Білімділер поралы

Моңғол шапқыншылығы

Мұғалім: Солтанова А.
Қысқа мерзімді жоспар
Қазақстан тарихы 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Моңғол шапқыншылығы
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Моңғол хандығының саяси байланыс жайлы оқып біледі.
ә) Дамытушылық: Моңғол хандығы жайлы оқыта отырып оқушылардың қабілетін дамыту.
б) Тәрбиелік: Топпен жұмыс істеуде адамгершілікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Моңғол хандығы туралы біледі.
Отырар қаласы жөнінде талқылау жүргізеді.
Отырар шайқасы жөнінде материал жинақтайды.
Моңғол хандығының маңыздылығы жөнінде өз ойын айтады.

Сабақтың ресурстары: Топтық, жұптық әдісі, «Қорытындылаушы» ойыны, миға шабуыл әдісі, АКТ, «Айналмалы бекеттер» әдісі, «Маған көрсет» әдісі, А - 3 парағы, қайшы, желім, түрлі - түсті қағаздар, постер.
Ой қозғау
10 минут 1. Оқушылармен амандасу, сабаққа сәттілік тілеу.
2. Сыныпты тауықтың құтқылы мен иттің үргені мысықтың мияулағаны, сиырдың мөңірегені бойынша төрт топқа бөлу.
3.«Қорытындылаушы» ойыны арқылы сабақ басында “Қорытындылаушы” рөлін бір оқушыға беремін. Сабақ соңында жұмыс барысын жалпылай отырып, өтілген тақырып бойынша мәселенің түйінін, өте маңызды жайларды сараптап, бағалау жүргізеді.
4. Жұмыс істеуге жағымды ахуал тудырту үшін екі топқа құпия жазылған сөздер беремін «Смайлктар, кітаптың ашылуы, музыкалық аспаптар, үй, өрмекші торы, жүрек». Сол сөздерді топ болып ақылдасып, мимикамен көрсетеді. Екінші топ қарсы тобының не көрсеткенін табу керек.

5.«Крестик - нөлдіктер» әдісі арқылы сұрақ қоя отырып үй тапсырмасын қайталату.
1. Қазақстанның ортағасырлық қалаларын айтып шық
2. Қай қала қыпшақтардың басты саяси мәдени орталығы саналады.

«Айналмалы бекеттер» әдісі
1. 94 - 96 беттегі, тақырыпты оқуға уақыт беремін.
2. Оқушылар жұптаса барып тақырыптағы түсіндірмелерді баяндайды..
3. Әр топқа тақырып бойынша постер жасату. Онда бір топ мүшелері келесі топ мүшелерінің постердегі жұмысын жалғастырып, аяқталуын өз постерлерінде аяқтату, қорғауға мүмкіндік беремін.

Моңғол шапқыншылығы. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 304
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 302
Роботтар: 2
Манкентбаева Л.Б. guldana_1701
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика