Білімділер поралы

Мен және табиғат. Е дыбысы мен әрпі

Сауат ашу 1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Мен және табиғат. Е дыбысы мен әрпі. (77 - сабақ)
4 - бөлім: Бізді қоршаған әлем
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1. 7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1. 8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1. 9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Сабақтың мақсаттары Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарыту: Оқушыларды бір - біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба, таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік Мен және табиғат. Е дыбысы мен әрпі.

Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, мейірімді жарық
Болып кетер сонда менің жан – жағым.
Достарменен бір жүру!
Қандай жақсы дос болу!
– Балалар, бір - біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Сабақтың ортасы 8 минут
Қызығушылықты ояту. Ее әрпі. Елік сөзіне дыбыстық талдау.
Сурет бойынша әңгіме құрастыру. «Ата мен әже ақылы»
Балалар, емен ағашына үш - төрт адам тұрып құшақтағандағы құлашы әзер жетеді. Оның діңі сондай жуан болады екен. Емен 1000 жылға дейін жасайды. 80 жылда биіктейді. Ол суда шірімейді, сондықтан көпір салғанда, кеме, вагондарды емен ағашынан жасайды екен. Біз отырған парталар да емен ағашынан жасалады. Сонымен қатар емен ағашының емдік қасиеті де бар. Емен жаңғағынан крахмал, спирт дайындайды. Шеберлер неше түрлі бұйымдар жасайды. Ал, енді балалар, осы емен ағашының да жаңғақтары болады екен. Оны орысша желудь дейді. Біздер қазір осы емен жаңғағын жинау арқылы емен ағашына көмектесеміз.
Ойын: « Жаңғақ жинау» Әр жаңғақтың астында сұрақ бар
1. Дыбыстар нешеге бөлінеді?
2. Дыбыс дегеніміз не?
3. Әріп дегеніміз не?
4. Дауысты дыбыстар деп неге атаймыз?
5. Дауыссыз дыбыстарға не кедергі келтіреді?
6. емен, сөздері қандай дыбыстан басталып тұр?.
Міне, біз еменге көмектестік. Сендерге үлкен рахмет айтып емен ағашы өз жаңғақтарын сыйлады. Ағаштарға осылай үнемі қамқор боп жүріңдер!
Білімімізді әрі қарай жалғастырайық.
Бүгінгі сабағымызды ой қозғау тапсырмасы арқылы анықтап, қандай дыбыс пен танысатындарыңды білетін боласыңдар. Мына тақтаға назар аударайық!
№1 Тыңдалым.
- Мен атам мен әжеме кім боламын?
- Суреттердің алғашқы әріптерінен жауабын табамыз.
2 2 2
Немере
№2 Оқылым.
ар ал да та са ла ма
ер ел де те се ле ме

мен сен не ер Есен
емен сенім немере ерте Ерлан

Сергіту сәті 1 минут
Жоғары қарап ай көрдім
Төменге қарап жер көрдім
Оңға, солға қарап
Егеменді ел көрдім

Мектеп: Л. Қылышев атындағы Шилі ЖОББ мектебі
Мұғалім: А. К. Бахтыгереева

Мен және табиғат. Е дыбысы мен әрпі. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 76
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 76
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика