Білімділер поралы
загрузка...
загрузка...

Жылу

Әдебиеттік оқу 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Жылу
Сабақ негізделген оқу мақсаты: Оқушыларға өлеңнің мазмұнын түсіндіру. Оқушылардың анасына деген сүйіспеншіліктерін өз сөздерімен жеткізе білуге үйрету.
Оқу нәтижелері: Барлық оқушылар
Өлеңді мәнерлеп оқи алады
Оқушылардың басым бөлігі: Өлеңдегі негізгі идеяны біледі
Кейбір оқушылар: Өлең бойынша сұрақтар құрастыра алады, өлеңнің мазмұнын түсінеді.
Алдыңғы оқу: Ата - ананы құрметтеу мазмұнын сұрау.

Басталуы
Оқушылар назарын сабаққа аудару.
«Жылулық сыйлайық» психологиялық тренинг
Қайқаустың «Ата - ананы құрметтеу туралы» үзіндісін тізбектей мазмұнын сұрау.
Әрдайым ата - анаңды құрметтесең, олардың да ізгі тілектері қабыл болғаны.
- Ата - ана туралы бабаларымыздың да даналық сөздері бар.
Құт береке – атаң қымбат,
Аймалайтын - анаң қымбат.
Мейірімді - апаң қымбат
Асқар тауың - әкең қымбат
Экранға назар аударыңдар, ондағы нақыл сөздерді оқимыз және жұппен жұмыс жасаймыз. Бұл кімнің сөзі? Мағынасын түсінгенімізше айтуға тырысып көрейік.
Бейнекөрініс тамашалау
- Балалар, қазіргі тыңдаған әндерің кім жайында?
- Дүниеде анасыз адам болмайды. Осында отырған мен де, сендер де анадан туып, ананың көкірегінен нәр алғанбыз. Тіршілік күннен нәр алса, адамзат анадан тарайды.
Ананың жылуын, сендерге деген қамқорлығын қалай сезіп байқайсыңдар?
Топқа бөлу
Сөйтіп еркелете келе аналар бізге несін береді?
Ортасы

Ендеше балалар, экраннан кімнің суретін көріп тұрмыз?
Ф. Оңғарсынова - Атырау облысында Манаш ауылында дүниеге келген. Атырау педагогикалық институтының қазақ тілі мен әдебиеті факультетін бітірген, көрнекті ақын, жазушы.
Оңғарсынованың қандай өлеңін білеміз?(«Білім керек бәріне»).
Ендеше бүгін біз Фариза Оңғарсынованың "Жылу" өлеңімен танысамыз
Өлеңді мәнерлеп жалғастыра оқу, түртіп алып оқу.
Ақын ананы не үшін күнге ұқсатады?
Ана мейірімі туралы не дейсің?
Ананың сүті туралы ше?
Ананың алақаны қандай?
Дәптермен жұмыс
Сөздік жұмыс
Өң - бет, ажар, түс.
Жалғанда – дүниеде.
Ғұмыр - өмір
Сергіту сәті
Топпен жұмыс
«Ізден, ойла, қорға»
І топ - Ана деген кім? Ол қандай адам?(күннің сәулелерін толтыру)
ІІ топ
Кестемен жұмыс
Сұрақтар Берілген сөз
Қандай? анам
Кімнің? құшағы
Қандай? жанары
Кімнің? сүті
Ненің? нұры
Сөз тіркестерін пайдаланып қысқаша әңгіме құрау
ІІІ топ Өлең ұйқастыру стратегиясы
----------------------------------- сыйлаймын,
----------------------------------- тыңдаймын.
----------------------------------- аламын,
------------------------------------ баламын
IV топ Венн диаграммасы
Күн мен Ананы салыстыру

V топ
"Менің анам" тақырыбына ой толғау

Мектеп: № 3 ОМ
Мұғалім аты - жөні: Кырбас А. Ш.

Жылу жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 360
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 358
Роботтар: 4
InkarBimaganbetiva aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика