Білімділер поралы

Зат есімнің түрленуі. Көптік жалғау

Сабақтың тақырыбы: Зат есімнің түрленуі. Көптік жалғау

Жалпы мақсаты: 1. Оқушылар сабақ соңында зат есімге мысалдар келтіруді, орынды пайдалануды, орнымен қолдана алады.
2. Сөйлемдерден түбір мен қосымшаны ажыратып, жалғаулары арқылы зат есімдерді көптей алады.
3. Басқа сөз таптарының арасындағы өзгешеліктерге мысал келтіріп, ойлана алады.
Оқу нәтижелері: 1. Оқушылар сабақ соңында көптелген зат есімге мысалдар келтіре алды.
Зат есімдерді орынды пайдалана және орнымен қолдана алды. (барлығы)
2. Сөйлемдерден түбір мен қосымшаны ажыратып, жалғаулары арқылы зат есімдерді көптей алды. (барлығы)
3. Басқа сөз таптарының арасындағы өзгешеліктерге мысал келтіріп, ойлана алды.
Түйінді идеялар: Зат есімнің түрленуі туралы түсінік алады, көптік жалғауын орынды қолдана алады.

Сабақ кезеңдері:
Кіріспе
Уақыты:
3 минут
Оқушыларды ортаға дөңгелетіп тұрғызып, смайликтер арқылы 3топқа бөлу
Тұсаукесер
Уақыты:
5 минут
Жуан және жіңішке сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын тексеру
• Морфология нені зерттейді?
• Қосымша туралы не білеміз?
• Негізгі сөз таптарын ата?
• жаттығу жұмыстарын тексеру

Негізгі бөлім
Уақыты:
25 минут
Блум таксономиясы бойынша
/Білу, түсіну/
Тірек - сызба арқылы жаңа сабақты меңгерту
ЖАЛҒАУ

Көптік, тәуелдік, септік, жіктік.
Көптік жалғаулары: - лар, - лер, - дар, - дер, - тар, - тер
Әр топқа мысал келтіртемін.

Қолдану, талдау
Топтық жұмыс
І топ. Берілген сөйлемнен жалғаудың түрлерін табу.
Тіл – адамдар баласының баласын қазіргі өркениетке жеткізген ұлылар күші.
ІІ топ. Ата - бабаларымыз ана тілімізді шұрайлы да көрікті қалпында кейінгі ұрпақтарына аманат ете білген.
ІІІ топ. Зат есімдерге толық сатылай талдау жүргізу
Адам тағдырын тәрбие шешеді, тәрбие құралы – сөз. (Олжас Сүлейменов). Ақылды ой, алғыр сөз – адамның ең жоғарғы қасиеті. (Ғабиден Мұстафин).

Жеке жұмыс
Жаттығу жұмыстарын орындату /тақтаға 3 оқушы/

Қабілетімен ерекшеленген балалармен жұмыс:
Көптік жалғауларын пайдаланып, өзі ұнатқан тақырыпқа мәтін жазу

Қабілеті төмен оқушылармен жұмыс:
Иллюстрациялы суреттен зат есімдер табу, көптік жалғауларын жалғау арқылы жай сөйлемдер табу.
Қорытынды
Уақыты: 8 минут
1. Жабық тест арқылы
2. Кері байланыс. Бүгін мен не үйрендім?
Маған не ұнады / ұнамады?
Жаңа сабақ бойынша сұрақ немесе пікірің
Бағалау 2 минут
1. Мадақтау
2. Топты формативті бағалау
3. Өзара бағалау

Зат есімнің түрленуі. Көптік жалғау жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 302
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 301
Роботтар: 3
серик
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика