Білімділер поралы

Қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы №1

Қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы
Топтамадағы сабақ тақырыптары
11. Буын үндестігі
12. Дыбыс үндестігі
13. Құрлық беті. Жазықтар
14. Сапарғали мен Нұржанның жұмбақ айтысы
15. Есептерді, сандарды салыстыру.
16. Санның разрядтық қосылғыштары. Есептерді салыстыру
17. Дыбыс үндестігі 30 - 36 жаттығу
18. Ер Тарғын (жырдан үзінді)
19. Мазмұндама «Жолбарыс»
20. Көп таңбалы сандарды оқу және жазу. Есептерді салыстыру


Үлгі:
Сабақтың тақырыбы: Буын үндестігі
Қазақ тілі 4 сынып
Мақсаты: Буын үндестігі туралы білімдерін пысықтау. Қосымшалардың түбір сөздегі дауысты дыбысқа үнемі сәйкес болып жалғана бермейтінін байқату. Оқушылардың сауатты жазу дағдыларын жетілдіру.
Күтілетін нәтижелер: Буын үндестігі туралы білімдерін пысықтайды.. Қосымшалардың түбір сөздегі дауысты дыбысқа үнемі сәйкес болып жалғана бермейтінін байқайды. Сауатты жазу дағдылары жетіледі.
Керекті жабдықтар:
Әдістер: Оқулық, маркер, ватман, суреттер

Топтастыру стратегиясы, топтық, салыстыру кестесі,«Ішіне, Сыртына» әдісі,
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалау.
Психологиялық дайындық:
Мақсатымыз – білім алу,
Міндетіміз еңбек ету.
Бәріміз жұмыла
4 пен 5 - ке қол жеткізу.
ә) Сынып оқушыларын 3 топқа бөлу. Бөлшектерден дұрыс сурет жинақтау. Топ басшыларын сайлау.
ә) Топтық жұмыстарды орындауда басшылыққа алынатын ереже шығару.
Үй тапсырмасын тексеру
Үй тапсырмасын тексеру.
Ережені пысықтайды
Буын үндестігі дегеніміз не?
16 - жаттығуға құрған ертегілерін дауыстап оқып шығады.
Үй жұмысын бағалау.
Бағдаршам стратегиясын қолданып, бағалайды.
Үй тапсырмасын қорытындылау
- Жоспарға қарап ертегі құрастыру қиындық туғызған жоқ па?

Қызығушылығын ояту
Салыстыру кестесін жасау.
Баяғыда буын үндестігі деген бір адам өмір сүріпті. Оның жуан және жіңішке деген егіз баласы болыпты. Егіз балдары өте ақылды болыпты. Бір - бірімен өте сыйластықта бір - біріне көмектесіп отырады екен. Олардың көп балалары бар екен. Қанекей оқушылар біз жуан мен жіңішкенің балдарын алма ағашына тізіп шығайық.

Алма ағашын пайдаланып жуан және жіңішке сөздерді екі алма ағашына тізу.
Берілген сөздер: Қуанышты, көңілді, қайратты, әділетті, ақылды, көрікті, байсалды, мейірімді, парасатты, тәрбиелі

Мағынаны тану
Оқулықпен жұмыс.
1 - топ: 17 жаттығу «Ішіне, Сыртына» әдісімен
2 - топ: 18 жаттығу Ережені толықтыр
3 - топ: 19 жаттығу. Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талда, не байқадың айт.
20 жаттығу Қарамен жазылған сөздерді көшіріп жазып сөйлем құра.
Бұл сөздердің жазылуын есте сақта.
Өнерпаз, мұрагер, емхана, сәнқой, арбакеш, Жамбылдікі, талапкер, дәріхана, парктен, цехта, бокске

Ой толғаныс
Бұл сөздердің жазылуын естеріңде сақтаңдар.

! Тілімізде буын үндестігіне бағынбайтын мынадай қосымшалар бар:
- мен, - пен, - бен: қаламен, аспен, сазбен.
- паз: өнерпаз
- қор: еңбекқор
- кер: талапкер
- гер: мұрагер
- хана: дәріхана
- нікі, (- дікі, - тікі): Алматынікі т. б.
Сабақты бекіту

- Буын үндестігі дегеніміз не?

Бағалау, мадақтау.
Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды мадақтап, бағалау.
VIІІ. Үйге тапсырма.
22 - жаттығу

Рефлексия
1.«Не үйрендім?»
2. Бүгінгі сабақтағы ұнаған сәтін жазу.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.


Толық нұсқаны қарау
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 281
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 278
Роботтар: 4
madinash_80 Жараскан ulganim
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика