Білімділер поралы

Кеңістікте бағдарлану және допты бір - біріне беру дағдыларын дамыту

САБАҚ: Кеңістікте бағдарлану және допты бір - біріне беру дағдыларын дамыту
СЫНЫП: 7 Қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары 7. 1. 2. 2. Әр - түрлі физикалық жаттығулар орындау кезінде комбинациялы қозғалыстарды жетілдіру
7. 2. 4. 4. Қызметті оңтайландыру және баламаларды әзірлеу шеңберінде жеке жаттығулар құрылымдық тәсілдері ережелерін көрсету
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар келесіге қабілетті:
• Шағын ойын тапсырмалары бойынша топтарда қауіпсіз жұмыс істеу.
• Негізгі шабуылдау және қорғану стратегияларын және тактикаларын бәсекелестік ойында қолданудың түрлі жолдарын ашу және табу.
• Ойын кезінде қорғаныс және шабуылда шығармашыл болу қажеттілігін түсіну.
Оқушылар көпшілігі келесіге қабілетті:
• Сандық артықшылық тапсырмалары кезінде командада жақсы жұмыс істеу.
• Сәтті ойын үшін түрлі аралық қорғаныс және шабуыл стратегия және тактикаларын байланыстыру.
• Ойындарда орындағанда шығармашыл жүгіру, пас және қозғалстарды дамыту.
• Өзге оқушыларды бақылау және олардың шығармашылықтарын дамыту әдістерін ұсыну.
Кейбір оқушылар келесіге қабілетті:
• Бастамашылық, қиялдылық және шығармашылықты көрсететін озық қорғаныс және шабуыл тактика және стратегияларды дамыту.
• Озық шабуыл және қорғаныс стратегия және тактикаларды талдау және сынау.
Бағалау критерийлері - Оқушы допты еденге соғып кедергілер арасынан бағыт өзгертіп алып жүру техникасын біледі.
- Оқушы әр - түрлі жағдайда әріптесіне допты ирек сызық бойымен беру техникаларын біледі.
- Оқушы топпен алаңда бағдарлап қозғалу барысында белсенділігін көрсете алады.
Тілдік мақсат Ойындарда өзінің және өзгелердің орындауын және түсінігін сынау және жаңа тактика мен стратегияларды жасау
Кілт сөздермен тіркестер:
• шабуылдау элементтері бар ойындар
• жүру, өту, бағыттау, қабылдау, қағып алу
• күрес: оқшаулау, допты қағып әкету
• соққы, пасс, беру
• шабуылдау, қорғау, қарсылас
• ынтымақтастық, бәсекелестік
• тактика, стратегия
• жүгіру, жалтару, бағытты/жылдамдықты өзгерту
• ұпайларды есептеу жүйесі, ережелер, тәуекелдерді басқару
Диалог / жазылымға арналған пайдалы сынып тілі:
Талқылауға арналған сұрақтар:
• Қорғаныс ойыншысын жеңудің қандай тәсілдерін білесіңдер?
• Есепті жүргізу үшін қандай ойын әрекеттерін білесіңдер?
• Неліктен шабуылдау кезінде өз назарыңды бір ойыншыға аударған жақсы?
• Допты қағып алу немесе ұстап қалу үшін сендер қандай тактикаларды қолдандыңдар?

Құндылықтарды дамыту: Оқушыларды жұптық, топтық және командалық жұмыстар арқылы ауызбіршілікке, достық қарым – қатынасқа, бір - біріне құрметпен қарауға баулу
Пәнаралық байланыстар: Физика – бұрыш, траектория, серпілу
Биология – бұлшықеттер жұмысы, тірек қимыл апараты
Алдыңғы білім Оқушылардың алдыңғы сабақтардан және мектептен тыс қызметтен алған командалық ойындар туралы білімдері мен дағдылары бар

Мектеп: № 24 Жалғызқұдық
Мұғалім аты: Зампай Өнербек

Кеңістікте бағдарлану және допты бір - біріне беру дағдыларын дамыту. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 237
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 234
Роботтар: 4
beibarys Гульжазира --gladiator-
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика