Білімділер поралы

Цифр мен заттың сан арасындағы сәйкестікті табу. Сол жақта, оң жақта айыра білуге үйрету.

Білім беру саласы «Таным»
Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру.
Тақырыбы: Цифр мен заттың сан арасындағы сәйкестікті табу. Сол жақта, оң жақта айыра білуге үйрету.
ҰОІӘ мақсаты: Цифрды заттың санымен сәйкестендіруді үйрету. Заттың орналасу ретіне қарай сөзбен баяндау қабілетін арттыру, оң мен солды айыра білуге қабілетін нығайту.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: 1 - ден 5 - ке дейінгі сандарды біледі.
Игереді: цифрды заттың санымен сәйкестендіруді игерді.
Меңгереді: заттарды санай алды, және оң мен солды меңгерді.
7 модульдің қолданылуы: “АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”,“ Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу”,“
Диологтік оқыту”.
Қолданылатын көрнекі құралдар: Слайд, суреттер, бейнежазба, жұлдызшалар.
Сөздік жұмыс сол жақта, оң жақта.
Билингвальды компонент: Один – бір, два - екі, три - үш, четырый - төрт, пять - бес, сол жақта - слева, оң жақта - справа.
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
Шаттық шеңбері
Қайырлы таң! Жер ана!
Қайырлы таң! Көк аспан!
Қайырлы таң! Алтын күн!
Қайырыл таң! Қонақтар!
Олай болса сабағымызды бастайық.
Топтарға бөлу: ( Шаршы және тіктөртбұрыштар таратып, бірдей түрлері бойынша топ жасақтау топ ережесін балаларға айтқызу)

I - топ Шаршы, II - топ Тіктөртбұрыш.

Білу
Ұйымдастыру іздестіру
Жаңа сабақ
Түсіну
«Сын тұрғысынан ойлау» стратегиясы
Балалар, 1 - ден - 5 ке дейін сандарға байланысты суреттер алып келдім осы суреттегі заттарды нешеу екенін атап айтамыз.
Бір – зымыран
Екі - үйрек
Үш - үш көзді бағдаршам
Төрт - көліктің дөңгелегі.
Бес - балапан
«Миға шабуыл» стратегиясы»
(Сандар бейнежазбасын көрсету.)
Оң мен сол қолдарын айыру керек. Көкеніс пен жеміс осылардың қайсысы оң мен сол қолда екенін табу керек.
Билингвальды компонент:
Один – бір, два - екі, три - үш, четырый - төрт, пять - бес,
Сол жақта - слева, оң жақта - справа.
«Триз» әдісі бойынша
«Сұрақ - жауап» әдісі
Үй ішінде өзі отыр,
Қос антена төбеде.
Бояу ғана жылжиды,
Білсең айтшы немене? (Ұлу)
Две антенны на макушке,
А сама сидит в избушке
На себе ее везет,
Очень медленно ползет. (Улитка)
Сөздік жұмыс: сол жақта, оң жақта.

Тобы: Айгөлек
Тәрбиеші: Аялбек Рауан

Цифр мен заттың сан арасындағы сәйкестікті табу. Сол жақта, оң жақта айыра білуге үйрету. жүктеу
Цифр мен заттың сан арасындағы сәйкестікті табу. Сол жақта, оң жақта айыра білуге үйрету. слайдын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 301
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 299
Роботтар: 3
Elnur Айгул Ертаевна
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика