Білімділер поралы

Абылайдың саяси қайраткер қолбасшы ретінде қалыптасуы

Тақырыбы: Абылайдың саяси қайраткер қолбасшы ретінде қалыптасуы
Мақсаты: Оқушыларды Абылайдың өмірі және қызметімен таныстыра отырып, аса ірі мемлекет қайраткері, дипломат, қолбасшы болғандығын көрсету.
Күтілетін нәтиже: Тақырыпты меңгереді, білгенін, түсінгенін салыстырады, Абылай хан билігіндегі қазақ хандығының жағдайы туралы оқып үйреніп, мәліметтер алады.
7 модульдің қолданылуы: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қолданыла - тын әдіс - тәсілдер: Композициялық талдау, Венн диаграммасы, «Крестиктер - нөлдіктер» әдісі, «Ептілер, жүйріктер, алғырлар».

Ұйымдастыру кезеңі:
Тренинг
- Сәлемдесу
- Түгелдеу
- Топқа бөлу (мозайка арқылы 3 топқа бөлінеді)
Білу
Қызығушылықтарын ояту
Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу.
Үй тапсырмасын қайталау.
Түсіну
«Ептілер, жүйріктер, алғырлар» өткен тақырыппен жаңа тақырып үшін.
Қолдану
Венн диагамманы талдау.
Сергіту сәті
«Қара жорға биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау. Интербелсеңді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығуды жасайды.
Талдау Тақырыпты талдау үшін тапсырмалар пайдалну мақсатында «Крестиктер - нөлдіктер» әдісін пайдаланамын. Топ мүшелері кестеден бір бөлігін таңдайды және сол бөліктегі есепті бірлесе шығарды, жауап дұрыс болмаса басқа топ жауап беріп отырды. Бұл әдісте сұрақ қоюдың техникалары пайдаланылады.
Топ бойынша тапсырмаларды орындау арқылы тақырыпты кеңінен талдап шығады.
Жинақтау
Жаттығу жұмыстары
Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты кітаптан жаттығу жұмыстарын орындайды. Тақырыпты меңгере отырып жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты жинақтайды.
Бағалау Өзін - өзі бағалау
(2 мин).
Бағдарша, бағалау парақшалары.
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату. Өзін - өзі топпен бағалайды.
Рефлексия
Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну. Ұсынылған стикерді толтыру.

Солтүстік Қазақстан облысы,
Мамлютка қаласы, Мамлют ауданы
Мамлют қазақ мектеп-интернатының тарих пәнінің мұғалімі
Байкенова Эльмира Кентайқызы

Абылайдың саяси қайраткер қолбасшы ретінде қалыптасуы. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 75
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 75
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика