Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Кітап оқи аламын

23 желтоқсан 2017, Сенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Әдебиеттік оқу 2 сынып
Бөлім Өзім туралы
№3 сабақтың тақырыбы: Кітап оқи аламын
Сабақтың оқыту мақсаттары: 2. 2. 6. 1. Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез – құлқы мен іс - әрекетін бағалау.
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың бәрі: мәтінді оқиды, мазмұнын түсінеді, бағалауға қатысады
Оқушылардың көпшілігі: тақырыпты болжайды, кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттай алады.
Кейбір оқушылар: кейіпкердің мінез - құлқы мен іс - әрекетіне баға бере алады.
Өткен сабақтардан алған білім: Алғаш рет оқуға келген күнім.

Сабақтың басы 5 минут
Қызығушылықты ояту:
Сыныпты қалыпқа келтіру.
Ой сергек: «Атомдар мен молекулалар»
Әр қатысушы – жеке атомдар. Жүргізушінің айтуы бойынша атомдар қозғалысқа түседі. Жүргізуші қанша атомның қосындысынан молекула құралатынын айтады, сол кезде аталған сан бойынша бірігіп тұра қалулары керек. Молекула құрамына кірмей қалғандар ойыннан шығады.

Сабақтың ортасы (30 - 35 минут)
Мағынаны ажырату
Ой қозғау
Сен қандай кітаптарды оқығанды ұнатасың?
- күлдіргі оқиғалы;
- қорқынышты оқиғалы;
- таңғажайып оқиғалы;
- деректі оқиғалы;
- ешқандай оқиғасы жоқ.
Тақырыпты болжау.
Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Мақсатқа сәйкес оқушылармен бірлесе отырып, жетістік критерийін анықтау.
Оқылым.
Мәтінді түсініп оқы.
Қартқожа қандай кітап оқыған деп ойлайсың?
Жүсіпбек Аймауытов. Кітап оқу.
Айтылым.
Жұптық жұмыс.
Тапсырма. Әңгіменің авторы кім? Автор жайлы кестені пайдаланып әңгімеле. ойыңды дәлелде.
Бағалау: смайликтерді беру арқылы бір - бірін бағалайды.
Топтық жұмыс.
Жіптердің ұзындықтары арқылы топтастыру.
6 – тапсырма: Берілген сөздерден мақал құрастырып жаз. Сөздердің мағынасына қарай шаршыларды боя.
Бағалау. Қол соғу арқылы бағалау.
Топтық жұмыс
Жазушы қолданған сөздер арқылы топқа бөлу. Мысалы: Жазық дала, Кітап, Қартқожа т. б.
Тапсырма. Суретке зер сал. Мәтіндегі жазушы қолданған сөздерді пайдаланып, әңгіме құрастыр.
Бағалау. ЖК бойынша бағалау

Ой толғау
Жеке жұмыс
Тапсырма. Өзің оқыған кітаптарың туралы ойыңды кестеге түсір.
Менің оқыған кітаптарым
Кім жазған?
Алған әсерім

Алматы облысы, Қарасай ауданы,
«Береке орта мектебі»ММ - інің бастауыш сынып мұғалімі
Әлжанова Жұмагүл Ергешқызы

Кітап оқи аламын. жүктеу
2 689
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Химиялық элементтер. Атомдар мен молекулалар.
Химиялық элементтер. Атомдар мен молекулалар.
Оқушылардың физика мен табиғаттанудан атом жайлы алған білімдері негізінде қайта айтып беру, химиялық есептер шығару дағдыларын қалыптастыру.
Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюі. Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюінің биологиялық маңызы.
Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюі. Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюінің биологиялық маңызы.
Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюі. Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюінің биологиялық маңызы.
Байлық пен ақыл (Ертегі)
Байлық пен ақыл (Ертегі)
Ертегінің мазмұнын меңгереді, негізгі идеясын ұғынады. Ақыл мен байлық сөзінің мағынасын түсінеді.
Психологиялық ойындар
Психологиялық ойындар
Оқушылардың логикалық ойлауын, көру арқылы есте сақтауын, ойша жұмыс істей білуін дамыту. Алдын - ала тақтаға мысықтың және қоянның құлақтары салынған плакат ілініп дайындалады.
Атом құрамы мен құрылысы. Изотоптар
Атом құрамы мен құрылысы. Изотоптар
1 - сабақ: Атом құрамы мен құрылысы 2 - сабақ: Изотоптар
Кітап оқу (қысқа мерзімді жоспарлар)
Кітап оқу (қысқа мерзімді жоспарлар)
Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез – құлқы мен іс - әрекетін бағалау. Оқушылардың бәрі: мәтінді оқиды, мазмұнын түсінеді, бағалауға қатысады
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×