Білімділер поралы

Экономикалық жүйелердің тарихи үлгілері

Сабақтың тақырыбы: Экономикалық жүйелердің тарихи үлгілері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (Оқу бағдарламасына сілтеме) 5421. Экономикалық ілгерілеуді түсіну үшін шаруашылықтың иемденуші және өндіруші түрлерін салыстыру.

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Экономикалық ілгерілеуді біледі
Оқушылардың басым бөлігі: Экономика, шаруашылық туралы айтады
Кейбір оқушылар: Экономикалық ілгерілеуді түсіну үшін шаруашылықтың иемденуші және өндіруші түрлерін салыстырады
Бағалау критерийі Экономика саласын ажыратады
Экономика мағынасын түсінеді
Тілдік мақсаттар Оқылым: электрондық оқулықтар
Айтылым: термин сөздер, карталар
Оқылым: мәтінмен жұмыс
Құндылықтарға баулу: Индустрияландыру мен инновацияға негізделген экономикалық өсу
Пәнаралық байланыс: География, құқық негіздері, Қазақстан тарихы
Алдыңғы білім: 5411. Кәсіп және шаруашылық түрлерін (терімшілік, аңшылық, балық аулау, мал шаруашылығы, метал өңдеу, айырбас сауда) сипаттау

Сабақтың басы
Ұйымдастыру сәті:
Сәлемдесу
«Гүл сыйлау» әдісі арқылы оқушылар бір – біріне жақсы тілектер айтады. 1 - 4 дейін санау арқылы оқушылар топқа бөлінеді.
Миға шабуыл.
«Кім көп біледі?» әдісі.
1. Алғашқы еңбек құралдарын ата
2. Көшпелі мал шаруашылық деген не?
3. Егіншілік қалай пайда болды?

Сабақтың ортасы
Мәтінмен жұмыс
«ДЖИГСО» әдісі бойынша мәтінді оқып, өзара талдайды. Постер қорғайды
Оқушылар үш топқа бөлінген,
1 - топқа. Өндіруші шаруашылық түрлері
2 - топқа. Кәсіп және шаруашылық
3 – топқа. Экономикалық ілгерілеу
Венн диаграммасы
Экономика ілгерілеу мен өндіруші шаруашылық

Мұғалімнің аты-жөні: А. Айтуарова

Экономикалық жүйелердің тарихи үлгілері. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 272
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 272
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика