Білімділер поралы

Қашықтық, жылдамдық, уақыт

Математика 4 сынып
Сабақтың атауы: Қашықтық, жылдамдық, уақыт
Мақсаты
Сабақтың тақырыбы: Жылдамдық. Уақыт. Қашықтық.
Сабақтың мақсаты: 1. Жылдамдық өлшем бірліктерімен таныстыру, уақыт қашықтық өлшем бірліктерін пысықтау, оларды есеп шығаруда пайдалануға үйрету.
2. Жылдамдық пен уақыт белгілі болған жағдайда қашықтықты табуды үйрену.
3. Оқушылардың алған білімдерін күнделікті өмірде ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын қалыптастыру, логикалық ойлау қабілеттерін шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Оқулық, карточка, интерактивті тақта, слайд, сенім ағашы.
Әдіс - тәсілдері: топпен жұмыс, «Ой қозғау», сұрақ – жауап.
Түрі: Саяхат сабағы.
Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал
Үлкенге де, сіз
Кішіге де, сіз
Сәлем бердік бәріңізге,
Құрметпенен біз!
«Сенім ағашына» Не үйренгіміз келеді, не білгіміз келеді, бүгінгі сабағымыздан не күтеміз. Оқушылар өздерінің жауабын шығып іледі.
Топтық ережелер, топқа бөлу.
Жылдамдық, Уақыт, Қашықтық

Қызығушылықты ояту
Жылдамдық
1сағ 20мин: 5 =
5сағ 28мин: 3 =
Уақыт
6сағ 40мин: 4 =
1сағ 40мин: 4 =
Қашықтық
1тәу 2сағ: 6 =
8тәу 4сағ: 7 =
Жылдамдық тобына.
Кеш ұғымына қарсы ұғым (артық)
Кіші ұғымына қарсы сөз (үлкен)
Уақыт тобына.
Екінші разрядтың атауы (ондық)
Ұзындық өлшем бірлігі (км, м, см)
Қашықтық тобына.
Уақыт өлшем бірлігі (сағ, мин, сек)
Үш ондық (30)

Мағынаны тану Жылдамдық. Уақыт. Қашықтық.
s – Қашықтық (Жол): км, м, см.
v – Қозғалыс жылдамдығы: км/сағ, м/мин, м/сек.
t – Қашықтықты жүріп өткен уақыт: сағат, минут, секунд.
Жылдамдық – уақыт бірлігінде жүріп өткен уақыт.
Қашықтықты табу үшін қозғалыс жылдамдығын қозғалыс уақытына көбейту керек.
Олай болса, біз бүгін сабағымызды білім теңізінде кемемен жүзе отырып «Математика» еліне саяхат жасаймыз. «Математика» деген ғажайып елге жету үшін білімімізді ортаға салайық.
«Математика» еліндегі үлкен олжаға жету үшін білімімізді ортаға салайық
Ал балалар «Математика» еліне саяхатқа шығуға дайынбыз ба?
Бәріміз бірге ұранымызды айтайық.
Біз ақылды баламыз,
Есеп, жұмбақ ойынның
Жауабын тез табамыз
Туын ұстап білімнің
Саяхатқа шығамыз
1. Саяхатымыз «Математикалық оқулық» аялдамасы.
Сурет бойынша сұраққа ауызша жауап беру.
Барлық топтар арқылы талдау
І топ – Жылдамдық. №2 есепті шығару.
ІІ топ – Уақыт. №3 есепті шығару.
ІІІ топ – Қашықтық №4а есепті шығару.
Суретте жеңіл машина қозғалыста. Трактор қозғалыста емес, жаяу адам қозғалыста.
Суретте трактор, машина, жаяу адам олардың бір сағатта бара жатқан қашықтықтары бірдей емес.
1 - ші машина тез қозғалды, 2 - ші трактор қозғалды, 3 - ші бала жаяу адам қозғалыс жылдамдығы сағатына 5 км.
10 км сағатына
Машина қозғалыс жылдамдығы сағатына 60 км
Жылдамдық қысқаша 5км/сағ
10км/сағ
60км/сағ
3. 60 км 60 км 60км
м • 3 = 180 км
4. а. Жаяу адам сағатына 5 км жүрсе 2 сағатта қанша км жүреді?
5км/сағ • 2сағ = 10 км
Ә. Машина сағатына 90км жол жүрсе, 4 сағатта қанша км жүреді?
90км/сағ • 4сағ = 360 км
Б. Трактор сағатына 10км жол жүрсе, 5 сағатта қанша км жүреді?
10км/сағ • 5сағ = 50 км
Сергіту сәті.
5. Жеңіл машина.
v = 90км/сағ
t = 2сағ
s = v • t = 90км/сағ • 2сағ = 180 км
Ұшақ
v = 900км/сағ
t = 2сағ
s = v • t = 900км/сағ • 2сағ = 1800 км
Жүк машинасы.
v = 80км/сағ
t = 2сағ
s = v • t = 80км/сағ • 2сағ = 160 км
6. Тасбақа.
v = 5м/мин
t = 3 мин
s = v • t = 5м/мин • 3 мин = 15 м
Піл.
v = 100м/мин
t = 3 мин
s = v • t = 100м/мин • 3 мин = 300 м
Велосипедші:
v = 200м/мин
t = 3 мин
s = v • t = 200м/мин • 3 мин = 600 м
Не байқадың 15м < 300м < 600м
Сәйкестендіру.
7. Жылдамдық.
Сағатына 100 км жеңіл машина
Минутына 5 м тасбақа
Сағатына 5 км адам
Сағатына 850 км ұшақ
Секундына 6 км зымыран.
8. Шарты:
Велосипедшінің жылдамдығы – 20км/сағ
Уақыты – 4сағ
Мотоциклшінің жылдамдығы 70км/сағ
Уақыты - 3сағ
Барлық жүрген жол -?
Шешуі: S = 20км/сағ • 4 = 80 км
S = 70км/сағ • 3 = 210 км
80 км + 210км = 290 км
Жауабы: Барлығы 290 км жол жүрді.
Ә) Шарты.
Ұшақ – 900км/сағ уақыты – 2 сағат, тікұшақ – 200км/сағ уақыты 3 сағат.
Т/к барлығы неше километр қашықтықта ұшып өтті.
Шешуі: S = 900км/сағ • 2сағ = 1800 км
S = 200км/сағ • 3сағ = 600 км
1800 км + 600км = 2400 км
Жауабы: 2400км қашықтықты ұшып өтті.
Б) Шарты.
Аттың жылдамдығы – 15км/сағ.
3 минутта қандай қашықтықты жүріп өтті
Шешуі: 1сағ – 60 мин.
15 км = 15000м
15000м: 60мин =250м/мин яғни 1 минутта 250м жол жүрді, ал 3 минутта 250 • 3 =750 м жол жүрді.
Жауабы: 750м
Сабақты қорыту: Не білдік, не үйрендік ойыны.
v = 12км/сағ ---------------------------------------------------- v = 4км/сағ
t = 5сағ ----------------------------------------------------------- t = 3сағ
s =? --------------------------------------------------------------------- s =?

v = 9км/сағ ------------------------------------------------------- v = 6км/сағ
t = 2сағ -------------------------------------------------------------- t = 2сағ
s =? --------------------------------------------------------------------- s =?

Қашықтық, жылдамдық, уақыт. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 276
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 276
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика