Білімділер поралы

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары): әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5. Т/Ж2)
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:
• Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.
Оқушылардың басым бөлігі:
• Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.
Кейбір оқушылар:
• Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілік
Жаңа білім
Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі.
Алдыңғы тақырып: «Менің атым Қожа» хикаятын мазмұндау

Басталуы 5 минут
Топқа бөлу 2 минут
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Арман қуған баламыз
Ақылды бала боламыз
Білімменен нәр алып
Түбінде адам боламыз!
Жалғайтын достастырып бар елменен
Адамгершіліктен тұрады ғой әлем деген
Бүгінгі бізге жақын достарменен
Сабағымыз басталсын сәлемменен
3 минут Амандасу тренингі
Үш тілде амандасу
Балалар, адамгершілікке қандай қасиеттер жатады?
Достық
Білімділік
Жомарттық
Қонақжайлылық
Мейірімділік (Қолдарыңызға берілген қағаз бойынша топқа бөліне қойыңыздар)

Ортасы 20 минут Білу және түсіну 10 минут «Сұрақ – жауап»

1. Бердібек Соқпақбаев туралы не білесіңдер?
2. «Менің атым - Қожа» фильмінің режессері кім?
3. Шығарманыі басты кейіпкері кім?
4. Прототип деген кім?
5Лагерьге жолдама бермегені үшін Майқанова апайды ренжіткен Қожаның ісіне қалай қарайсың?
6. Оқулық алу үшін мұғалімді алдағаны дұрыс па?
7.“Бір секундқа кідіріп, мұрнымды көкке шүйіріп, маңғаздана қалдым да, қолымды кеудеме қойып, тәжім еттім. Мұным балалардың құрметіне сыпайыгершілікпен қайтарылған жауап болды да шықты. Балалар ду күліп жіберді.” Қожа қандай бала?
8.“Қысқы кешті” жаттамаған Жантас не істеді? Онысын қалай бағалайсың?
9“Қысқы кешті” жаттамаған Қожа қандай күйде болды?
10.- Қара Көже мынаның не екенін білесің бе? Біз лагерьге баратын болдық. Ал сен көшедегі иттерді тәртіпке салуға ауылда қалатын болдың. Осы сөздерімен Жантастың қандай сипаты көрінеді?

11.– Мама! Сен жылап жатырмысың? Маматай қойшы! Ең соңғы рет кешірші! Ант етемін! – деп, Қожа мамасының тізесін құшақтай жығылған қалпында жылап жіберді. Қожа қандай бала?
12. Қожаның құпия кеңес ашып, түзу жолға түсемін деп, өзіне - өзі серт беруі оның қандай бала екендігін көрсетеді?
Қолдану 8 минут Топтарға тапсырма:
(Мәтін бөліктерін тарату)
Не туралы екенін айту
Жоспар құру
Кейіпкерлерге мінездеме
І топ Жантасқа мінездеме береді
ІІ топ Сұлтанға мінездеме береді
ІІІ топ Майқановаға мінездеме береді
ІV топ Қожаға мінездеме береді
V топ Анасына мінездеме береді

Ақтөбе қаласы,
Ш. Құдайбердіұлы атындағы№66 ЖББОМ
Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Шатаева Орынгул Сапаргалиевна

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 320
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 320
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика