Білімділер поралы

Мәтін. Сөйлем. 1 - 5 жаттығулар

Сабақ: Мәтін. Сөйлем. 1 - 5 жаттығулар
3 сынып
Сабаққа негізделген оқу мақсаты:
● Мәтін туралы біледі;
● Мәтіннің түрлерін біледі
● Мәтін мен сөйлем арасындағы байланыс туралы біледі.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: мәтін түрін білу; сауатты көркем жазу
Оқушылардың басым бөлігі: мәтін түрлерін ажырата білу
Кейбір оқушылар: сөйлемді түсіндіріп оған бірнеше мысалдар келтіру арқылы дәлелдей білу
Тілдік мақсат: Оқушылар: мәтін туралы түсінік бере алады
Негізгі сөздер мен тіркестер: сан есім
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1) мәтін деген не?
2) әңгімелеу мәтіні деген не?

Талқылауға арналған тармақтар: Қайсысы сөйлем, қайсысы мәтін?
Сіз неліктен бұл мәтін екенін айта аласыз ба?
Жазылым бойынша ұсыныстар: мәтінге ат қой

Басталуы (Кіріспе)
10мин 1. Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушылармен сәлемдесу;
б) оқушыларды түгендеу;
в) жұмыс орнының сабаққа дайындығын тексеру;
г) оқушылардың көңілін сабаққа аудару.
2. Қызығушылықты ояту: «Сөз құра» ойыны арқылы Берілген сандарды өсу ретімен қойғанда «Жазғытұры» сөзі шығады. Ол сөз туралы не білетіндерін сұрап өту
Абайдың «Жазғытұры» өлеңін хормен оқиды.

Жазғытұры ќалмайды ќыстың сызы,
Масатыдай ќұлпырар жердің жүзі.
Жан - жануар, адамзат анталаса,
Ата - анадай елжірер күннің көзі
Осы өлең жолдарын оқыту арқылы көктем мезгілін еске түсіру. Көктем мезгілінде тулған балалар бар ма?
Егер бар болса, онда бүгін оларды құттықтайтын боламыз. Және көктем мезгіліне саяхат жасайтын боламыз. Олай болса қазір сендермен
3. «Гүл таңда» ойынын ойнап өткен сабақтарды қайталаймыз.

мәтін дегеніміз не?
мәтін түрлерін ата?
сөйлем дегеніміз не?
сөйлеммен мәтіннің айырмашылығы не?

4. Үй жұмысын тексеру
28 - жаттығу
- Кәне, тексеріп өтейік.(оқушылар кезекпен оқып шығады)
- Жарайсыңдар!

Негізгі бөлім 25мин
Жаңа сабақ
1) Мұғалім түсіндірмесі
1 - жаттығу Мәтінді түсініп оқы және көшіріп жаз
Мәтін не туралы?
Мәтін екенін дәлелде
Қарамен жазылған сөздің түбірін тап
2 - жаттығу Әр бөлікті оқы. Қайсысы сөйлем, қайсысы мәтін? Өз жауабыңды дәлелдеп бер. Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып, мәтінді көшіріп жаз.
3 – жаттығу
Мәтінді оқы. Ол не туралы? Мәтінде неше сөйлем бар?
Мәтінге ат қой.
Мәтіндегі сөйлемдер жігін ажыратып, көшіріп жаз
Берілген сөйлемдерің хабарлы сөйлем екенін дәлелде.

Сергіту сәті
Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке
4 - жаттығу Мына сызба бойынша әңгімелеу мәтінін құрастыр

Павлодар облысы, Шарбақты ауданы,
Хмельницкий жалпы білім беру орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Сагит Кулзипа

Мәтін. Сөйлем. 1 - 5 жаттығулар. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 33
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 33
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика