Білімділер поралы
загрузка...

Қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы № 2

Бастауыш сыныптарына арналған қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы.
21. 500 м жүгіру техникасы
22. Көп таңбалы сандарды оқу және жазу. Есептерді салыстыру
23. Жолбарыспен айқас «Қамбар батыр» жырынан үзінді
24. Тайбурылдың шабысы («Қобыланды батыр» жырынан үзінді)
25. Сандарды және шамалар мәндерін салыстыру. Есептерді салыстыру
26. Фонетикалық талдау
27. Мәтін туралы берілген ұғымды кеңейту
28. Бөлім жайлы түсінік
29. Өзіндік жұмысы №1
30. Тортайдың мұңы («Алпамыс батыр» жырынан үзінді)


Үлгі:
Сабақтың тақырыбы Көп таңбалы сандарды оқу және жазу. Есептерді салыстыру
Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі, ғаламтор
Сабақтың жабдығы суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.
Мақсаты: Көп таңбалы сандарды оқуда аталмаған разрядтар бірлігінің орнына нөл жазылатынына назар аудару. Тура және жанама түрде берілген есептерді салыстыру. Оқушыларды тура және жанама түрде тұжырымдалған есептерді шығаруға баулу, білімдерін толықтыру, кеңейту; Оқушылардың ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын қалыптастыру, логикалық ойлау қабілетін дамыту;
Оқыту нәтижесі:
Көп таңбалы сандарды оқуда аталмаған разрядтар бірлігінің орнына нөл жазылатынына назар аударады. Тура және жанама түрде берілген есептерді салыстыра алады. Оқушыларды тура және жанама түрде тұжырымдалған есептерді шығара алады. Оқушылардың ауызша, жазбаша есептеу дағдылары қалыптасады, логикалық ойлау қабілеті дамиды
Көрнекілігі: кесте, суретті есептер, ватман, маркер, стикерлер
Әдістер: жеке, топтық, жұптық жұмыстар

Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал орнату
Неліктен кемелер
Адасып қалмайды
Ал тура жолменен
Тұман мен жауында
Желдей есіп самғайды,
Өйткені, өйткені
Байқасаңыз, мінеки
Капитандарға көмекке
Келеді
Ма - те - ма - ти - ка
Топқа бөлу Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі
Бағалау парақшасын толтырады, танысады.

Үй тапсырмасын пысықтау
№8 тапсырманы ауызша оқыту.
Қызығушылықты ояту
Ауызша есеп тақтада
80700
345080
21184902
Санды оқы:
- Осы сандарда әр кластың неше разряды бар?
- Олар қандай сандар: тақ па әлде жұп па?

- Бұлар қандай сандар?
Көп таңбалы сандарды оқып, жаза білуді үйренеміз.
№1Математикалық диктант ретінде аламын.

Мағынаны тану
50960, 7400, 3000, 800000
Сандарды салыстыр не байқадың?
Есіңе сақта!
Көп таңбалы санды жазғанда алдымен екінші кластың аталған барлық бірліктерін жазып алады да, оған бірінші кластың аталған барлық бірліктерін тіркеп жазады. Қандай да бір разряд аталмаса, оның бірліктерінің жоқ болғаны. Сондықтан аталмаған разряд бірліктерінің орнына нөл жазылады.
Өз бетімен орындалатын тапсырмалар:
№2 Разрядтық қосылғыштарға жіктеулі төмендегідей сандарды жаз, оқы
300000+70000+7000=370000
300000+7000+70=307070
300000+70000=370000
№3 мәтіндегі сандарды цифрмен жазғызу
15000, 3310, 11690, 1800, 3000
№4, 5 Сандарды оқы жаз
Топтық тапсырма:№6 есептері шығарады, салыстырады.
1 - топ:
Атасы - 54 жаста
Немересі -? 45 жас кіші
Ш: 54 - 45=9
Ж: немересі 9 жаста
2 - топ:
Атасы - 54 жаста, одан 45 жасқа үлкен
Немересі -? жаста
Ш: 54 - 45=9
Ж: немересі 9 жаста
№7
3 - топ:
Құрлықта - 40км
Теңізде -? 34км кем
Ш: 40 - 34=6
Ж: теңізде 6 км
4 - топ:
Құрлықта - 40км, одан 34км артық
Теңізде -?
Ш: 40 - 34=6
Ж: 6 км
Сергіту сәті
Тілі бар, үні жоқ,
Өзін адам түсінген.
Жүрегі бар да, қаны жоқ,
Сөйлеп тұрған ішінен.
Кітап
Ой толғаныс №9 Тіктөртбұрыш сызғызу. Оны әріптермен белгілету. Атауы бойынша жазу, Екі үшбұрышқа бөлу. Белгіленуі бойынша жазып көрсеткізу
Сабақты бекіту: Бүгінгі сабақта біз не істедік? Саған қайсы тапсырма қиын болды?
Үй тапсырмасы: №9 Амалдарды орындау. Оқушылар күнделіктеріне жазады
Бағалау: Бағалау парақшасын толтырады
Өз жұмысыңа ризасың ба?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.


Толық нұсқаны қарау
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 279
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 276
Роботтар: 4
madinash_80 Жараскан ulganim
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика