Білімділер поралы

Алгоритмді жазу түрлері. Блок - схема

Сабақ тақырыбы: Алгоритмді жазу түрлері. Блок - схема
Жалпы мақсат: Алгоритмнің жазылу формаларын түсіндіре отырып, оқушылардың пәнге, білімге, шығармашылыққа, ойын еркін жеткізе білуге, тәртіптілікке, сабырлылыққа, еңбек сүйгіштікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу, ұшқыр ойлы, шығармашылық қабілеті бар жеке тұлғаны қалыптастыру.
Сілтеме: 1. 6 - сыныпқа арналған информатика оқулығы.
2. Жұмыс дәптері
Оқу нәтижесі: Оқушылар алгоритм ұғымын, алгоритмнің жазылу формаларын біледі, алгоритмді блок схема түрінде көрсете алады.
Сабақта қолданыла -
тын материалдар: ДК, интерактивті тақта, флипчарт, оқулық, дәптер, түрлі түсті қағаздар, сурет қиындылары, бағалау парақшасы.
Оқыту әдістері: Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер: сұрақ - жауап, диалог, АКТ, сын тұрғысынан ойлау.
Жұмыс түрлері: жеке

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
(3 мин) Оқушылармен амандасу, түгендеу. Топқа бөлу ( сурет қиындылары)
1. «Тілек жазу»
Мақсаты: Ынтамақтастықты нығайтады, көңіл күйді көтереді.
Парақшаларға тілек жазып, бүктеп қорапшаға салып араластырып, қайта тарқатады.
2. Оқушыларға бағалау парақшасы таратылады.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
( 5 мин )
«Миға шабуыл» Сұрақ - жауап.
1. Алгоритм дегеніміз не?
2. Алгоритмді кім атқара алады?
3. Атқарушының командалар жүйесі деп нені
атайды?
4. Алгоритм атауы қайдан шыққан?
5. Алгоритмнің негізгі қасиеттерін ата.

ІІІ. Жаңа тақырып (8 мин)
Ребус шешу арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ашады.
Алгоритмді әртүрлі формада ұсынуға болады. Алгоритмнің жазылу формалары көбіне орындаушыға тәуелді болады.
Алгоритмдер мынадай формалармен ұсынылады:
• Сөздік формада;
• Графикалық;
• Алгоритмдік тілде;
• Программалау тілінде.
Блок - сызба
Блок - сызбада әр іс - әрекеттер фигуралардың көмегімен сипатталады. Алгоритмнің басы және соңы сопақша шеңбермен (эллипс) сипатталады. Іс - әрекеттер тіктөртбұрышқа жазылады. Блок - сызбадағы барлық элементтер бір - бірімен байланыс сызықтарымен (стрелка) байланысады, ол алгоритмнің орындалу бағытын көрсетеді. Енгізу және шығару мәліметтері параллелограммға жазылады.
Мысалы, екі санды қосу алгоритмі

! Түйін
• Алгоритм сөздік формада, графикалық, алгоритмдік тілде, программалау тілінде беріледі.
• Алгоритмнің басы және соңы эллипспен (сопақша шеңбер) беріледі.
• Іс - әрекеттер тіктөртбұрышты фигурада жазылады.
• Енгізу және шығару мәліметтері параллелограмға жазылады.
• Блок - сызбадағы барлық элементтер бір - бірімен байланыс сызықтарымен байланысады, ол алгоритмнің орындалу бағытын көрсетеді.

Алгоритмді жазу түрлері. Блок - схема. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 149
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 149
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика