Білімділер поралы

Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында тарих пәнінде әдіс - тәсілдерді қолданудың тиімділігі.

Өткізілетін орны: Мультимедия кабинеті
Тақырыбы: Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында тарих пәнінде әдіс - тәсілдерді қолданудың тиімділігі.
Мақсаты: Мұғалімдер тарих пәнінде оқыту мен оқудағы әдіс - тәсілдерді қолданудың тиімділігін ұғынады.

Нәтижесі • Бала бойында сенімділік пайда болады.
• Ізденуге ұмтылады.
• Сабаққа барлық оқушы жұмыла кіріседі.
• Мұғалім тек бағыт береді.
• Оқушы тақырыпты өздігінен түсінеді.
Түйінді идея: Педагогикалық тәжірибені дамыту мақсатында мұғалімдер бірлесіп жұмыс істеу керек. Сабақты бірлесіп жоспарлау, сабақтарға өзара қатысу мен талқылау оқытуды жақсартуға көмектеседі
Ұйымдастыру 5 мин
«Ыстық картоп» жаттығуы
«Кел танысайық» жаттығуы
Мұғалімдерді жаттығу жасату арқылы топқа біріктіру. Топқа «Алғыр тарихшылар», «Үздік тарихшылар», «Белсенді тарихшылар» сөздерін шеңбер бойында кезекпен айтып, сол сөздер арқылы 3 топқа біріктіру.
Миға шабуыл 5 мин

Сұрақ - жауап 10 мин
«Серпілген сауал» ойын арқылы мұғалімдер топта талқылайды
1. Мозайкадағы бейнені нақты көрсету. Уй, мектеп, қонақ үй
2. Құрастырылған суретті 5 жолды өлең арқылы сипаттау.

Сұрақтар:
- Тапсырманы орындау барысында нені байқадыңыздар?
- Суретті құрастыруда белгілі бір жүйелілік сақталды ма?
- Өлең құрастыруда қандай қиындық кездесті?

«Графикалық органайзерлер» әдісін қолдану 25 минут
Андронов және Беғазы - Дәндібай мәдениеттеріне сипаттама жасау
“Алғыр тарихшылар” тобына:
«Хикая картасы»
“Үздік тарихшылар”тобына:
«Торлы диаграмма»
“Белсенді тарихшылар”тобына:
«Қос диаграмма»

Мектеп: №83 А. Байтұрсынов ЖОМ
Тренер: Игенбаева Д. М.

Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында тарих пәнінде әдіс - тәсілдерді қолданудың тиімділігі. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 313
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 313
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика