Білімділер поралы

Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті?

Қысқа мерзімді жоспар
7. 3A XIII – XV ғғ. Қазақстан
САБАҚ тақырыбы: Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті?
(2 сағат)
СЫНЫП: 7 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) X – XIII ғғ. мемлекеттерді білу және картаны қолдану арқылы саяси үдерістерді түсіндіру.
көшпелілердің әскери өнер жетістіктерін талдау
Сабақ мақсаттары
Тілдік мақсат Оқушылар:
• Шыңғысхан туралы бейнематериал тыңдап, сұрақтарға жауап береді (тыңдалым)
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Халық, жорық, шапқыншылық
әлеумет
әлеуметтік топ
оң қанат, сол қанат
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

• Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
• Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
• Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
• Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?

Талқылауға арналған тармақтар:
Топтық тапсырмада Моңғол империясы құрылуының алғы шарттары… анықталады
Топтық жұмыс барысында «Яса» заңдар жинағы арқылы моңғол мемлекетінің идеологиясы, басқару жүйесі, әлеуметтік құрылымын талдайды (оқылым дағдысы).

Жазылым бойынша ұсыныстар:
5 - 7 сөйлемді пікір жазуда алған біліміне сүйеніп резюме береді. «Әлемді дүрліктірген Шыңғысхан!!».
Моңғол империясының Орта Азия және Қазақ жеріндегі мемлекеттермен өзара қарым - қатынасы/көрші елдермен саясаты…. (қандай болды?)
Тарихи концепт (фокус) себеп - салдар
Бағалау критерийлері • Моңғол империясының 1206 ж. және 1227 ж. территориясын картадан салыстырады;
• «Яса» заңдар жинағынан басқа деректерден мемлекетке тән негізгі белгілерді анықтап, моңғолдарды мемлекет болғанын дәлелдейді;
• Көшпелердің әскери өнерінің 3 - тен кем емес ерекшеліктерін сипаттайды
• Шыңғысхан жорықтарынан кейін, Орталық Азияда орын алған өзгерістер мен Қазақстан жерінде құрылған ұлыстар туралы кестені толтырып, картаға салу.
Пәнаралық байланыс Дүние тарихы
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері Санитарлық нормаларға сәйкес қауіпсіздік ережелерін ұстану,
АКТ - мен байланыс Интерактивті тақта, планшет
Құндылықтардағы байланыс - патриотизм
- батылдылық
- көшбасшылық
- төзімділік
- бостандық
Алдыңғы оқу Қазақстан жерінде моңғол экспансиясына дейін түркі тілдес тайпалардың этносаяси бірлестігі қалыптасқанын және олардың әлеуметтік – экономикалық, саяси, мәдени жағдайын біледі.
Басы 7 минут
М Оқушыларға Шыңғысханның суретін көрсетіңіз. «Ойлан. Жұптас. Талқыла.» стратегиясы арқылы сипаттайды.

Б Тақырыпты болжау. Моңғолия мемелектінің екі кезеңдегі территориясын салыстырып, және суреттегі тұлға арасындағы байланысты анықтап оқушылар, сабақтың тақырыбын анықтайды.

Б Тақырып анықталған соң, оқушылар «3Б» кестесін толтырады

Зерттеу сұрақтары. Оқушылардың «3Б - ғы» Білгім келеді бағанындағы сұрақтарын негізге алып немесе дайын нұсқасын ұсынуға болады:
 Шыңғысхан империясының құрылу себептері қандай?
 Шыңғысхан әскерінің ерекшелігі неде?
 Шыңғысхан әскерінің жорықтарынан кейін Қазақстан территориясында қандай өзгерістер орын алды?
Зерттеу және талдау
Б/Т Сыныпқа моңғол мемлекетінің құрылуы туралы бейне материалды көрсетіңіз. Бейне материалды көру барысында оқушыларға зерттеу сұрақтарын беріңіз
• Алғашқы моңғол мемлекеті қалай және қайда құрылды?
• Шыңғысхан қандай тайпаларды бағындырды?
• Шыңғысхан әскерінің ерекшелігі неде?
Сынып оқушыларының ««Ойлан. Жұптас. Талқыла.» стратегиясындағы алған білімдерін толықтыру үшін, жоғарыдағы сұрақтар көмекші құрал болады.

БҚО, Тасқала ауданды,
ЖОББ Амангелді мектеп - балабақшасы әлеуметтік педагог
Жанна Букенбаевна Ислямгалиева

Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті? жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 341
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 340
Роботтар: 3
Алтошка
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика