Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Баяндауыш

04 қыркүйек 2017, Дүйсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Сабақтың тақырыбы: Баяндауыш

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Баяндауыштың анықтамасын түсінеді. Баяндауыштың құрылысына қарай жіктей алады. Баяндауыштың қандай сөз таптарынан жасалатынын анықтай алады. Мәтіннен баяндауыштың жасалу жолдарын түсіндіреді. Сөйлемнен тұрлаулы мүшелерді талдайды.

Сабақ мақсаттары: барлық оқушылар: баяндауыштың анықтамасын түсінеді. Баяндауыштың құрылысына қарай жіктей алады.
оқушылардың басым көпшілігі: мәтіннен баяндауыштың жасалу жолдарын түсіндіреді. Сөйлемнен тұрлаулы мүшелерді талдайды.
кейбір оқушылар: баяндауыштың қандай сөз таптарынан жасалатынын анықтай алады. Мәтінге тілдік талдау жасай алады.

Тілдік мақсат: Оқушылар тыңдалым дағдысы бойынша сөздерді баяндауыш етіп сөйлем құрай алады. Айтылым дағдысы бойынша бастауыш пен баяндауыштың ережесін өздері шығарып, қорытындылайды. Оқылымға байланысты мәтінді жылдам оқып,
Негізгі сөздер мен тіркестер: үйірлі мүше
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар: баяндауыштың жасалу жолдарын диалог түрінде талдайды.

Cіз неліктен..... екенін айта аласыз ба?

Жазылым бойынша ұсыныстар: емле ережелерін сақтау, сауатты жазуға бағыт беру.

Басталуы.
Психологиялық ахуал орнату.
5минут Есімдерінің бас әрпінен басталатын сын есім болатын сөздерді айту.
Оқушыларға жұмбақ жасыру арқылы топқа біріктіру.

Үй тапсырмасын тексеру. «Кубизм» әдісі. 5минут
«Кубизм» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрайды.

«Миға шабуыл» 3 минут
Флипчартта аяқталмаған сөйлемдер көрсетеді.

Ортасы
Топпен жұмыс
Постер қорғау 10 минут
1 - тапсырма. Жаңа сабаққа таныстырылым дайындау
1 - топ баяндауыш туралы түсінік
2 - топ баяндауыштың құрылысына қарай жіктелуі
3 - топ баяндауыш болатын сөз таптары

Т. Рысқұлов атындағы орта мектеп
Мұғалімнің есімі Темиркулова Мадина

Толық нұсқасын жүктеу
1 774
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаның жасалу жолдарын түсіндіремін; Түрлі әдістерді пайдалана отырып балаларды тапқырлық, жылдамдық, есте сақтау қабілеттерін арттыру, сөйлеу тілін жетілдіріп, шешендік өнерге баулу
Тұрлаулы мүшелер
Тұрлаулы мүшелер
Тұрлаулы мүшелерді мүшелер туралы ұғым қалыптастыру, сөйлемде атқаратын қызметіне түсінік беру Таза, сауатты жазу дағдысын жетілдіру, оқушылардың ой - өрісін, сөйлеу тілін дамыту
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Атырау қаласы, №2 орта мектептің орыс сыныбындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, жаңартылған оқу бағдарламасы тренері Унгаралиева Назгул Имашевна
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Сабақтың тақырыбы: Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Баяндауыштың жасалу жолдары
Баяндауыштың жасалу жолдары
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы. Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Фазылбаева Райхан Сисенбайқызы
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Карағанды облысы, Осакаров ауданы, «Осакаровка кенті, № 1ОМ» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Габдуалиева Жанна Болатовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×