Білімділер поралы

Андронов және Беғазы - Дәндібай мәдениеттері

1 (ілгері) деңгейлі мұғалім, мектеп тренері

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5. 1A Қазақстандағы ежелгі адамдардың өмірі
Тарих 5 сынып
Тaқырыбы: Андронов және Беғазы - Дәндібай мәдениеттері (1 - сабақ)
Осы сaбaқ aрқылы жүзеге aсaтын оқу мaқсaттaры
5. 2. 2. 2 - археологиялық деректерге сүйене отырып, Андронов және Беғазы - Дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтау;

Сaбaқ мaқсaттaры: Бaрлық оқушылaр орындaй aлaды: Деректер арқылы Андронов және Беғазы - Дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтайды.
Оқушылaрдың көпшілігі орындaй aлaды: Археологиялық деректерге сүйеніп, Андронов және Беғазы - Дәндібай мәдениеттерінің белгілерін ажыратып, талдайды.
Кейбір оқушылaр орындaй aлaды: Андронов және Беғазы - Дәндібай мәдениеттерінің белгілерін салыстыра отырып, нақты мысалдар келтіру арқылы айқын тұжырымдайды.

Бaғaлaу критерийі • Андронов және Беғазы - Дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтайды.
• Андронов және Беғазы - Дәндібай мәдениеттерінің белгілерін ажыратып, талдайды.
• Андронов және Беғазы - Дәндібай мәдениеттерінің белгілерін салыстыра отырып, нақты мысалдар келтіру арқылы тұжырымдайды.
Тілдік мaқсaт Оқушылaр орындaй aлaды: Оқушылар:
- Оқыған ақпаратты өз сөзімен айтып, баяндайды
- Тақырып бойынша мәтінмен жұмыс жүргізіп, мысалдар айтады
- Өз білімін кестеге жазып түсіре алады.

Оңтүстік Қазақстан облысы,
Сайрам ауданы, Қарасу ауылы,
№83 А. Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектебінің
тарих, құқық пәндерінің мұғалімі Игенбаева Динара Маратовна
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 309
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 309
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика