Білімділер поралы

Қазақстандағы ғылым мен мәдениеттің дамуы Қ. И. Сәтпаев

САБАҚ №29
Қазақстан тарихы 5 сынып
Сабақ тақырыбы §28 Қазақстандағы ғылым мен мәдениеттің дамуы Қ. И. Сәтпаев
Жоспары
Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Қазақстан тарихынан әңгімелер» оқулығы - 5 сынып, автор Артықбаев Ж. О. Сабданбеков Ә. Ә, Әбіл Е. Н Интернет материалдары
Жалпы мақсаты
Міндеттері 1. ХХ ғасырдың 1 - жартысындағы Қазақстандағы білім беру мен мәдениеттің жалпы дамуы, ерекшелігі туралы мәлімет беру, мәдени құрылысты жан - жақты түсінуге жағдай туғызу.
2. Мәдени құрылыс үрдісін түсіндіре отырып, оның басты ерекшеліктерін анықтай білу дағдыларын қалыптастыру, өз беттерінше шығармашылық әрекеттерін дамытуға жағдай жасау.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу

Күтілетін нәтиже Мәдени құрылыстың дамуының басты ерекшеліктерін түсіндіре оқи отырып оқушыларды ой қорыта білуге дағдыландыру.
Негізгі идеялар Топтық жұмыс негізінде ынтымақтаста жұмыс жасап, өзгелерді оқыту арқылы есте сақтау қабілеті дамиды.
Жаңаша тәсілдер мен АКТ арқылы пәнге қызығушылығы мен оқу қабілеттері артады. Ашық сұрақтарға жауап беру арқылы сыни тұрғыдан
Тапсырмалар
/Wiki материалдары/ Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы іс – әрекеті )

І. Ұйымдастыру
1. 1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу зейінін сабаққа аудару. (2минут)
1. 2 1. 2. Топқа бөлу (партия аттары арқылы үш топқа бөлу) ( 2 минут)

ІІ. Үй тапсырмасы
2. 1 Кесте толтыру
Тың және тыңайған жерлерді игеру нәтижесі
Жағымды (пайдасы) Жағымсыз (зияны)

Бағалау: екі жұлдыз, бір тілек
2. 2 «Сарымай - бауырсақ» сұрақ - жауап
1. Тың және тыңайған жерлерді игерудегі басты мақсат не болды?
2. Неліктен тыңайған жерлерді игеру көбінесе Қазақстанда жүргізілді?
3. Тың жерлерді игерудің пайдасын айт.
4. Тың жерлерді игеру мал шаруашылығының дамуына неліктен кері әсер етті?
5. Тың жерлерді игерудің экологияға тигізген зардабы қандай болды?
6. Тың жерлерді игеру қазақ халқының ұлтты0 ерекшелігіне қандай зиян тигізді?
7. Тың игерудің тарихи маңызы?
Бағалау: Бағдаршам

ІІІ. Жаңа сабақ
Қызығушылықты ояту. 3. 1«Тұлғаны таны»
Қаныш Сәтбаев кім?
1. 2 Қара. жап. жаз. айт топтық жұмыс
1. Балалық шағы, өскен ортасы.
2. Ғылым жолындағы жаңалықтары.
3. Академик.
Бағалау: екі жұлдыз, бір ұсыныс
Бекіту: Жеке тапсырма кесте толтыру

Қазақстандағы ғылым мен мәдениеттің дамуы Қ. И. Сәтпаев жүктеу

Тарих туралы түсінік, Қазақстан тарихының кезеңдері (қысқа мерзімді жоспар) толық нұсқасын қарау
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 191
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 189
Роботтар: 3
Qulsara Жанна Кенжебекова
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика