Білімділер поралы
загрузка...

Мәтін

Жаңартылған бағдарлама бойынша сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Мәтін
Сауат ашу 1 сынып
Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты 1. 1. 3. 1 мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау.
1. 1. 8. 1 берілген сюжетті сурет бойын шашағын әңгіме құрап айту
Сабақ мақсаттары Барлығы: сурет бойынша әңгіме құрай алады.
Көпшілігі: тапсырмалар орындау арқылы, мәтіндегі ойды анықтай біледі.
Кейбірі: мәтіннің бөліктерін ажырата біледі.
Бағалау критерилері Оқушылар мәтіннің мазмұнын, желісін, тілін есте сақтай отырып, мәтінді баяндай біледі.
Сурет бойынша шағын әңгіме құрай алады.
Тілдік мақсат
Ұлттық тағам түрлерін атаңыз.
Уыз дегеніміз не?
Пайдалы және зиянды тағам түрлерін білесің бе?
Құндылықтарды дарыту Мәңгілік Ел, бұл – Тарихтың, Мәдениет пен Тілдің ортақтығы
Пәнаралық байланыстар Жаратылыстану, математика, өнер.
АКТ қолдану дағдысы Сөзжұмбақ шешу. Тағам түрлерін тауып, кестеге жазады.
Алдыңғы меңгерілген білім Тағам туралы біледі.

Сабақтың басы (7 минут)
Шаттық шеңбері: «Мен кіммін?» ойыны.
Оқушылар өз есімдерімен қатар сын есім қоса айтады.
Ажарлы Аяна, сүйкімді Сара.....
«Нақты сұрақ, дәл жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.
- Наурыз көже дегеніміз не?
- Наурыз көже қай кезде жасалады?
- Қазақ әліпбиінде неше әріп бар?

Сабақ ортасы (28 минут)
Оқулықпен жұмыс.
Оқылым.
1 - жаттығу. Мәтінді түсініп оқы.
Нұсқаулық:
1. Мәтінді іштен оқып шығыңдар
2. Мәтіндегі сөйлемдер санын анықтап, ат қойыңдар.
Айтылым
М. К.
- Берілген сөйлемдерге ортақ ат қойдық, демек сөйлемдердің бәріне бірдей ат қоя беруге бола ма?
- ендеше, кез - келген сөйлемдерге ат қоя алмаймыз. Сөйлемдер мағынасы жағынан өзара байланыста болса ғана оларға ортақ ат қойылады.
(Ж. Ж.)
«Ойлан, жұптас, бөліс»
Оқушылар бір - бірімен мәтіннің сипаттары бойынша сұрақтар қояды.
Жазылым.
Дәптермен жұмыс.
2 - жаттығу. Көркем жаз
Уыз – жаңа туған малдың сүті.
Ол қою, тәтті болады.
Айтылым.
3 - жаттығу. Сурет бойынша әңгіме құрап айту.
Сергіту сәті: «Жасырынған тағамды тап» ойыны.
Балалардың бірі тақтаға шығады және бір сурет таңдайды. Қалғандары суреттегі затты сипаттайды. Ойыншы суреттегі заттың не екендігін табады.
4 - жаттығу. «Ойлан, ізде, тап!» әдісі.
Сөзжұмбақ шеш. Таныстырылым.

Жазылым.
(Ж. Ж.) 5 - жаттығу. Сөзжұмбақтың шешуіндегі сөздерді «ішемін», «жеймін» қатарына бөліп жазады. ЖАДА қалыптасады.

«В. Комаров атындағы мектеп» КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Даужанова А. М.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 302
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 300
Роботтар: 4
серик madinash_80
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика