Білімділер поралы
загрузка...

Қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы

Қысқа мерзімді жоспарлар
Сабақ тақырыптары:
1. Қосу және көбейту кестелерін есептеулерде қолдану
2. М. Мақатаев Сүйемін, өскен Отаным, Қазақстан.
3. Буын үндестігі 13. 09. 16ж
4. Арифметикалық амалдардың алгоритмі
5. Қазыбек бидің шешендігі
6. Санды теңдіктер және теңсіздіктер. Өрнектер және теңдеулер.
7. Диктант Сілеусін
8. Қайтіп кірер есікті қатты жаппа! Қонақжайлылық белгісі.
9. Разрядтық сандар мен кластарды шығарып алу. Есептерді салыстыру.
10. Ақындар айтысы. Шөже мен Орынбай


Үлгі:
Сабақтың тақырыбы: Қосу және көбейту кестелерін есептеулерде қолдану
Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі, ғаламтор
Сабақтың жабдығы суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.
Жалпы мақсаттар
1. Оқушылардың қосу мен көбейту кестелерін қолдану жөніндегі білімдерін тиянақтау, толықтыру.
2. Оқушылардың іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін, білімдерін дамыту.
3. Оқушыларды шыдамдылыққа, ұйымшылдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
Оқыту нәтижесі 1. Оқушылар қосу мен көбейту кестелерін қолданып, білімдерін тиянақтайды, өз бетімен еңбектенеді, шыдамдылыққа, топта, жұпта жұмыстану арқылы ұйымшылдыққа, сыйластыққа тәрбиеленеді.
Әдіс - тәсілдер: «Ыстық картоп» әдісі, «Көңілді қалпақ» ойыны
1 - модуль. Оқыту мен оқудaғы жaңa тәсілдер. Диaлог.
(топтық жұмыс, жұптық жұмыс) топқа бөлу
5 - модуль. Тaлaнтты және дaрынды бaлaлaрды оқыту.
6 - модуль Оқушылaрдың жaс ерекшелік
теріне сәйкес оқыту және оқу.
2 - модуль.
Сыни тұрғыдaн ойлaу.
5 - минут. 5 - модуль. Тaлaнтты және дaрынды бaлaлaрды оқыту.
3 - модуль. Оқыту үшін бaғaлaу модулі.
4 - модуль. АКТ сергіту сәті
Топқа бөлу Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі.

Ұйымдастыру кезеңі Ынтымақтастық атмосферасы
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.
Мен бақытты баламын,
Жан дүниемде күн нұрлы
Жылуым мол бойымда.
Үй тапсырмасын пысықтау
Көбейту кестесін еске түсіру
«Ыстық картоп» әдісі

Жаңа сабақ
Оқулықта берілген тапсырмаларды топқа бөліп орындау
Шығармашылық тапсырма:
№1 карточка
(40, 50, 60, 70, 80, 90 сандары 3 - ке, 4 - ке, 5 - ке, 6 - ға көбейтілген)
№2 карточка
240+(118 - 80)*3 650 - 420:(30*2)
1000 - 147*2+365 598 -(600 - 89 - 123)
659 - 429: 3+358 665+225: 5 - 24*4
906: 3+235 256*4 - 236

Сергіту сәті
«Көңілді қалпақ» ойыны
Басына қалпақ түскен оқушы жеті байлықты табады табады.

Ой толғаныс
Деңгейлік тапсырмалар:( 1 - топ)
Дарынды оқушыларға карточкалар беріледі.
Есепті шығар.
а) Автопаркте 8 үлкен автобус, ал одан 10 есе артық шағын автобус бар. Автопарктегі шағын автобустардың үлкен автобустардан қаншасы артық?
ә) Есептің шартына басқа сұрақ қой және есепті шығар.
(2 - топ. жақсы оқитын оқушылар)
б) үш жәшікте 300 алма бар. Осындай 5 жәшікте неше алма бар.

Сабақты бекіту Бүгінгі сабақта біз не істедік?
Үй тапсырмасы: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау
Бағалау: Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.


Қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы №1 қарау
Қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы № 2 қарау
Қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы №3 қарау
Қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы №4 қарау
Қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы №5 қарау
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 276
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 273
Роботтар: 4
madinash_80 Жараскан ulganim
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика