
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:
Талқылауға арналған сұрақтар:
- Берілген фигуралар айналамыздағы қандай заттарға ұқсайды?
- Бірнеше фигураны пайдаланып әртүрлі заттар құрау мүмкін бе?
- Композиция құрастыру үшін бір ғана фигура жеткілікті ме? Неліктен?

Алдыңғы оқу: 1. 3. 1. 2. Жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тіктөртбұрыш, параллелипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендендіру.

Басы 3 минут Шаттық шеңбері
Сәлемдесу:
- Амансың ба, Алтын күн!
- Амансың ба, көк Аспан!
- Амансың ба, Достарым!
- Амансың ба, Мұғалім!

Топқа бөліну:
Оқушылар топқа фигуралармен бөлінеді (4 топ):

Ортасы... минут І. Өткен материалды еске түсіру
Видеоматериал көрсету: «Пішіндер»
? Өздеріңе таныс қандай фигураларды көрдіңдер?
Ж: үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тік төртбұрыш.
- Жат не байқадыңдар:
Ж: Сопақша фигурасын көрдік
- Ол неге ұқсайды екен?
Ж: жұмыртқаға, ананасқа, лимонға, т. б.
- Бұл фигураларды бір сөзбен қалай атаймыз?
Ж: Жазық фигуралар
- Тағы қандай фигуралар түрін білесіз?
Ж: Кеңістіктегі фигуралар
Оларды атаңдар:
Ж: куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тіктөртбұрыш, параллепипед.
- Жазық фигуралар мен кеңістіктегі фигуралардың айырмашылығы қандай?
Ж: Оқушылар өз түсініктерін айтады.

Ортасы: Жаңа мақсатты айқындау
Тапсырма:
Бірнеше жазық фигураларды пайдаланып, бір заттың сұлбасын құрастырып көріңдерші:
(оқушылар қарапайым заттар, көбі үй құрастыруы мүмкін).
Мұғалім қолпаштады:
- Ал енді сендер бір ғана зат емес, бірнеше заттан тұратын композиция құрастырып үйренесіңдер.
Зәулім сарайлар салу үшін де, машиналар жасап шығару үшін де ең алдымен олардың сызбасы қағазға түсіріледі, жобасы жасалады.
Мүмкін сендердің араларыңнан болашақта архитектор, конструкторлар шығар.

Сергіту сәті (2 мин.)
Тапсырма:
Әр топқа әр түрлі тақырыпта алдын - ала дайындалған шаблон таратылады. Оқиғалар берілген фигуралардан пішінін, көлемін, түсін сәйкестендіріп таңдай отырып, берілген композицияны құрастырады.
Дескриптор:
1. Шаблонмен танысып, композицияның тақырыбын түсіну
2. Жұмыс істеу тәртібін түсіну
3. Әр бөлігіне сәйкес фигураларды түсіне, пішіні мен көлеміне қарай таңдап алу
4. Ұқыпты түрде желімдеу:
І топ: «Аққала мен күшік»
ІІ топ: «Жолда»
ІІІ топ: «Маша мен Аю»
ІV топ: «Біздің үй»

Соңы Рефлексия:
- Бүгін сабақта не білдім? Нені үйрендім?

Аягөз аудандық білім бөлімінің
«№4 аралас жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі Карымханова Айнур Нуртаевна

Жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру сабақ жоспарын жүктеу
Сөйлеу барысында сипаттау сөздерін қолдану сабағын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 184
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 182
Роботтар: 2
Гульжазира gulmiravvv
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика