Білімділер поралы

Санның квадраты. Санның кубы

Математика 3 сынып
Сабақтың атауы: Санның квадраты. Санның кубы
Сілтеме: Математика оқулығының әдістемесі, мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығы: Сызба, деңгейлік тапсырма, карточкалар
Жалпы мақсаттар
Білімділігі: Оқушыларға санның квадратын және кубын табуды үйрету.
Дамытушылығы: Жаттығу жұмыстарын жүргізе отырып, алған білімдерін қолдана білу дағдысын, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелілігі: Оқушыларды алғырлыққа, дұрыс есептеуге және жинақтылыққа тәрбиелеу.
Түрі: аралас сабақ
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, сергіту.
Көрнекілігі: сандар, слайд, ойын үлгілері

Ынтымақтастық атмосферасы
Кәне түзу тұрайық,
Кесіндіні құрайық.
Сәуле болып созылып,
Нүкте болып қалайық.
2. «Есептеуді білмейтін адам,
Түк білмейтін надан» (хормен)

Үй тапсырмасын сұрау
Қызығушылықты ояту
Мағынаны тану

Сергіту сәті
Ой толғаныс
Өтілген материалды қайталау. Сәйкес формуланы қой
- Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті. (а + в )∙ с = а ∙ с + в ∙ с
- Көбейтудің терімділік қасиеті. а ∙ в = в ∙ а
- Көбейтудің үлестірімділік қасиеті. (а ∙ в) ∙с = а ∙ (в ∙ с)

2. «Жауабын тап».
8: 2 16 14: 2 6 18: 2 14
0 ∙ 2 1 1 ∙ 8 6 8: 8 5
5 ∙ 2 3 6 ∙ 2 7 7 ∙ 2 9
6: 2 10 12: 2 1 10: 2 2
9: 9 0 7: 7 8 1 ∙ 9 1
8 ∙ 2 4 3 ∙ 2 12 4: 2 9
Жаңа материалмен жұмыс
3+ 3 3 ∙ 3
Ұқсастығы:
Екеуі де өрнек.
Әр өрнекте екі - екіден төрт бар. Өрнектің мәнін табу үшін екі жағдайда бір амалмен орындалады.
Айырмашылығы:
Бірінші өрнек қосынды, ал екінші өрнек көбейтінді. Мәндері әр түрлі. (неліктен?)

Көбейту амалының мағынасы бірдей қосылғыштардың қосындысы негізінде түсіндіріледі.
4 + 4 = 4∙2
4∙4 = 4+4+4+4
Осы өрнек бойынша санның квадраты, кубы туралы түсінік беріледі.
4 ∙ 4 = 16 42 = 16 2 ∙ 2 ∙ 2 = 8 23 = 8
Оқушылардың түсінігін байқау үшін бірнеше карточкалармен жұмыс жүргізіледі.
32 52 92
33 53 13
Бірдей екі көбейткіштің көбейтіндісі сол санның көбейткіштің квадраты деп, ал бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі санның кубы болады.
Оқулықпен жұмыс.
№1. Өрнектерді салыстыру.
№ 1, № 2 №3 (ауызша)
№ 4 Жаңа ұғым.
А) Көбейтіндіні көбейткіштің квадраты немесе кубы түрінде жазып көрсетеді.
ә) Көбейтінді түрінде жазып көрсетеді.
82 = 8 ∙ 8 43 = 4 ∙ 4 ∙ 4
№ 5 (есеп) топтастыру
Есеп
Әкелінгені — 10түрден 5 ағаш
Отырғызылғаны - 4 түрінен 5 көшет
Қалғаны? көшет
Шешуі: 10 ∙ 5 = 50 (ағаш)
4 ∙ 5 = 20 (көшет)
50 — 20 = 30
Жауабы: 30 ағаш көшеті қалды.
Шығармашылық тапсырма
(23 - 22 ): 2 = 1 (3 ∙ 3 2): 33 = 1
Слайдпен жұмыс
Интеллектуалды сергіту.
1. Қандай екі санның қосындысы көбейтіндісіне тең.
2. Ең кіші әр түрлі үш таңбалы санның қосындысы нешеге тең?
3. 1, 3, 5, 7, 9 – сандарының орындарын ауыстырып үш - үштен қосқанда 15 шықсын.
4. Атайдың жасы ең кіші әр түрлі үш таңбалы саннан тұрады. Атай нешеде?
5. Тығылған цифрларды тап.
6 А 4 А
+ А - А
70 40
6. тасы мен әжесінің екеуінің туған күні бір күнде. Бірақ олар құрдас емес. Неге?
7. 4 баланың неше саусағы бар?
8. Үстелдің 4 бұрышы бар. Бір бұрышын кессек, неше бұрыш болады?
Қорытынды:
1. Санның квадраты дегеніміз не?
2. Санның кубы дегеніміз не?
3. Қолдарындағы көрнекілікті пайдаланып санның квадраты мен кубын табады.

Санның квадраты. Санның кубы. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 308
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 306
Роботтар: 2
Balzhank da73
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика