Білімділер поралы

Қазақстандағы ғылым мен мәдениеттің дамуы Қ. И. Сәтпаев

САБАҚ №29
Қазақстан тарихы 5 сынып
Сабақ тақырыбы §28 Қазақстандағы ғылым мен мәдениеттің дамуы Қ. И. Сәтпаев
Жоспары
Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Қазақстан тарихынан әңгімелер» оқулығы - 5 сынып, автор Артықбаев Ж. О. Сабданбеков Ә. Ә, Әбіл Е. Н Интернет материалдары
Жалпы мақсаты
Міндеттері 1. ХХ ғасырдың 1 - жартысындағы Қазақстандағы білім беру мен мәдениеттің жалпы дамуы, ерекшелігі туралы мәлімет беру, мәдени құрылысты жан - жақты түсінуге жағдай туғызу.
2. Мәдени құрылыс үрдісін түсіндіре отырып, оның басты ерекшеліктерін анықтай білу дағдыларын қалыптастыру, өз беттерінше шығармашылық әрекеттерін дамытуға жағдай жасау.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу

Күтілетін нәтиже Мәдени құрылыстың дамуының басты ерекшеліктерін түсіндіре оқи отырып оқушыларды ой қорыта білуге дағдыландыру.
Негізгі идеялар Топтық жұмыс негізінде ынтымақтаста жұмыс жасап, өзгелерді оқыту арқылы есте сақтау қабілеті дамиды.
Жаңаша тәсілдер мен АКТ арқылы пәнге қызығушылығы мен оқу қабілеттері артады. Ашық сұрақтарға жауап беру арқылы сыни тұрғыдан
Тапсырмалар
/Wiki материалдары/ Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы іс – әрекеті )

І. Ұйымдастыру
1. 1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу зейінін сабаққа аудару. (2минут)
1. 2 1. 2. Топқа бөлу (партия аттары арқылы үш топқа бөлу) ( 2 минут)

ІІ. Үй тапсырмасы
2. 1 Кесте толтыру
Тың және тыңайған жерлерді игеру нәтижесі
Жағымды (пайдасы) Жағымсыз (зияны)

Бағалау: екі жұлдыз, бір тілек
2. 2 «Сарымай - бауырсақ» сұрақ - жауап
1. Тың және тыңайған жерлерді игерудегі басты мақсат не болды?
2. Неліктен тыңайған жерлерді игеру көбінесе Қазақстанда жүргізілді?
3. Тың жерлерді игерудің пайдасын айт.
4. Тың жерлерді игеру мал шаруашылығының дамуына неліктен кері әсер етті?
5. Тың жерлерді игерудің экологияға тигізген зардабы қандай болды?
6. Тың жерлерді игеру қазақ халқының ұлтты0 ерекшелігіне қандай зиян тигізді?
7. Тың игерудің тарихи маңызы?
Бағалау: Бағдаршам

ІІІ. Жаңа сабақ
Қызығушылықты ояту. 3. 1«Тұлғаны таны»
Қаныш Сәтбаев кім?
1. 2 Қара. жап. жаз. айт топтық жұмыс
1. Балалық шағы, өскен ортасы.
2. Ғылым жолындағы жаңалықтары.
3. Академик.
Бағалау: екі жұлдыз, бір ұсыныс
Бекіту: Жеке тапсырма кесте толтыру

Қазақстандағы ғылым мен мәдениеттің дамуы Қ. И. Сәтпаев жүктеу

Тарих туралы түсінік, Қазақстан тарихының кезеңдері (қысқа мерзімді жоспар) толық нұсқасын қарау
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Жаңалықтар бөлімі
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Қауын мен қарбыз
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • беке
    Жазған: беке
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Омонимдер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Химия әлеміне саяхат
  • Батон
    Жазған: Батон
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • Bekamaster
    Жазған: Bekamaster
  • Жетыген
    Жазған: Жетыген
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 48
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 48
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика