Білімділер поралы

Жүректің құрылысы, жұмысы және оның реттелуі.

Биология 8 - сынып
Сабақтың тақырыбы: (Subject of the lesson) Жүректің құрылысы, жұмысы және оның реттелуі.
Сабақтың мақсаты: Адамның қанайналым мүшелерімен танысады. Жүректің құрылысы, жұмысы және оның реттелуі білу.
Тілдік мақсат:
Language objective Терминдерді есте сақтайды. Сұраққа 2 тілде жауап береді.
Оқу нәтижесі: • Қанайналудың маңызын біледі;
• Адамның жүрегінің құрылысымен танысады;
• Жүрек жұмысы туралы түсінік алады;
• Күнделікті өмірмен байланысты іс - тәжірибелерде өз білімдерін қолдана білу дағдысы қалыптасады.
• Оқушылар ағылшынша сөйлеп үйренеді.
• Терминдер үйренеді.
Негізгі идеялар: Сындарлы оқытуда тиімді әдіс - тәсілдер қолдану.
Оқыту әдіс - тәсілдері: СТО, жас ерекшелік физиологиясы, диалог, жаңа әдіс - тәсілдер: топтық жұмыс, АКТ.
Сілтеме: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
8 - сыныпқа арналған биология оқулығы; YouTube бейнежазба

Тапсырмалар: • Топтық тапсырмалар; Биологиялық диктант, тірек - сызба тапсырмасы.
Ресурстар (Resources): А - 4 ақ қағаз, маркер, оқулық, слайд, YouTube бейнежазба

І Ұйымдастыру
I Organization
3 minutes

Амандасу - Good morning students!
- Sit down!
- We'll start our lesson! Let's go to the group.
Оқушыларды таратпа қағаз арқылы 4 топқа бөлу.

ІІ Үй тапсырмасын тексеру (10 мин)
«Миллион кімге бұйырады?» ойыны арқылы «Қан» туралы білімдерін тексеру.

ІІІ Жаңа сабақты меңгеру 15 minutes
Mastering a new topic
Brain attack - миға шабуыл
Жүрек туралы видео көреді. 5мин
Тақырыпты ашып, жаңа сабақты меңгереді.
Кластер құру
1 - топ: Жүректің құрылысы
2 - топ: Жүректің жұмысы
3 - топ: Жүректің жұмысының реттелуі
4 - топ: Қан тарауын қайталау

Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Құрық ауылы
Құрық орта мектеп - гимназиясының биология пән мұғалімі
Жаксигулова Самал Урдековна

Жүректің құрылысы, жұмысы және оның реттелуі. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 302
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 302
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика