Білімділер поралы
загрузка...
загрузка...

Фигуралармен (пішіндермен) жұмыс істеу кезіндегі шығармашылық іс әрекет. Жазық фигуралардың модельдері

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1С бөлім
Геометриялық фигураларды зерттеу.
1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Фигуралармен (пішіндермен) жұмыс істеу кезіндегі шығармашылық іс әрекет
Жазық фигуралардың модельдері (2)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1. 5 1. 3. 1. 3 Геометриялық фигураларды танып білу (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш, шар, цилиндр, конус, пирамида, параллелепипед, куб)
Сабақ мақсаттары: Жазық фигуралар моделін құру және олардан композиция құрастыру
Жетістік критерийлері: Жазық фигуралардың модельдерін жасап үйренеді. Жазық фигуралар модельдерінен композиция құрастырып үйренеді композиция құрастыру кезінде фигуралардың түрлерін ажыратады.
Тілдік мақсаттар:
Жазық фигура модельдері, геометриялық фигуралар, аппликация, композиция
Құндылықтарды дарыту: Жауапкершілік, сыйластық, өзаратүсіністік құндылықтарын қалыптастыру
Пәнаралық байланыстар: Тірек сөздерді қолдану арқылы қазақ тілі орыс тілі пәндерімен байланыс орнады. Өлшемдерді жүргізу арқылы дүниетану, ғылымға кіріспе, қолөнер сабағымен байланыс орнады.
Бастапқы білім
Оқушылар күнделікті өмірде көлемді фигура және жазық фигуралар туралы білетін тәжірибесіне сүйенеді.

Сабақтың басы
Шаттық шеңбері
Қуанамын мен де
Қуанасың сен де
Қуанайық, достарым
Арайлап атқан күнге!
Оқушыларға қоянның аппликациясын көрсету.
Бұл ненің суреті?
Оны қайдан білдіңдер?
Сурет қандай фигуралардан құралған?
Сурет неше фигурадан тұратыны сана
Бұлар қандай фигуралар?
Осыған ұқсас аппликация жасағыларың келе ме? Өздерің бұрын балабақшада немесе үйде осындай аппликация жасап көрдіңдер ме?
Олай болса, біз түрлі түсті қағаздан, қатырма қағаздан жазық фигуралар мен олардың композициясын жасап үйренеміз.
Қауіпсіздік ережесімен таныстыру.

Сабақтың ортасы
Көлемді фигураны қолданып, жазық фигураларды жасаудың ретімен оқушыларды таныстыру
Көлемді фигураның ішінен бір фигураны таңдап алу, мысалы текше;
Фигураны түрлі түсті қағазға не қатырма қағазға бастырып сызу;
Салынған фигураны сызықтың бойымен қиып алу.
Шаршыны бір диоганалі бойынша бүктеп екі үшбұрыш алудың жолын көрсету;
Шаршыны екі диоганалі бойынша бүктеу арқылы төрт үшбұрыш жасауды көрсету.
Қиып алынған фигураларды пайдаланып әр түрлі композиция құрастыру.
Композиция құрастырудың ең оңай тәсілдерін үйрету.
1. қадам екі бөліктен бір фигура құрастыру. Мысалы екі үшбұрыштан бір шаршы құрастыру
2. қадам қарапайым фигуралар құрастыру. мысалы шырша, саңырауқұлақ.
3 қадам Мазмұнды (сюжетті) композицияларды жазық фигуралардан көрсету.
Дайын композицияларды қатырма қағазға желімдеу.
Оқулықпен жұмыс
Фигуралардан құралған жануарлар суреттері.
Бақаның аппликациясы қандай фигуралардан жасалған?
Неше үшбұрыш бар?
Дөңгелек ше?
Мысықтың тұмсығы қандай фигура?
Көбелектің қанаты неше қызыл үшбұрыштан құралған?
Шаршыдан үшбұрышты қалай жасауға болады?
Шығарып көр
Жазық фигурадан көбелек құрастыру үшін қандай қадамдар жасауымыз керек?
Көбелектің қанаттары қандай фигуралардан тұрады?
Геометриялық фигуралар санын санату.
Орындап көр
Жазық фигурадан балапан және күшік композициясын жасау. Өздерінің жұмыстарында қандай фигура қолданғандығын сұрау.

Сабақтың соңы Оқушылардың жасаған жұмыстарын саралау.
Әр жұп оқушылардың орындаған жұмыстарын талқылау және жұмыстардан көрме ұйымдастыру.

Рефлексия
Бәрін түсіндім
Кейбір нәрселерді толық түсінбедім
Мен түсінбедім

Миялы орта мектебі
Мұғалімнің аты - жөні: Г. Салықова

Фигуралармен (пішіндермен) жұмыс істеу кезіндегі шығармашылық іс әрекет. Жазық фигуралардың модельдері. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 269
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 268
Роботтар: 2
ziyahanov
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика