Білімділер поралы

Септеулік шылау

Тақырып: Септеулік шылау
Қазақ тілі 6 сынып
Сабақтың мақсаты: Шылау туралы алған білімдерін толықтыру, септеулік шылаудың өзіндік ерекшелігін таныту
Күтілетін нәтиже: 1. Шылау, шылаудың түрлерін, жасалу жолын, басқа сөз таптарынан ерекшелігін түсінеді;
Мәтіннен, көркем шығармалардан шылауды тауып, түрлеріне қарай ажыратып, жасайды;
Өзара бағалайды, пікір айтады, түйіндейді
Сабақтың түрі: жаңа білім игерту

Психологиялық ахуал 3 мин
2мин І. Сәлемдесу, түгендеу, назарларын сабаққа аударту.
Топқа бөлініп отыру.
Сергіту сәті. Қызығушылықтарын ояту.
«Өрмекші» тренингі. Жіп орамын лақтыру арқылы бір - біріне тілектерін айту
• Критериалды бағалау парағымен таныстырып, тарату.

Үй тапсырмасы 10мин
ІІ. Үй тапсырмасын тексереді
«Ой қозғау» (түрткі тастау)
Сұрақ - жауап арқылы жұмыс:
— Шылау дегеніміз не?
— Шылау сөйлем мүшесі бола ала ма? Неліктен?

Критериалды бағалау парағымен таныстырып, тарату.
1., Шылау туралы толық мағлұмат берілуі
2. Жеткізудегі ой ұшқырлықтары
3. Талғампаздығы, әсемдігі

ОҮБ
Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау.

Білу 5мин
Жаңа білімді игерту
Күн ретін жазғызады, тапсырма береді;
Септеулік шылау өз бетімен оқу. түсіну
«Өзара оқыту» жұптық жұмысын ұйымдастыру

Түсіну 5мин
«Шындық, жалған» әдісі
1. Септеулік шылаулар белгілі бір септік тұлғадағы толық мағынадағы сөздермен тіркесе келіп, оған қосымша (мезгілдік, мекендік, амалдық, себептік,, мақсаттық) мән үстеп, оны екінші сөзбен байланыстырады.
2. Септеулік шылаулар мыналар; Да, де, та, те, мен, яки, немесе.
3. Септеулік шылаулар сөйлемде 2 түрлі қызмет атқарады.
4. Септеуліктер орыс тіліндегі «глагол» деген сөз табыны жақын. «
5. Түбір (кейде көптік тәуелдік) тұлғадағы зат есім, тұйық етістік, есімшемен тіркесетін септеуліктер: арқылы, жайында, үшін, туралы сайын, сияқты.
6. Барыс септігіндегі сөздермен тіркесетін септеуліктер кейін, соң, гөрі, бері, бұрын, әрі, шығыс септіктегі сөздермен тіркесетін септеуліктер дейін, шейін, таман, қарай, салым, жуық, тарта.
7. Осымен септеуліктер бітті.

Қолдану 10. мин
ІV. Мағынаны тану.
1. тапсырма. (5 минут)
1 - топ Арқылы, жайында, үшін, тәрізді септеуліктерді қатыстырып сөйлем құрау, тіркескен сөзге қандай мағына үстеп тұрғанын анықтау, қай сөз тіркесімен тіркесіп тұрғанын айту
2 - топ Таман, қарай, салым, жуық
3 - топ Соң, кейін, бұрын, әрі
4 - топ Қатар, қабат, бірге
5 - топ Сияқты, таман, гөрі, қатар
Бағалау дескрипторлары:
1. Сөйлем құрай білу
2. қандай сөзбен тіркесіп тұрғанын айтады.
3. Тіркескен сөздерге қандай мағына үстеп тұрғанын ажырата білу

Тест тапсырмасы
Бағалау дескрипторлары:

Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы,
Шақаман ауылы, Шақаман жалпы орта білім беретін мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Маширбаева Лазатия Саматовна

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 80
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 60
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 60
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика