Білімділер поралы

Қазақтың ұлттық нақышта жасалған бұйымдарының нобайлары орындау.

Баяндама
Тақырыбы: Қазақтың ұлттық нақышта жасалған бұйымдарының нобайлары орындау.
Мазмұны
I Кіріспе.
Қазақтың ұлттық нақышта жасалған бұйымдарының нобайлары.
II Негізгі бөлім
1. Тақырыптың ғылымилығы.
2. Тақырыпты ашу бейнебаяны.
3. Ұлттық бұйымдардың инновациялық түрлері.
4. Рефлексия. Кері байланыс.
III Қорытынды
IV Пайдаланылған әдебиеттер
V Қосымша дерек көздері

Кіріспе
Көркем еңбек пәнінен ”Бұйымның нобайын дайындау” тақырыбында7в сыныбында сабақ өттім. Дарындылықты анықтау сипаттамасына сүйене отырып А, В, С, деңгейіндегі оқушыларды анықтай отырып сабағымды бастадым. Бақылаушы мұғалімдер саны 5 болды. Зерттеуге 7 сынып алынды. Сыныпты зерттеудегі мақсатым А, В, С, деңгейіндегі оқушылардың білім сапасын 1, 2, 3, сабақтар кезеңінде оқушы бойында қандай ерекшеліктер, өзгерістер, орын алды. Оның себебі неде? және де мінез құлқын зерттеу. Сонымен қатар мұғалім мен оқушы арасындағы қарым - қатынасты бақылау. Әр сабақ соңында талдау жасалынап, кемшіліктер анықталын қайта жоспар жасалынып отырды.
«Сабақ беру — үйреншікті, жай ғана шеберлік емес, ол - үнемі жаңаны табатын өнер» М. Жұмабаев

№ 83 А. Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектебі
Технология пәнінің мұғалімі: Борикулова Нургуль

Қазақтың ұлттық нақышта жасалған бұйымдарының нобайлары орындау. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 32
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 32
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика